|
Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Pomoc znova |
Píďa |
Zaslal: út březen 04, 2008 3:54 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 26. 01. 2008
Příspěvky: 22
Bydliště: okr. Domažlice
|
Čau,
prosím někoho o radu, vlastním saxo 1,4i VTS r.v. 12/99 nový model a mám problémy, když je motor studený - jen občas. Když nastartuju, tak se po chvilce zvednou otáčky tak na 2,5 tisíce a drží shruba 1O sekund. Po ujetí 1 kilometru začne auto najednou chcípat a ztrácí výkon. Zhruba po 3 km jízdy to ustane jede normálně. Ještě se mi stává, že motor občas drží otáčky zhruba na 1,5 tisících. Lamdasondu jsem zkoušel měnit, ale je to pořád stejné. Počítač neukáže žádnou chybu, jenom pouze ukazuje, že je špatný katalyzátor. Ale to prý na to nemá vliv. Může mi prosím někdo poradit? Nemůžou to být třeba svíčky??? Díky
prosím Vas, odpovídali jste mi na problém poklesu otáček a chcípání "POMOC". Psal jsi o teplotním čidlu chladící kapaliny. Prosím tě, mohl by jsi mi nafotit to teplotní čidlo, kde se nachází - označit třeba šipkou a poslat na email: jan.stodola@seznam.cz???? Prosím, prosím. Mám pořád s tím problém a už si s tím nevím rady. Je to dovoz z itálie, takže barvy konektorů jsou jiné. Není to náhodou čídlo, které když odpojím, tak sepne ventilátor??? Moc ti děkuji, s pozdravem Honza |
Naposledy upravil Píďa dne st březen 19, 2008 5:29 pm, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: út březen 04, 2008 6:02 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
moze to byt cidlo teploty chladiacej kvapaliny, dava chybne udaje ECU, ktora potom prida/odoberie benzin -> bohata/chudobna zmes -> vysoke otacky/trhanie,zhochynanie a lambda problem |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
Barth3Z |
Zaslal: út březen 04, 2008 6:20 pm |
|
|
Anonymní
|
Píďa napsal: Čau,
prosím někoho o radu, vlastním saxo 1,4i VTS r.v. 12/99 nový model a mám problémy, když je motor studený - jen občas. Když nastartuju, tak se po chvilce zvednou otáčky tak na 2,5 tisíce a drží shruba 1O sekund. Po ujetí 1 kilometru začne auto najednou chcípat a ztrácí výkon. Zhruba po 3 km jízdy to ustane jede normálně. Ještě se mi stává, že motor občas drží otáčky zhruba na 1,5 tisících. Lamdasondu jsem zkoušel měnit, ale je to pořád stejné. Počítač neukáže žádnou chybu, jenom pouze ukazuje, že je špatný katalyzátor. Ale to prý na to nemá vliv. Může mi prosím někdo poradit? Nemůžou to být třeba svíčky??? Díky
presne tak tento problem som mal ja, jedna sa o vadne cidlo teploty ... zeleny konektor ja som za neho dal v italtecu 550,- newim co stoji v citroene ... mal som tie iste priznaky ..ale na pc bolo vidiet ako lieta teplota vody .. |
|
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: út březen 04, 2008 6:49 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
jj, zeleny konektor, okolo 500Sk |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
zura |
Zaslal: po březen 10, 2008 8:27 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 01. 2007
Příspěvky: 152
Bydliště: Zlín-Malenovice
|
Píďa napsal: Čau,
prosím někoho o radu, vlastním saxo 1,4i VTS r.v. 12/99 nový model a mám problémy, když je motor studený - jen občas. Když nastartuju, tak se po chvilce zvednou otáčky tak na 2,5 tisíce a drží shruba 1O sekund. Po ujetí 1 kilometru začne auto najednou chcípat a ztrácí výkon. Zhruba po 3 km jízdy to ustane jede normálně. Ještě se mi stává, že motor občas drží otáčky zhruba na 1,5 tisících. Lamdasondu jsem zkoušel měnit, ale je to pořád stejné. Počítač neukáže žádnou chybu, jenom pouze ukazuje, že je špatný katalyzátor. Ale to prý na to nemá vliv. Může mi prosím někdo poradit? Nemůžou to být třeba svíčky??? Díky
Tak to same mi dělá enkové saxo za studena 2500ot, ale jak se to zahřeje tak si to drží svojich 1500ot |
|
|
Návrat nahoru |
|
Píďa |
Zaslal: út březen 11, 2008 8:50 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 26. 01. 2008
Příspěvky: 22
Bydliště: okr. Domažlice
|
Čau,
moc vám děkuji za rady, všichni jste se shodli, ale mám problém s tím, kde teplotní čidlo hledat - respketive, které to je - dle mého názoru jsou u motoru 3. Je to dovoz z Itálie, takže barvy konektoru jsou jiné. Nemohl by mi někdo vyfotit to čidlo v motoru a označit šipkou, které to je??? Zkuste to prosím a pošli te mi email na jan.stodola@seznam.cz. Moc děkuji |
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|