Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Pokles otáček až ke chcípnutí |
EiFFeL |
Zaslal: so únor 21, 2009 2:26 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
Zdravím,
poslední dobou pozoruju u mého VTS takovej jeden problém
když nastartuju za studenýho motoru, nechám ho běžet na volnoběh tak se v okamžiku kdy vidím, že se rafička teploměru začíná zvedat začne motor zakuckávat. A čím dýl to nechám tím je to horší (otáčky klesají) až do úplnýho chcípnutí.
Nepomůže přidání plynu - po chvilce zas začnou otáčky klesat.
Za jízdy i se studeným motorem žadný problém nepozoruju, že by to cukalo nebo tak něco.
Se zahřátým motorem na volnoběh sem to zatím nepozoroval. Nicméně se to v průbehu dne pokusím ověřit a doplním.
Může to být krokový motorek volnoběhu?
Jinak pokud už je tenhle problém někde řešen omlouvám se, že zakládám téma znova, ale prohledával jsem forum a nic s podobným popisem problému jsem neobjevil.
Předem díky za rady. |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Majo |
Zaslal: so únor 21, 2009 9:41 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 1331
Bydliště: Bratislava
|
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: so únor 21, 2009 12:06 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so únor 21, 2009 12:25 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
skokan napsal: stacilo si pozriet par starsich prispevkov .... je tu toho dost na tuto temu
cetl jsem vsechny a pozoroval jsem zadnou podobnost
ad1. vybitá baterka není
ad2. do otacek jde v pohode
ad3. VTS ne ropak
ad4. nechcípne hned po nastartování (teda pokud jako hned nebereš třeba 5 minut běhu na volnoběh)
ale zkusím ten tip na reset ECU odpojením baterky... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Joshua |
Zaslal: so únor 21, 2009 12:34 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 311
Bydliště: Martin, SK
|
fuu s tymto tu mal/ma problem kazdy druhy... Je to haluz, bo sa to tyka prakticky vsetkych benzinakov a aj ropakov . Mne zvyklo skapat po vyradeni, ale len niekedy... Najtragickejsie to bolo ked som dva krat natankoval na TESCO benzinke, to som radsej ani nevyradoval... A teraz tankujem len na Slovnafte, popripade Shellke a zda sa to byt f poho... Nekolisaju otacky, neskape, akokeby sa nic predtym nedialo... "saxo haluzz" co ti poviem... |
_________________ by Joshua
1.1 60 hp rulezz |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so únor 21, 2009 1:00 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
co mam VTS doma liju benzin na shellu a nikde jinde... sice jenom ten jejich natural 95 ale prodava se to pod hlavickou shellu tak by to melo byt kvalitnejsi nez z nejaky pochybny benzinky... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
MATY585 |
Zaslal: so únor 21, 2009 4:34 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 07. 2008
Příspěvky: 221
Bydliště: SVK Zvolen
|
EiFFeL napsal: Zdravím,
poslední dobou pozoruju u mého VTS takovej jeden problém
když nastartuju za studenýho motoru, nechám ho běžet na volnoběh tak se v okamžiku kdy vidím, že se rafička teploměru začíná zvedat začne motor zakuckávat. A čím dýl to nechám tím je to horší (otáčky klesají) až do úplnýho chcípnutí.
Nepomůže přidání plynu - po chvilce zas začnou otáčky klesat.
Za jízdy i se studeným motorem žadný problém nepozoruju, že by to cukalo nebo tak něco.
Se zahřátým motorem na volnoběh sem to zatím nepozoroval. Nicméně se to v průbehu dne pokusím ověřit a doplním.
Může to být krokový motorek volnoběhu?
Jinak pokud už je tenhle problém někde řešen omlouvám se, že zakládám téma znova, ale prohledával jsem forum a nic s podobným popisem problému jsem neobjevil.
Předem díky za rady.
cawes..pocuj ja pozorujem skoro rovnaky problem..napr aj dneska mi to sprawilo....lenze mne niekedy zasiahne RJ aa ked uz motor ide zcipnut tak sama zdwihne otacky nooo stalo sa mi aj ze motor zcipol uplne..... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Joshua |
Zaslal: so únor 21, 2009 4:40 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 311
Bydliště: Martin, SK
|
presne ako pise MATY... robi mi to iste... |
_________________ by Joshua
1.1 60 hp rulezz |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so únor 21, 2009 5:53 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
jeste me napadl vytrepanej konektor nekde.... protoze se mi parkrat stalo ze sem pridal plyn a ono nic... musel sem pustit a znova slapat... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Majo |
Zaslal: ne únor 22, 2009 1:29 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 1331
Bydliště: Bratislava
|
EiFFeL napsal: co mam VTS doma liju benzin na shellu a nikde jinde... sice jenom ten jejich natural 95 ale prodava se to pod hlavickou shellu tak by to melo byt kvalitnejsi nez z nejaky pochybny benzinky...
osobne si myslim ze do 16Vcka /vid sportoveho auta najvyssej triedy modelu saxo/ by som lial minimalne 95 v-power alebo uz radsej nejaku kvalitnejsiu 98.. a predpokladam ze ked uz mas 16V tak tomu aj patricne nakladas...
..ja kym som mojmu 8Vcku nenakladal, uplne v poho jazdilo na 95 eso.. odkedy mu nakladam, jazdi v pohode na 95 v-power,.. na 95eso uz totiz v pohode nejazdilo.. |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: ne únor 22, 2009 8:02 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
majo precitaj si nejake testy a zistis ze ten V-power u nas je nic moc... |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
Majo |
Zaslal: ne únor 22, 2009 9:03 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 1331
Bydliště: Bratislava
|
Sandman napsal: majo precitaj si nejake testy a zistis ze ten V-power u nas je nic moc...
mozes mat pravdu.. ale urco je aspon trochu kvalitnejsi ako obyc 95 na inej pumpe.. pointa bola skor o tom, ze ked uz mam sportovy motor ktoremu nakladam, mal by som prisposobit ako olej tak aj palivo.. a mne to vazne robilo rozdiel.. napr. z dialnice viadukt na trnavu..cca 80, do trojky a plny kotol von a auto zacalo doslova hopkat
--aby som neodbocoval od temy, myslel som to tak ze napr. ked som natankoval lacnejsi benzin, tak mi tie otacky kolisali ovela viac ako na kvalitnejsom
-- pri takom blbnuti ako pise uz EiFFeL ze mu to skapina, by som to urcite riesil cez niekoho sikovneho, kedze moze byt problem vo viac veciach, ako som uz pisal, ja som mal vraj uplne zasratu skrtiacu klapku, a to mi vyvolavalo kolisanie otacok.. mechanik mi aj precistil skrtiacu klapku a nastavil motor.. cize nemozem povedat co mi jednoznacne pomohlo.. odvtedy mi uz otacky pocas jazdy vobec nekolisu.. iba obcas ked prudsie cuvam pri parkovani a nasledne zaradim volnobeh, tak zacnu trosku lietat.. |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
MATY585 |
Zaslal: ne únor 22, 2009 9:09 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 07. 2008
Příspěvky: 221
Bydliště: SVK Zvolen
|
noo kedze mam dalsie problemy aj so spinacou skrinkou aa asi bude potrebne nacitat nove kluce tk uz dam nacitat aj RJ ci nahodou nieco neukaze...ako ktovie ci hladat chybu v benzine lebo ja tankujem aj 100oktan aj W 95 aj normal podla datumu vyplaty |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne únor 22, 2009 10:15 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
Majo napsal: EiFFeL napsal: co mam VTS doma liju benzin na shellu a nikde jinde... sice jenom ten jejich natural 95 ale prodava se to pod hlavickou shellu tak by to melo byt kvalitnejsi nez z nejaky pochybny benzinky...
osobne si myslim ze do 16Vcka /vid sportoveho auta najvyssej triedy modelu saxo/ by som lial minimalne 95 v-power alebo uz radsej nejaku kvalitnejsiu 98.. a predpokladam ze ked uz mas 16V tak tomu aj patricne nakladas...
..ja kym som mojmu 8Vcku nenakladal, uplne v poho jazdilo na 95 eso.. odkedy mu nakladam, jazdi v pohode na 95 v-power,.. na 95eso uz totiz v pohode nejazdilo..
jako premyslim nad tim ze mu naliju Vpower ale mam trosku strach abych nedopadl jak tady nekdo psal ze taky nalil a pos**** se motor... ze se uvolnil nejaky kousek karbonu... jinak co se tyka jizdy tak jezdim ja myslim relativne klidne... obcas to prozenu ale zas ze bych furt jezdil s plynem na podlaze se rict neda... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: ne únor 22, 2009 10:25 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
vyskusaj rozpojit konektor lambda sondy |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
|