punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - prevodovka 106
 
Autor Zpráva

<  Ostatní  ~  prevodovka 106

SkR@Bi
Zaslal: so duben 18, 2009 10:51 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 07. 12. 2005 Příspěvky: 933 Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
ted si tek ctu a kokam na tohle...V první sérii existovala ještě extrémnější verze Rallye. V zásadě lze říci, že zatímco XSi bylo pro lidi, kteří chtějí skvělou dynamiku a zároveň dobrou výbavu, tak verze Rallye je pro ty, kterým jde pouze a jen o požitek z rychlé jízdy, což mně dnes, v době bodového systému, přijde trochu riskantní.
Peugeot 106U této verze naleznete místo obložení plasty na dveřích pouze holý plech, jako měly staré favority. Strohost je slabé slovo. Hlavní bylo snížit již tak nízkou hmotnost vozu. Proto třeba schránka před spolujezdcem není uzavřená, stejně jako třeba ve Škodě Fabii Junior, kde to ovšem mělo zcela jiný význam.
Přední kola verze Rallye roztáčí nepříliš obvyklý a vyjma Citroenu AX Sport a Peugeotu 205 Rallye jinde nepoužitý motor řady TU s objemem 1,3 l. Vznikl zkrácením zdvihu větší 1,4, tudíž má s ní společný litinový blok válců. Díky svému podčtvercovému rozměru se pekelně rychle vytáčí, ale tah z nízkých otáček mu chybí ještě více než 1,4 v XSi. S karburátorem dává výkon 69 kW, se vstřikováním multipoint skvělých 74 kW, což je na 1,3 OHC úctyhodná hodnota ještě dnes. Převodovka MA má stejné odstupňování jako v XSi. Zásadním problémem obecně, zejména verze Rallye, je „vylítanost“. Jenom sehnat verzi Rallye je obtížné, o dobrém stavu nemluvě

podle toho by mela bejt v xsi stejna prevodovka jako v rallye... Question

_________________
...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
kubik106
Zaslal: ne duben 19, 2009 8:00 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 11. 2007 Příspěvky: 357 Bydliště: Bratislava III
sprevodovanie je rovnake ale xsi ma trolinku dlhsi staly prevod,
kedysi som tu niekde hodil aj tabulku s presnymi pomerami,
ked sa niekomu bude chciet moze pohladat.

_________________

kovana 1.6 na klapkach uz coskoro

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
skokan
Zaslal: po duben 20, 2009 11:20 am Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 18. 05. 2007 Příspěvky: 3348 Bydliště: Slovensko - NMnV
kubik106 napsal:
sprevodovanie je rovnake ale xsi ma trolinku dlhsi staly prevod,
kedysi som tu niekde hodil aj tabulku s presnymi pomerami,
ked sa niekomu bude chciet moze pohladat.
tu som ja daval odkazy na kody prevodoviek a aj pomery s parametremi roznych modelov a prevedeni
http://www.saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=1160

_________________
Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved