punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Pokles otáček až ke chcípnutí
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Pokles otáček až ke chcípnutí

EiFFeL
Zaslal: so únor 21, 2009 2:26 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
Zdravím,

poslední dobou pozoruju u mého VTS takovej jeden problém

když nastartuju za studenýho motoru, nechám ho běžet na volnoběh tak se v okamžiku kdy vidím, že se rafička teploměru začíná zvedat začne motor zakuckávat. A čím dýl to nechám tím je to horší (otáčky klesají) až do úplnýho chcípnutí.

Nepomůže přidání plynu - po chvilce zas začnou otáčky klesat.

Za jízdy i se studeným motorem žadný problém nepozoruju, že by to cukalo nebo tak něco.

Se zahřátým motorem na volnoběh sem to zatím nepozoroval. Nicméně se to v průbehu dne pokusím ověřit a doplním.

Může to být krokový motorek volnoběhu?

Jinak pokud už je tenhle problém někde řešen omlouvám se, že zakládám téma znova, ale prohledával jsem forum a nic s podobným popisem problému jsem neobjevil.

Předem díky za rady.

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Majo
Zaslal: so únor 21, 2009 9:41 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 09. 05. 2007 Příspěvky: 1331 Bydliště: Bratislava
neviem ci som spravne pochopil Tvoj problem.. ja som tiez mal problem s kolisanim otacok.. servisak mi to v pohode vyriesil, ja som mal problem so skrtiacou klapkou.. Rolling Eyes
..moze to byt aj svieckami, zapalovacia lista, krokovy motorcek.. ale presne Ti nepoviem, odniesol by som to niekomu kto sa vyzna aby Ti zbytocne nepomenil kopec veci co netreba.. vela stastia.. Wink

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
skokan
Zaslal: so únor 21, 2009 12:06 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 18. 05. 2007 Příspěvky: 3348 Bydliště: Slovensko - NMnV
stacilo si pozriet par starsich prispevkov .... je tu toho dost na tuto temu

http://www.saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=4873
http://www.saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=4046
http://www.saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=4877
http://www.saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=4790

_________________
Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
EiFFeL
Zaslal: so únor 21, 2009 12:25 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
skokan napsal:
stacilo si pozriet par starsich prispevkov .... je tu toho dost na tuto temu


cetl jsem vsechny a pozoroval jsem zadnou podobnost

ad1. vybitá baterka není
ad2. do otacek jde v pohode
ad3. VTS ne ropak
ad4. nechcípne hned po nastartování (teda pokud jako hned nebereš třeba 5 minut běhu na volnoběh)

ale zkusím ten tip na reset ECU odpojením baterky...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Joshua
Zaslal: so únor 21, 2009 12:34 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 311 Bydliště: Martin, SK
fuu s tymto tu mal/ma problem kazdy druhy... Je to haluz, bo sa to tyka prakticky vsetkych benzinakov a aj ropakov Cool . Mne zvyklo skapat po vyradeni, ale len niekedy... Najtragickejsie to bolo ked som dva krat natankoval na TESCO benzinke, to som radsej ani nevyradoval... Laughing A teraz tankujem len na Slovnafte, popripade Shellke a zda sa to byt f poho... Nekolisaju otacky, neskape, akokeby sa nic predtym nedialo... "saxo haluzz" co ti poviem... Very Happy Laughing

_________________
by Joshua
1.1 60 hp rulezz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EiFFeL
Zaslal: so únor 21, 2009 1:00 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
co mam VTS doma liju benzin na shellu a nikde jinde... sice jenom ten jejich natural 95 ale prodava se to pod hlavickou shellu tak by to melo byt kvalitnejsi nez z nejaky pochybny benzinky...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
MATY585
Zaslal: so únor 21, 2009 4:34 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 07. 2008 Příspěvky: 221 Bydliště: SVK Zvolen
EiFFeL napsal:
Zdravím,

poslední dobou pozoruju u mého VTS takovej jeden problém

když nastartuju za studenýho motoru, nechám ho běžet na volnoběh tak se v okamžiku kdy vidím, že se rafička teploměru začíná zvedat začne motor zakuckávat. A čím dýl to nechám tím je to horší (otáčky klesají) až do úplnýho chcípnutí.

Nepomůže přidání plynu - po chvilce zas začnou otáčky klesat.

Za jízdy i se studeným motorem žadný problém nepozoruju, že by to cukalo nebo tak něco.

Se zahřátým motorem na volnoběh sem to zatím nepozoroval. Nicméně se to v průbehu dne pokusím ověřit a doplním.

Může to být krokový motorek volnoběhu?

Jinak pokud už je tenhle problém někde řešen omlouvám se, že zakládám téma znova, ale prohledával jsem forum a nic s podobným popisem problému jsem neobjevil.

Předem díky za rady.




cawes..pocuj ja pozorujem skoro rovnaky problem..napr aj dneska mi to sprawilo....lenze mne niekedy zasiahne RJ aa ked uz motor ide zcipnut tak sama zdwihne otacky nooo stalo sa mi aj ze motor zcipol uplne.....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Joshua
Zaslal: so únor 21, 2009 4:40 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 311 Bydliště: Martin, SK
presne ako pise MATY... robi mi to iste...

_________________
by Joshua
1.1 60 hp rulezz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EiFFeL
Zaslal: so únor 21, 2009 5:53 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
jeste me napadl vytrepanej konektor nekde.... protoze se mi parkrat stalo ze sem pridal plyn a ono nic... musel sem pustit a znova slapat...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Majo
Zaslal: ne únor 22, 2009 1:29 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 09. 05. 2007 Příspěvky: 1331 Bydliště: Bratislava
EiFFeL napsal:
co mam VTS doma liju benzin na shellu a nikde jinde... sice jenom ten jejich natural 95 ale prodava se to pod hlavickou shellu tak by to melo byt kvalitnejsi nez z nejaky pochybny benzinky...


osobne si myslim ze do 16Vcka /vid sportoveho auta najvyssej triedy modelu saxo/ by som lial minimalne 95 v-power alebo uz radsej nejaku kvalitnejsiu 98.. Rolling Eyes a predpokladam ze ked uz mas 16V tak tomu aj patricne nakladas...
..ja kym som mojmu 8Vcku nenakladal, uplne v poho jazdilo na 95 eso.. odkedy mu nakladam, jazdi v pohode na 95 v-power,.. na 95eso uz totiz v pohode nejazdilo..

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Sandman
Zaslal: ne únor 22, 2009 8:02 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 05. 08. 2008 Příspěvky: 1500 Bydliště: Piesok
majo precitaj si nejake testy a zistis ze ten V-power u nas je nic moc...

_________________
Silver 16V - "Holobyt"

Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Majo
Zaslal: ne únor 22, 2009 9:03 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 09. 05. 2007 Příspěvky: 1331 Bydliště: Bratislava
Sandman napsal:
majo precitaj si nejake testy a zistis ze ten V-power u nas je nic moc...


mozes mat pravdu.. ale urco je aspon trochu kvalitnejsi ako obyc 95 na inej pumpe.. pointa bola skor o tom, ze ked uz mam sportovy motor ktoremu nakladam, mal by som prisposobit ako olej tak aj palivo.. a mne to vazne robilo rozdiel.. napr. z dialnice viadukt na trnavu..cca 80, do trojky a plny kotol von a auto zacalo doslova hopkat

--aby som neodbocoval od temy, myslel som to tak ze napr. ked som natankoval lacnejsi benzin, tak mi tie otacky kolisali ovela viac ako na kvalitnejsom

-- pri takom blbnuti ako pise uz EiFFeL ze mu to skapina, by som to urcite riesil cez niekoho sikovneho, kedze moze byt problem vo viac veciach, ako som uz pisal, ja som mal vraj uplne zasratu skrtiacu klapku, a to mi vyvolavalo kolisanie otacok.. mechanik mi aj precistil skrtiacu klapku a nastavil motor.. cize nemozem povedat co mi jednoznacne pomohlo.. odvtedy mi uz otacky pocas jazdy vobec nekolisu.. iba obcas ked prudsie cuvam pri parkovani a nasledne zaradim volnobeh, tak zacnu trosku lietat.. Rolling Eyes

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
MATY585
Zaslal: ne únor 22, 2009 9:09 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 20. 07. 2008 Příspěvky: 221 Bydliště: SVK Zvolen
noo kedze mam dalsie problemy aj so spinacou skrinkou aa asi bude potrebne nacitat nove kluce tk uz dam nacitat aj RJ ci nahodou nieco neukaze...ako ktovie ci hladat chybu v benzine lebo ja tankujem aj 100oktan aj W 95 aj normal podla datumu vyplaty Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
EiFFeL
Zaslal: ne únor 22, 2009 10:15 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
Majo napsal:
EiFFeL napsal:
co mam VTS doma liju benzin na shellu a nikde jinde... sice jenom ten jejich natural 95 ale prodava se to pod hlavickou shellu tak by to melo byt kvalitnejsi nez z nejaky pochybny benzinky...


osobne si myslim ze do 16Vcka /vid sportoveho auta najvyssej triedy modelu saxo/ by som lial minimalne 95 v-power alebo uz radsej nejaku kvalitnejsiu 98.. Rolling Eyes a predpokladam ze ked uz mas 16V tak tomu aj patricne nakladas...
..ja kym som mojmu 8Vcku nenakladal, uplne v poho jazdilo na 95 eso.. odkedy mu nakladam, jazdi v pohode na 95 v-power,.. na 95eso uz totiz v pohode nejazdilo..

jako premyslim nad tim ze mu naliju Vpower ale mam trosku strach abych nedopadl jak tady nekdo psal ze taky nalil a pos**** se motor... ze se uvolnil nejaky kousek karbonu... jinak co se tyka jizdy tak jezdim ja myslim relativne klidne... obcas to prozenu ale zas ze bych furt jezdil s plynem na podlaze se rict neda...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
beniro
Zaslal: ne únor 22, 2009 10:25 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 06. 02. 2007 Příspěvky: 756 Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
vyskusaj rozpojit konektor lambda sondy

_________________
VTS, STI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved