Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Palivové čerpadlo |
Ondrej133 |
Zaslal: po únor 23, 2009 5:20 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 05. 2008
Příspěvky: 530
Bydliště: Plzeň
|
čauky klucí.něco mi vrtá hlavou a chtěl bych se zeptat estli to máte stejný nebo ne. jde o to že palivový čerpadlo jede pořád.u aut co jsme opravovaly na praxi to chvíli tlakovalo a potom přestalo a když občas klesl tlak tak zaplo.ale u saxa ne. zapnu klíček tlakuje, nastartuju tlakuje, jedu tlakuje prostě furt.jenom když vypnu klíček tak ne to je jasný tak řekněte jak je to u vás.díky moc |
_________________ WWW.FIRETYRE.7X.CZ
Citroen saxo 1.4 VTS - 75 komoňů |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: po únor 23, 2009 5:25 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: po únor 23, 2009 5:26 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Palivove cerpadlo musi ist stale. Ono stale tlakuje. Tlakovy ventil potom prepusta palivo, ktore je navyse. Po zapnuti klucika chvilu natlaci, potom prestane a ked nastartujes tak maka nonstop... |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: po únor 23, 2009 5:31 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
lakinooo napsal: Palivove cerpadlo musi ist stale. Ono stale tlakuje. Tlakovy ventil potom prepusta palivo, ktore je navyse. Po zapnuti klucika chvilu natlaci, potom prestane a ked nastartujes tak maka nonstop... přesně tak a ještě sem vypozoroval že dělá i něco potom když už to chcípneš tak se od něj ozve taky něaká činost |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Ondrej133 |
Zaslal: po únor 23, 2009 5:49 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 05. 2008
Příspěvky: 530
Bydliště: Plzeň
|
takže takhle já když zapnu klíček tak se točí pořád. kdybych ho nechal zaplej hodinu tak pořád pojede. a to jak řiká martanc tak to mi dělá taky.stačí jenom zapnout a vypnout klíček a ještě asi 10 minut dělá to že (asi) v řídící jednotce cvakne a čerpadlo na 2 vteřiny zapne pak vypne chvíli je klid a znova |
_________________ WWW.FIRETYRE.7X.CZ
Citroen saxo 1.4 VTS - 75 komoňů |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: po únor 23, 2009 5:54 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Ondrej133 napsal: takže takhle já když zapnu klíček tak se točí pořád. kdybych ho nechal zaplej hodinu tak pořád pojede. a to jak řiká martanc tak to mi dělá taky.stačí jenom zapnout a vypnout klíček a ještě asi 10 minut dělá to že (asi) v řídící jednotce cvakne a čerpadlo na 2 vteřiny zapne pak vypne chvíli je klid a znova
Tak mas chybu v riadiacej jednotke na plivovy system. To je ta mini pod ECU. Napr. na jedna 106 nesla nastartovat a stale islo palivo ve cerpadlo. Nasli sme v tejto mini RJ prepalenu diodu.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Ondrej133 |
Zaslal: po únor 23, 2009 6:05 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 05. 2008
Příspěvky: 530
Bydliště: Plzeň
|
a nová stojí kolik? doufam že když je menší tak stojí o půlku víc než ECU
nebo se to dá nějak opravit? já vim akorát jak se měněj diody na startéru u feldy |
_________________ WWW.FIRETYRE.7X.CZ
Citroen saxo 1.4 VTS - 75 komoňů |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: po únor 23, 2009 6:29 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Pokial ti auto jazdi tak to neries...
Ale ak si k tomu zavolas sikovneho elektrikara urcite ti pomoze. V tej malej RJ je len zopar diod, dve relatka. Nic zlozite... |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: po únor 23, 2009 6:49 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no pokavaď je tam jen to co psal lakinooo tak bych to normálně vyndal a ormknul v jakym je to stavu, případně vyměnil diody. Jinak u tebe to vypadá že asi něak blbě rozpíná relé takže skouknout jeho ovládání |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Ondrej133 |
Zaslal: po únor 23, 2009 7:16 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 05. 2008
Příspěvky: 530
Bydliště: Plzeň
|
no auto jezdí ale napadlo mě jestli to nesouvisí s tim vysokym volnoběhem. |
_________________ WWW.FIRETYRE.7X.CZ
Citroen saxo 1.4 VTS - 75 komoňů |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: po únor 23, 2009 7:17 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
Ondrej133 napsal: no auto jezdí ale napadlo mě jestli to nesouvisí s tim vysokym volnoběhem. jako myslíš že by tam šlo více benzínu a nebo pod větším tlakem |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Ondrej133 |
Zaslal: po únor 23, 2009 7:21 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 05. 2008
Příspěvky: 530
Bydliště: Plzeň
|
no to právě nevim ne ale jenom mě to tak napadlo.a to že vůbec nemůžu na diagnostiku je taky v háji.normálně se na tom počítači ukázalo že je to připojený a za 4 vteřiny se to odpojilo.a pořád do kola.takže se nemůže zjistit nic |
_________________ WWW.FIRETYRE.7X.CZ
Citroen saxo 1.4 VTS - 75 komoňů |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: po únor 23, 2009 7:25 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
Ondrej133 napsal: no to právě nevim ne ale jenom mě to tak napadlo.a to že vůbec nemůžu na diagnostiku je taky v háji.normálně se na tom počítači ukázalo že je to připojený a za 4 vteřiny se to odpojilo.a pořád do kola.takže se nemůže zjistit nic no tak tohle je taky divní, sakra chlape máš v tý elektrice něakej bordel. Chtělo by to přistavit něakému šikovnému autoelektrikáři ten by mněl vědět co a jak |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: po únor 23, 2009 7:37 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
martanc napsal: Ondrej133 napsal: no auto jezdí ale napadlo mě jestli to nesouvisí s tim vysokym volnoběhem. jako myslíš že by tam šlo více benzínu a nebo pod větším tlakem
martanc netrep.
Tlak je dany len pretlakovym ventilom. Cerpadlo ide a ma ist stale na plne gule. Tlak urcuje len a len tento ventil. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Ondrej133 |
Zaslal: po únor 23, 2009 8:09 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 05. 2008
Příspěvky: 530
Bydliště: Plzeň
|
kámoš mi dneska nabízel že jeho kámoš je dobrej elektrikář.já řikam tvuj kámoš no ten bude zrovna vyučenej ne? a prej že elektrikáře dělá dlouho tak bych to zkusil dát mu to tam |
_________________ WWW.FIRETYRE.7X.CZ
Citroen saxo 1.4 VTS - 75 komoňů |
|
Návrat nahoru |
|
|