punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Kontakt vrakáč Ostr.n.ves
 
Autor Zpráva

<  Ostatní  ~  Kontakt vrakáč Ostr.n.ves

robo
Zaslal: po prosinec 21, 2009 9:41 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 12. 2008 Příspěvky: 76 Bydliště: Kyjov,okr Hodonín
Nevíte někdo kontakt na vrakoviště v Ostožské nové vsi?Tel.,bo email?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
blesk65
Zaslal: po prosinec 21, 2009 6:52 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 10. 2008 Příspěvky: 865 Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
572 598 866

jinak vse najdes na netu je i v uherskem ostrohu

_________________
[img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
robo
Zaslal: út prosinec 22, 2009 6:11 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 12. 2008 Příspěvky: 76 Bydliště: Kyjov,okr Hodonín
To číslo mi právě při vytočení hlásí že už nefachčí,proto sem se ptal...a na netu právě jiné nemůžu najít.Na Uh.Ostroh mám.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
blesk65
Zaslal: út prosinec 22, 2009 4:53 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 10. 2008 Příspěvky: 865 Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
sorry ja se tam zastavim az po svatkoch v pondeli
jinka zkus viktora vts je to hodoňák nick viktorvts
tel na nej 733551155
v onv maji supr ceny ale treba bys mohl zajed do holubic u brna maj tam otevreno skoro porad a maji tam vse

_________________
[img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
robo
Zaslal: út prosinec 22, 2009 5:59 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 12. 2008 Příspěvky: 76 Bydliště: Kyjov,okr Hodonín
Eurovrak Holubice už mám zjistěné,motory mají...ale chci si to pozištovat na více místech,jelikož sou ceny značně rozdílné...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ViktorVTS
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 8:54 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 09. 2009 Příspěvky: 176 Bydliště: Dubňany
Byla o me rec? Very Happy

Co shanis? Treba nejak pomuzu.

_________________
Nepotrebuji si honit ego velkym autem Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
robo
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 9:24 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 12. 2008 Příspěvky: 76 Bydliště: Kyjov,okr Hodonín
čauec,mno sháněl sem kontakt na vrakáč v Mor.n.vsi,ta pevná linka už jim nevalí.Jinak sem sháněl konkrétně motor na 1.1 44kw/60hp,HDZ-TU1M,ten můj je k.o.žere fest olej....Ale ozval se mi chlapík že má bouchlej motor,tak sem ho ukecal at mi vymontuje písty s vložkama a pošle poštou,tak uvidím v jakým to bude stavu.Takže možná ani celej motor měnit nebudu.No eště mě napadá,nevíš kolikátky jsou ty hvězdicové šrouby na hlavě válců-kolikátka golofka?.At vím jaký nařadí nakůpit než to rozeberu.Jo a taky,jaký je utahovací moment na ojničních ložiskách?Je možný aby to bylo "jen" 10 Nm?Se mi to zdá málo.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
lakinooo
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 9:48 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Toto nem vyzera dobre. Mam pocit, ze keby si kupil cely motor tak spravis lepsie. Ked to bude vyberat a poriadne ti neoznaci poradie, smer tak to bude take iste ako so starym motorom.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
blesk65
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 1:57 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 10. 2008 Příspěvky: 865 Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
robo kdybys kupil cely motor vyde to levnejsc stejne musis cely motor rozhodit tzn nove tesneni pod vanu a hlavu,aspon pretesneni hlavy,dost casto se stava ze to fouka i kolem vyfukovyho ventilu
hlavne si dej bacha abys nedal pisty naopak to jde.a k tem utahovacim momentum ja jeste pouzivam pastu proti povoleni

_________________
[img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
robo
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 2:08 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 12. 2008 Příspěvky: 76 Bydliště: Kyjov,okr Hodonín
Já vím že to není moc vhodný,ale to už vyjde téměř na stejno,druhej/jetej motor může být už taky k.o.jelikož do něj nevidíš...No uvidíme,koupit druhej motor můžu dycky.A pořád mi přijde jednodužší vyměnit písty,než pajsrovat komplet motor z auta,na to nemám vhodné prostory,ani žádnej velkej zvedák apod.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
robo
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 2:17 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 12. 2008 Příspěvky: 76 Bydliště: Kyjov,okr Hodonín
Těsnění pod vanu?Já tam mám jen tu těsnící hmotu.A pod hlavu bych dával aj tak nové těsnění,jakože kdybych koupil celej motor,jelikož těm starejm těsněním ani hovno nevěřím.U toho mého motoru bylo propálený a olej šel do vody,blbej předchozí majitel si teho nevšim a huntoval motor bez oleje a proto je k.o.No a nevíte teda ty utahovací momenty ojničních ložisek?A pastu používáš jakou-značka?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EiFFeL
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 2:37 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
v knize "jak na to" pisou pro matice vicka ojnicniho loziska - 38 Nm

kdyztak si stahni Wink

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
blesk65
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 4:20 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 10. 2008 Příspěvky: 865 Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
robo je vydet ze si to budes delat home made.tva teze me utvrzuje v tom ze asi nevys co delas protoze k motoru musi mit pristup z vrchu ale i zze spodu a bez zvedaku to nejde nebo montazni diry,a skaldat zpat motor ktery jezdil bez oleje to musis mi fakt prehled loziska budo na tuty poskozene nemluve o vacce Cool
jo a tesneni hlavy u techto motoru je skoro nesmrtelne.

_________________
[img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
robo
Zaslal: po prosinec 28, 2009 6:14 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 12. 2008 Příspěvky: 76 Bydliště: Kyjov,okr Hodonín
EIFFEL-knížku mám a pokud dobře čtu,tak 38 Nm je na klikové ložiska,ale šrouby M11,což by měly být jakože klikové a M6 ojniční a u těch je 10 Nm.Tak nevím zda to chápu dobře???BLESK65-tos blbě pochopil,mám aj jamu aj zvedák a hned několik.Já myslel jakože třeba tzv.kočku apod.,kterou snadno motor spustíš,bo zvedneš.Mno a samozřejmě vím že musím shodit hlavu,olej.vanu...a z vrchu vyndat mokrý vložky atd.Nemám na čele napsaný 3 písmenka.No a jak já zjistil,tak ty těsnění zas tak nesmrtelný nejsou.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
robo
Zaslal: po prosinec 28, 2009 3:32 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 12. 2008 Příspěvky: 76 Bydliště: Kyjov,okr Hodonín
EIFFEl asi máš pravdu,na ty ojniční je 38 Nm a u těch klikovejch je 20 Nm a pak 45 stupnu.Ale stejnak mi není jasný co maj být ty šrouby M6 u kterých je 10Nm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved