punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Pomoc znova
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Pomoc znova

Píďa
Zaslal: út březen 04, 2008 3:54 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 26. 01. 2008 Příspěvky: 22 Bydliště: okr. Domažlice
Čau,

prosím někoho o radu, vlastním saxo 1,4i VTS r.v. 12/99 nový model a mám problémy, když je motor studený - jen občas. Když nastartuju, tak se po chvilce zvednou otáčky tak na 2,5 tisíce a drží shruba 1O sekund. Po ujetí 1 kilometru začne auto najednou chcípat a ztrácí výkon. Zhruba po 3 km jízdy to ustane jede normálně. Ještě se mi stává, že motor občas drží otáčky zhruba na 1,5 tisících. Lamdasondu jsem zkoušel měnit, ale je to pořád stejné. Počítač neukáže žádnou chybu, jenom pouze ukazuje, že je špatný katalyzátor. Ale to prý na to nemá vliv. Může mi prosím někdo poradit? Nemůžou to být třeba svíčky??? Díky


prosím Vas, odpovídali jste mi na problém poklesu otáček a chcípání "POMOC". Psal jsi o teplotním čidlu chladící kapaliny. Prosím tě, mohl by jsi mi nafotit to teplotní čidlo, kde se nachází - označit třeba šipkou a poslat na email: jan.stodola@seznam.cz???? Prosím, prosím. Mám pořád s tím problém a už si s tím nevím rady. Je to dovoz z itálie, takže barvy konektorů jsou jiné. Není to náhodou čídlo, které když odpojím, tak sepne ventilátor??? Moc ti děkuji, s pozdravem Honza


Naposledy upravil Píďa dne st březen 19, 2008 5:29 pm, celkově upraveno 1 krát
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
beniro
Zaslal: út březen 04, 2008 6:02 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 06. 02. 2007 Příspěvky: 756 Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
moze to byt cidlo teploty chladiacej kvapaliny, dava chybne udaje ECU, ktora potom prida/odoberie benzin -> bohata/chudobna zmes -> vysoke otacky/trhanie,zhochynanie a lambda problem

_________________
VTS, STI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Barth3Z
Zaslal: út březen 04, 2008 6:20 pm Odpovědět s citátem
Anonymní
Píďa napsal:
Čau,

prosím někoho o radu, vlastním saxo 1,4i VTS r.v. 12/99 nový model a mám problémy, když je motor studený - jen občas. Když nastartuju, tak se po chvilce zvednou otáčky tak na 2,5 tisíce a drží shruba 1O sekund. Po ujetí 1 kilometru začne auto najednou chcípat a ztrácí výkon. Zhruba po 3 km jízdy to ustane jede normálně. Ještě se mi stává, že motor občas drží otáčky zhruba na 1,5 tisících. Lamdasondu jsem zkoušel měnit, ale je to pořád stejné. Počítač neukáže žádnou chybu, jenom pouze ukazuje, že je špatný katalyzátor. Ale to prý na to nemá vliv. Může mi prosím někdo poradit? Nemůžou to být třeba svíčky??? Díky


presne tak tento problem som mal ja, jedna sa o vadne cidlo teploty ... zeleny konektor ja som za neho dal v italtecu 550,- newim co stoji v citroene ... mal som tie iste priznaky ..ale na pc bolo vidiet ako lieta teplota vody ..
beniro
Zaslal: út březen 04, 2008 6:49 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 06. 02. 2007 Příspěvky: 756 Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
jj, zeleny konektor, okolo 500Sk

_________________
VTS, STI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
zura
Zaslal: po březen 10, 2008 8:27 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 01. 2007 Příspěvky: 152 Bydliště: Zlín-Malenovice
Píďa napsal:
Čau,

prosím někoho o radu, vlastním saxo 1,4i VTS r.v. 12/99 nový model a mám problémy, když je motor studený - jen občas. Když nastartuju, tak se po chvilce zvednou otáčky tak na 2,5 tisíce a drží shruba 1O sekund. Po ujetí 1 kilometru začne auto najednou chcípat a ztrácí výkon. Zhruba po 3 km jízdy to ustane jede normálně. Ještě se mi stává, že motor občas drží otáčky zhruba na 1,5 tisících. Lamdasondu jsem zkoušel měnit, ale je to pořád stejné. Počítač neukáže žádnou chybu, jenom pouze ukazuje, že je špatný katalyzátor. Ale to prý na to nemá vliv. Může mi prosím někdo poradit? Nemůžou to být třeba svíčky??? Díky


Tak to same mi dělá enkové saxo za studena 2500ot, ale jak se to zahřeje tak si to drží svojich 1500ot Laughing Laughing Laughing Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Píďa
Zaslal: út březen 11, 2008 8:50 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 26. 01. 2008 Příspěvky: 22 Bydliště: okr. Domažlice
Čau,

moc vám děkuji za rady, všichni jste se shodli, ale mám problém s tím, kde teplotní čidlo hledat - respketive, které to je - dle mého názoru jsou u motoru 3. Je to dovoz z Itálie, takže barvy konektoru jsou jiné. Nemohl by mi někdo vyfotit to čidlo v motoru a označit šipkou, které to je??? Zkuste to prosím a pošli te mi email na jan.stodola@seznam.cz. Moc děkuji
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved