punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - ovládání rychlosti ventilátoru
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  ovládání rychlosti ventilátoru

EiFFeL
Zaslal: po červenec 20, 2009 7:01 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
zdravím,

tak mě včera večer potkala taková mini-závada - zůstal mi viset ventilator na 3. rychlosti - celkem opruz to huceni - myslel jsem ze to docasne vyreší odpojeni ovladače, ale schema v knize "jak na to" jaksi neodpovida skutecnosti - takze bych chtel poradit jak to tam vubec funguje - do otocneho ovladace vedou pouze 2 draty, nic vic... takze předpokladam ze nekde bude jeste neco zasityho... akorat vubec nemam tuseni kde... diky za rady... Wink

btw. rychlosti 0 - 3 nic nedelaji, pri prepnuti na 4 ventilator skutecne zrychli, prepnu na 3 zpomali, ale jinak uz nic... proste furt toci na 3

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
martanc
Zaslal: po červenec 20, 2009 7:20 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
právě že nikde nic neni rychlost ovládá jen to tlačítko, s nejvetší pravďepodobností se to vevnitř zapeklo a zkratovalo asi tě nepotěšim ale vypadá to na výměnu

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Keřa
Zaslal: po červenec 20, 2009 7:30 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 06. 2009 Příspěvky: 49 Bydliště: okr. Hodonin
Bud tam byva potenciometr(neopravitelne) nebo pres odpory(neopravitelne). No ono to oboje je opravitelne, uz nekolikrat jsem to spravoval, ale pokud vubec nevis o co tam go tak to sezen druhe a vymen.

_________________
1.4 VTS
No job, No school, no problem... Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: po červenec 20, 2009 7:47 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
mate pravdu ze ve schematu je blbost tam je totiz ovldaca a odpory zvlast kdezto ve skutecnosti sou v jednom kuse a myslim ze tam nejsou ani odpory ale je tam reostat

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lakinooo
Zaslal: po červenec 20, 2009 7:53 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
o mne isli do vypinaca na 99 percent 4 kable.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: po červenec 20, 2009 8:01 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
lakinooo napsal:
o mne isli do vypinaca na 99 percent 4 kable.
tak to by odpovídalo schématu, je dost možný že v rpůběhu výroby používaly různé vypinace

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: po červenec 20, 2009 10:26 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
tak muzu to zkusit zejtra kuchnout - jestli to rozlamu a vymenim nebo hned vymenim je vcelku jedno...
jinak co se tyka slaboproudu tak zas takova lamka nejsem...

akorat me dost zarazilo ze i bez toho zapojenyho prepinace bezi ventilator porad....

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
martanc
Zaslal: po červenec 20, 2009 10:37 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
a to si měl ůplně odpojenou svorkovnici?

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: po červenec 20, 2009 10:51 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
sundal jsem stredovej panel a vytahl konektor z toho regulatoru rychlosti... pak nastartoval a hle - vrtula se zas tocila...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
martanc
Zaslal: po červenec 20, 2009 11:11 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
EiFFeL napsal:
sundal jsem stredovej panel a vytahl konektor z toho regulatoru rychlosti... pak nastartoval a hle - vrtula se zas tocila...
čoveče tak to vypadá spíš na zkrat někde mezi kabelama nebo přímo na motru. Závadu na ovladači bych tímto skoro vyloučil

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vtsko
Zaslal: po červenec 20, 2009 11:30 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
lakinooo napsal:
o mne isli do vypinaca na 99 percent 4 kable.

zalezi od modelu...klima/bez klimi
mne tam vedu 2 kable a mam 4-rychlostny... + klima
napr. Majo nema klimu a ma 3-rychlostny a vedu mu 4 kable

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EiFFeL
Zaslal: út červenec 21, 2009 7:15 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
takze dalsi postreh
do ovladace 2 draty,
do ventilatoru uz 4 draty a podstatne tlustejsi - takze nekde je neco zasityho...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
martanc
Zaslal: út červenec 21, 2009 3:32 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
EiFFeL napsal:
takze dalsi postreh
do ovladace 2 draty,
do ventilatoru uz 4 draty a podstatne tlustejsi - takze nekde je neco zasityho...
jo někde bude schovaná ta krabička s odporama jak je na schématu a tam bude asi zkrat

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: út červenec 21, 2009 5:17 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
takze.... postreh cislo nevim kolik...

schema zapojeni je asi takoveto
4pin konektor na ventilatoru = 2 draty napajeci (silny) + 2 draty primo od toho ovladace, nic v ceste...

tudiz pruser primo ve ventilatoru - do zkratu mi ty 2 vodice nejdou a kdyby byl spatnej ten ovladac, tak by to bez nej bud tocilo naplno nebo vubec...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
martanc
Zaslal: út červenec 21, 2009 6:20 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
a kdyz ho odpojis tak se to toci na max?

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved