punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - studenej motor (na volnoběh chcípá)
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  studenej motor (na volnoběh chcípá)

kejmi
Zaslal: po říjen 15, 2007 10:15 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 28. 02. 2005 Příspěvky: 164 Bydliště: Pardubice - Studánka
čus kluci... prosim poradte. kdyz je studenej motor tak mi to na volnoběh umře.. otáčky tak cca 800 a po pěti sekundách zhasne úplně. Po 5ti minutách jízdy(zahřátej motor) už je to good (otáčky cca 1000 a nekolísají, vše je ok). To krokovej motorek asi nebude, když je to závislé na teplotě, ne? nějaké čislo? PLS PORADTE:( Rolling Eyes
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Goodman
Zaslal: po říjen 15, 2007 10:59 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 10. 03. 2007 Příspěvky: 187 Bydliště: Týn nad Vltavou
kejmi napsal:
čus kluci... prosim poradte. kdyz je studenej motor tak mi to na volnoběh umře.. otáčky tak cca 800 a po pěti sekundách zhasne úplně. Po 5ti minutách jízdy(zahřátej motor) už je to good (otáčky cca 1000 a nekolísají, vše je ok). To krokovej motorek asi nebude, když je to závislé na teplotě, ne? nějaké čislo? PLS PORADTE:( Rolling Eyes

a byl jsi stím na diagnostice a rozsvicuje se ti nějaká pontrolka??
Nemuže to být čidlo prutoku zduchu nebo teploty???
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
MrChodnyCZ
Zaslal: út říjen 16, 2007 5:24 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
nejspis cidlo teploty vody. U mne na 1.1i to dela ale trochu jinak - nastartuju, motor se dusi az zdechne, nastartuju a jede ok. Diagnostika to tehdy neodhalila, takze je to jenom moje domnenka.

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
kejmi
Zaslal: út říjen 16, 2007 6:15 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 28. 02. 2005 Příspěvky: 164 Bydliště: Pardubice - Studánka
na diagnostice jsem byl a bohužel nic to neodhalilo:( takže myslíte čidlo teploty chladící kapaliny? nebo jaké čidlo? (nevím jestli může být to čislo špatné ptž v létě když byly vedra tak ventilátor u chladiče spínal vrtuli v pohodě, takze bych řekl že čislo by mělo být ok, ne?)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MrChodnyCZ
Zaslal: út říjen 16, 2007 6:24 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
mrkni treba sem:
http://www.saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=837
http://www.saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?p=18619#18619

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
kejmi
Zaslal: út říjen 16, 2007 9:40 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 28. 02. 2005 Příspěvky: 164 Bydliště: Pardubice - Studánka
tak co jsem se tak dočetl na fóru tak by to podle mého úsudku mohlo delat "cidlo teploty chladiacej kapaliny". Byl by nekdo té dobroty a mohl mi poradit kde to cidlo najdu? nekde na chladici? máte pls nejaké fotky? moc by mi to pomohlo.. predem díky dobré duši ktera se na me nevyprdne:)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MrChodnyCZ
Zaslal: čt říjen 18, 2007 7:38 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
Cidlo je na termostatu a je sede (u 1.1).

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
kejmi
Zaslal: pá říjen 19, 2007 8:46 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 28. 02. 2005 Příspěvky: 164 Bydliště: Pardubice - Studánka
cidlo jsem koupil v citroenu za cca 500Kč. Problém bohužel přetrváváSad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kejmi
Zaslal: pá říjen 19, 2007 8:49 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 28. 02. 2005 Příspěvky: 164 Bydliště: Pardubice - Studánka
myslíte že by to mohl byt ten krokovej motorek volnobehu? ale je divny ze to dela JEN kdyz je studenej motor (to chcipani), jinak po zahrati motoru je vse ok, otacky nekolisaj vubec.. mate nekdo jeste nejakej napad?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BX19GTI
Zaslal: pá říjen 19, 2007 1:52 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 05. 2005 Příspěvky: 242 Bydliště: Praha
Vadný krokový motorek a vadné čidlo teploty nasávaného vzduchu ve vstřikovací hlavě se prý zjistí na diagnostice, takže je vyloučíme. Tak pak už nám zbýva jen nějakej ten studenej vzduch viz. obrázek http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=foto_show&ida=1988 zelený kroužek. Zkontrolovat, jestli je při studeném motoru otevřená klapka a při teplém zavřená. Ale pochybuji, že by se to tak projevovalo jak píšeš. Ale to u mě v galerii na fotce je 1.1 jednobodový vstřikování, takže jstli máš 1.1 4 bod nebo 1.4 a 1,6 tak nefím. Po výměně čidla teploty vody motoru si odvzdušnil chladicí soustavu ? A určitě to dělá jen při studeném motoru? Takže když zaparkuješ a za 5 minut znovu natočíš tak to nechcípne ? A kyž to chcípne jak je to studené tak to znovu natočíš a zase to chcípne.? Musíš to držet pod plynem, aby to nechcípalo na volnoběh?

_________________
Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Awex
Zaslal: út říjen 23, 2007 9:19 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 82 Bydliště: Prešov a Galanta
ked sme sa o tomto bavili posledne.....tak sa mi zda ze niekto tu napisal ze mu to pomohlo ked vymenil nejake cidlo na podtlak alebo tak nejako ....

_________________
Predtym: Citroen Saxo 1,1i - 44kW
Teraz: Citroen C4 1,6i 16V - 80kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved