punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Cim a jak nejlepe rozhybat zatuhle predni pistky v brzdach ?
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Cim a jak nejlepe rozhybat zatuhle predni pistky v brzdach ?

kropaczech
Zaslal: ne srpen 31, 2008 8:31 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 17. 05. 2008 Příspěvky: 158 Bydliště: Úvaly u Prahy
Ahoj, poradite prosim ? asi zitra se do toho pustim, tak by me jen zajimalo, jestli staci koupit sprej na cisteni brzd, nebo jestli to bude slozitejsi a budu muset brzdovy trmeny rozebrat...

Diky vsem

_________________
1.1i 44KW r.v.2002
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
BenzyL
Zaslal: ne srpen 31, 2008 9:38 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 01. 2008 Příspěvky: 363 Bydliště: Domaželice, Okr. Přerov
kropaczech napsal:
Ahoj, poradite prosim ? asi zitra se do toho pustim, tak by me jen zajimalo, jestli staci koupit sprej na cisteni brzd, nebo jestli to bude slozitejsi a budu muset brzdovy trmeny rozebrat...

Diky vsem


WDcko musi stacit Laughing

_________________
sexík 1.6 16V VTS ...Silver rocket...

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
kropaczech
Zaslal: po září 01, 2008 9:32 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 17. 05. 2008 Příspěvky: 158 Bydliště: Úvaly u Prahy
BenzyL napsal:

WDcko musi stacit Laughing


tak nejak nevim...WD40 je sice dobra vec, ale na brzdy bych to nedaval.

1, nevim jestli to neublizi tesneni ve trmenech
2, namaze vyborne, ale pri prvnim vetsim brzdeni se jednoduse vypali a buhvi co tam po ni zustane

zajimalo me hlavne, jestli pistky rozhybat ze vyndam desky a proste je rozhybu, nebo jestli na to mam kupovat spec sprejn na brzdy

diky za tipy Wink

_________________
1.1i 44KW r.v.2002
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
zura
Zaslal: po září 01, 2008 7:10 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 01. 2007 Příspěvky: 152 Bydliště: Zlín-Malenovice
BenzyL napsal:

tak nejak nevim...WD40 je sice dobra vec, ale na brzdy bych to nedaval.

1, nevim jestli to neublizi tesneni ve trmenech
2, namaze vyborne, ale pri prvnim vetsim brzdeni se jednoduse vypali a buhvi co tam po ni zustane

zajimalo me hlavne, jestli pistky rozhybat ze vyndam desky a proste je rozhybu, nebo jestli na to mam kupovat spec sprejn na brzdy

diky za tipy Wink

no tak rozhybat to můžeš, ale asi nejspíš budeš potřebovat sadu na opravu przdových třmenů a v horším případě nové br. třmeny. Vyskoušej a uvydíš, ale jinak na mazání je ideální měděná a nebo grafitová vazelína, ale hlavně to sní nepřeháněj stačí jen lehce namazat vodítka, pokud je zatuhlí pístek tak sadu na opravu br. třmenů ale do toho bych se už sám nepouštěl.

_________________
1.6 16V 127kW
206 2.0 S16 100kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EiFFeL
Zaslal: po září 01, 2008 8:35 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
taky pri vymene a obcasne kontrole premaznu grafitovou vazelinou...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
dyk77
Zaslal: po září 01, 2008 10:55 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Třmen se rozebrat snad nemusí, ale je lepší jej demontovat. Zrovna na Saxu jsem to nedělal, ale princip je všude stejný, takže stačí pístek ze třmenu vytlačit ( klasicky šlapáním na brzdový pedál ) , kousek se mu musí ještě pomoci rukou, snaž se ho tahat ven rovně, aby se pístek nevzpříčil. Většinou bývá pístek lehce zoxidovaný, tak se přeleští nějakým přípravkem na chrom , já použil slabě Silichrom. Pak je nutné vyndat těsnící gumičku z drážky třmenu, protože je pod ní bordel a gumičku vytlačuje ven, což spůsobuje špatné vracení pístku. Gumičku poměrně snadno a šetrně vyjmeš slabým cca 5mm širokým a několik cm dlouhým proužkem hliníkového plíšku, zahnutým do "L". Drážku i lůžko pístku lehce vylešti od oxidace, drážku možná budeš muset vyškrábnout Al plíškem, kterým jsi vyjmul gumičku . Třmen vytři do čista, aby v něm nezůstala leštěnka a vypláchni technickým benzínem a nech vyschnout. Očisti těsnící gumičku, lehce jí promazej vazelínou a vlož do drážky třmenu. Pak lehce mázni i pístek a zatlač ho rovnoměrně do třmenu. Z počátku to jde hůře, než překonáš odpor těsnící gumičky, ale pak už by měl jít pístek zatlačit rukou. Namontuj třmen se všemi náležitostmi a pokračuj na druhé brzdě.

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kropaczech
Zaslal: út září 02, 2008 12:02 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 17. 05. 2008 Příspěvky: 158 Bydliště: Úvaly u Prahy
dyk77: takze jestli sem to z tohodle popisu pochopil dobre, vytlacim pistek uplne ven a tim padem budu muset odvzdusnovat, nebo jen pistek povysunu seslapnutim na pedal brzdy a vsechno popsany udelam bez nutnosti odvzdusnovani ?

Sorry za pitomej dotaz, proste mi to nedocvaklo..diky

_________________
1.1i 44KW r.v.2002
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved