Autor |
Zpráva |
< Servis ~ blikanie kontrolky dobíjania |
Johny |
Zaslal: po říjen 16, 2006 8:12 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
Cafte, xlapi kupil som saxíka 1,6 8V 2002
Ked pridávam alebo vytačam motor cez 3000ot začne mi preblikávať dobijanie, čím vyssie otacky tým intenzívnejšie svieti.
Motor dobíja normálne 14,2V, baterka je dobrá, premeral som to na volnobehu a v otackach na neutrále
za kazdu radu dík. |
|
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: po říjen 16, 2006 9:36 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
Johny |
Zaslal: po říjen 16, 2006 10:01 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
pozeram ze aj na tomto fore to je jedna veľka sranda |
|
|
Návrat nahoru |
|
Marek |
Zaslal: út říjen 17, 2006 6:30 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 181
Bydliště: SK-Niedere Tatra
|
Johny napsal: Cafte, xlapi kupil som saxíka 1,6 8V 2002
Ked pridávam alebo vytačam motor cez 3000ot začne mi preblikávať dobijanie, čím vyssie otacky tým intenzívnejšie svieti.
Motor dobíja normálne 14,2V, baterka je dobrá, premeral som to na volnobehu a v otackach na neutrále
za kazdu radu dík.
Na altiku je konektor,ked sa pozries z vrchu tak ho vidis,pozri ho ci sa nedotyka zvodov resp ci uz nie je prepaleny kabel od zvodov,ja som mal tuto zavadu, |
_________________ Saxo VTS 1.6/16V/87kW-vitaz KW BC 2006/predane |
|
Návrat nahoru |
|
mishenko |
Zaslal: út říjen 17, 2006 3:44 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 28. 06. 2005
Příspěvky: 358
Bydliště: Piestany, Slovensko
|
Mne to robi tiez a bude to pravdepodobne tiez daky kablik. Zevraj zvacsa prepaleny, presne ako popisuje dusan. |
|
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: út říjen 17, 2006 5:47 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Mne to tiez robi Je to bud kablik alebo regler (zariadenie na alternatore...zaliate zvacsa v plaste) U mna som to este nezistoval,ale urcite to dam spravit,lebo ta kontrolka mi pali oci |
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: st říjen 18, 2006 9:17 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Aby nebyla napálená nějaká usměrňovací dioda v altíku. Drátek mi připadá jako blbost, to by svítilo i vnízkých otáčkách a vytáčení motoru by na to nemělo mít vliv. |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: so říjen 21, 2006 9:06 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
To mas recht najskor to bude ten regler a nie kablik...Inak neviem ako ten regler rozobrat...lebo tie diody su tam udajne zaliate v plaste. A neviem ci to zozeniem samostatne v servise...asi nie a kvoli tomu kupovat novy alternator za nejakych 10 000Sk je pekna......hmm...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mishenko |
Zaslal: so říjen 21, 2006 10:01 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 28. 06. 2005
Příspěvky: 358
Bydliště: Piestany, Slovensko
|
neviem, ci som to spominal, ale ked je vlhko abo prsi, tak to zvacsa vobec neblika, dokonca ani nesvieti, huh |
|
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: so říjen 21, 2006 12:08 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Tak to my pride jako nejaky zly kontakt...kedze je vlhko potom tento zly spoj sa stava vodivym. |
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: so říjen 21, 2006 5:16 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Někdy stačí zadat do vyhledávače "Kontrolka dobíjení" a vše je zodpovězeno.
Kontrolka dobíjení - Rozsvítí-li se, znamená to, že baterie není dobíjena. Příčinou může být vypadlý konektor z alternátoru, přes který je buzen, přetržený klínový řemen, až v nejhorším případě vypálený regulátor napětí uvnitř alternátoru. Pokud kontrolka za jízdy jen poblikává, potom není od věci překontrolovat napnutí klínového řemenu, prostříkat připojení a překontrolovat správné kostření alternátoru. Pokud kontrolka nesvítí vůbec, pravděpodobně praskla žárovka, tato situace je nebezpečná v tom, že alternátor v tomto okamžiku může přestat dobíjet, protože se přes žárovku kontrolky nabuzuje.
Zkoušel jsem pro lepší pochopení hledat schéma zapojení dobíjecí kontrolky, ale zatím jsem nic nenašel. V tom článku je zmíněn špatný kontakt přívodu buzení, nebo špatné ukostření altíku, jukněte na to.
Převzato z http://www.opelastra.cz/technika/faq.htm |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: ne říjen 22, 2006 9:22 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Tak dneska mi jeden mechanik povedal,ze pozna tipka,ktory vie tento plosak zaliaty v plaste "rozdelat" a vie vypalenu diodu vymenit,len som zvedavy ako to znova zaleje do plastu Ked vsetko zistim,tak sem napisem |
|
|
Návrat nahoru |
|
|