Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Zlobi krokovy elektromotor regulatoru motoru PORADITE!!!! |
choze |
Zaslal: pá září 14, 2007 12:07 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 14. 09. 2007
Příspěvky: 7
Bydliště: Hradec Kralove
|
Zdravim Vsechny, treboval bych poradit mam Saxino 1.1 40kw a obcas po nastartovani kolisaji otacky motoru. Vypozoroval jsem,ze problem je v soucastce v motoru jak do ni vede lanko od plynu. Je na teto krabicce jekoby pistek s pruzinou do ktereho kdyz se drbne tak se otacky a chod motoru ustali. Je to zarizeni ktery se jmenuje krokovy elektromotor regulatoru motoru je to od znacky BOSCH. Stoji kolem 3400kc od vyrobce a na vrakaci se da sehnat od 1500-3000kc. Nejspis koupim novy je to zaruka,ze to zase neklekne.
Zajimalo by me jestli bude stacit vymenit toto zarizeni nebo muze byt problem jinde.
Dik za rady
Mejte Choze |
|
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: pá září 14, 2007 2:50 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
stacilo by nechat v servise vycistit toto zariadenie ,, a z vrakaca by som to urcite nekupoval jedine nove ked uz .... mam rovnaky problem ale este to ma cas nieje to tak hrozne len sa to obcas dusi na volnobeh hmm ale neskapalo tak to je dobre |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
Miki |
Zaslal: pá září 14, 2007 4:13 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
|
Návrat nahoru |
|
choze |
Zaslal: pá září 14, 2007 4:14 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 14. 09. 2007
Příspěvky: 7
Bydliště: Hradec Kralove
|
choze napsal: Zdravim Vsechny, treboval bych poradit mam Saxino 1.1 40kw a obcas po nastartovani kolisaji otacky motoru. Vypozoroval jsem,ze problem je v soucastce v motoru jak do ni vede lanko od plynu. Je na teto krabicce jekoby pistek s pruzinou do ktereho kdyz se drbne tak se otacky a chod motoru ustali. Je to zarizeni ktery se jmenuje krokovy elektromotor regulatoru motoru je to od znacky BOSCH. Stoji kolem 3400kc od vyrobce a na vrakaci se da sehnat od 1500-3000kc. Nejspis koupim novy je to zaruka,ze to zase neklekne.
Zajimalo by me jestli bude stacit vymenit toto zarizeni nebo muze byt problem jinde.
Dik za rady
Mejte Choze
To jsem uz udelal,ze jsem to vycistil a porad to zlobi. |
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: st září 19, 2007 2:12 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Zkus udělat reset řídící jednotky. Dle mě ten krokovej motorek volnoběhu co mají 1.1 jednobodový vstřik ( foto a schema mám v galerii) vyčistit nejde. Taky mi to kolísalo. Viděl bych to na zakoupení nového. Jinak jsem v jednom servise dostal informaci, že se dá zjistit jestli je špatný tím, že se připojí auto k diagnostice. Švára má autodiagnostiku ODBII a zkoušel mi auto připojit, test kompaktibility proběhl, auto se jakoby začalo spojovat, ale nekonec žádný data se nestáhly. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
choze |
Zaslal: st září 19, 2007 3:19 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 14. 09. 2007
Příspěvky: 7
Bydliště: Hradec Kralove
|
BX19GTI napsal: Zkus udělat reset řídící jednotky. Dle mě ten krokovej motorek volnoběhu co mají 1.1 jednobodový vstřik ( foto a schema mám v galerii) vyčistit nejde. Taky mi to kolísalo. Viděl bych to na zakoupení nového. Jinak jsem v jednom servise dostal informaci, že se dá zjistit jestli je špatný tím, že se připojí auto k diagnostice. Švára má autodiagnostiku ODBII a zkoušel mi auto připojit, test kompaktibility proběhl, auto se jakoby začalo spojovat, ale nekonec žádný data se nestáhly.
Jo dik za cenne rady a nevis na kolik to prijde to resetovani rid. jednotky?
Meli sme to z klukama rozdelany motorek volnobehu a promazali jsme to a zlobi to porad. Pro srovnani otacek staci toknout prstem do te spiralky jak je pod gumickou u tahla na plyn. To asi nejak reguluje otacky kdyz je auto studene. |
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: po září 24, 2007 9:57 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Reset se dá natvrdo provést i odpojením autobaterie cca. na 15 minut. Po takovémhle tvrdém resetu může nastat i poškození motoru. Takže je to na zvéžení každého. Dělal sem to už 2x a zatím se mi nic nestalo. Provozní hodnoty by si měla ŘJ přizpůsobit cca. po ujetí 100 km. Kolísání volnoběhu u jednobodovýho vstřiku může být způsobeno i jinou příčinou. Třeba nějaký falešný vzduch nebo porouchaný podtlak spínač na sání. Mě to vyloženě chcípalo a to pořád, neřád a byl to ten krokáč. Už sem to tu někde psal, ale budu se opakovat, koupil sem ho zde a spokojenost http://www.pop-art.cz/ . |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: po září 24, 2007 10:07 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
To info s poskozenim motoru je jenom urban legend. Toho se fakt bat nemusis. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: po září 24, 2007 10:39 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Este som nepocul zeby niekomu odisiel motor po odpojeni baterie na dlhsi cas Pravidelne tak robim kazdu zimu |
|
|
Návrat nahoru |
|
choze |
Zaslal: po září 24, 2007 6:35 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 14. 09. 2007
Příspěvky: 7
Bydliště: Hradec Kralove
|
BX19GTI napsal: Reset se dá natvrdo provést i odpojením autobaterie cca. na 15 minut. Po takovémhle tvrdém resetu může nastat i poškození motoru. Takže je to na zvéžení každého. Dělal sem to už 2x a zatím se mi nic nestalo. Provozní hodnoty by si měla ŘJ přizpůsobit cca. po ujetí 100 km. Kolísání volnoběhu u jednobodovýho vstřiku může být způsobeno i jinou příčinou. Třeba nějaký falešný vzduch nebo porouchaný podtlak spínač na sání. Mě to vyloženě chcípalo a to pořád, neřád a byl to ten krokáč. Už sem to tu někde psal, ale budu se opakovat, koupil sem ho zde a spokojenost http://www.pop-art.cz/ .
Super dik. Muzu mit jeste jednu prosbu nemuzu to na tech strankach najit krokac. Na kolik te prisel?? Dik |
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: út září 25, 2007 9:45 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: út září 25, 2007 9:56 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
DarkMIKE napsal: Este som nepocul zeby niekomu odisiel motor po odpojeni baterie na dlhsi cas Pravidelne tak robim kazdu zimu
Já taky ne. Ale v servise mě strašili. Taky sem to dělal už u 2 citroenů ten jeden měl nalítáno 360 000Km a bez problému a ten druhý je současný a má najeto cca. něco málo přes 190 000 Km. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
choze |
Zaslal: čt září 27, 2007 6:08 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 14. 09. 2007
Příspěvky: 7
Bydliště: Hradec Kralove
|
|
Návrat nahoru |
|
|