punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Záměna motoru 1.4 8V za motor 1.6 8V
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Záměna motoru 1.4 8V za motor 1.6 8V

Saty
Zaslal: pá listopad 11, 2005 5:48 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 01. 11. 2005 Příspěvky: 138 Bydliště: Veřovice
Ahoj,
chci se zeptat zda nekdo nema zkusenosti se zamenou motoru 1.4 8V (tříkonektorová ECU) za motor 1.6 8V 100k (tříkonektrová ECU).
Podle toho co jsem četl a viděl jsou motory velikostně totžné, jiná je určitě ECU.

Co vše je třeba vyměnit aby vše fungovalo jak má?
Stačí motor se vstřikovaním, čidly, sáním, ... a ECU nebo je toho více odlišného?

_________________
Saxo 1,4 VTS (75PS, 120Nm), Uniroyal Rainsport-1 195/45 @ 7x15" ET15 Alessio Monza
Fotogalerie
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
AXtuning
Zaslal: po leden 02, 2006 10:16 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 11. 2005 Příspěvky: 65 Bydliště: NJ
Stejný problém řeším při výměně jedné vadné elektroniky, na blok motoru s hlavou jsem naházel všechny čidla atd. a stále to nejede, už vím co mi chybí za čidlo a jinak je poskládaný taktéž konektorový svazek vozu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
AXtuning
Zaslal: út leden 24, 2006 1:49 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 11. 2005 Příspěvky: 65 Bydliště: NJ
Na mým AX je to řešeno tak, že se odpojí konektor svazku od vozidla (kabiny) a zůstane pouze elektroinstalace motoru (tím chci říct že obě části jsou propojeny jedním konektorem). Na saxu to asi bude podobné, pokuď ten motor máš možnost vidět, tak se podívej na konektory o kterých jsem psal v textu a zkontroluj obsazenost pinů v novém motoru a vtém stávajícím, osobně bych se té záměny nebál. Jsi-li ze severní moravy rád ti s tím helpnu... Je to jednoduché...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Saty
Zaslal: út leden 24, 2006 2:23 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 01. 11. 2005 Příspěvky: 138 Bydliště: Veřovice
Ty jsi z NJ já z Veřovic, takže cca 12km. Já myslím že problém by nebyl, podle mě jsou ty motory totžné až na objem, vstřikování a řídící jednotku. Možná čidla na motoru by mohly být odlišné

_________________
Saxo 1,4 VTS (75PS, 120Nm), Uniroyal Rainsport-1 195/45 @ 7x15" ET15 Alessio Monza
Fotogalerie
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
AXtuning
Zaslal: út únor 14, 2006 9:29 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 11. 2005 Příspěvky: 65 Bydliště: NJ
Ahoj, pokud budeš mít opravdu vážný zájem o mou pomoc, tak se můžeme domluvit, piš na spravce_site@centrum.cz (odpovídám téměř okamžitě) nebo zde ve fóru najdeš i tel. (volat od 7:00 - 20:00). Milan

_________________
AXwebclub - http://ax.tym.cz
Nový Jičín Tuning Club - http://njtc.ic.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved