Autor |
Zpráva |
< Servis ~ samovolna akcelerace - Help |
Casari |
Zaslal: so srpen 01, 2009 2:38 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 07. 2009
Příspěvky: 323
Bydliště: Opava (Dolní Benešov)
|
Cawes chlapi...a ženy:D hele když jedu na trojku cca 20km/h tak mi auto samo zrychluje cca az na 30km/h, rekl bych ze to same bude asi i u dvojky ale tam to neni tak moc znat moc se mi to nelibi pac to dela jen nekdy, nevite cim to je ? a jak by se to dalo zpravit ?
PS: pedal plynu se vraci bez problemu,a pripada mi ze se to deje hlavne kdyz jedu po polnich cestach nebo po nerovnostech |
_________________ Saxo 1.1, 44KW, červená, zatím bez větších úprav
čím dřív zemřeš,tím dýl budeš mrtvý...
http://casari.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: so srpen 01, 2009 4:28 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
myslim, ze toto chyba nie je. u novsich aut sa nestava, ze ked mas malo plynu ti zacne auto skakat a dusit sa. proste pojde na min. hranici otacok stale dopredu.
podla prevodoveho stupna. robi to na 307, fabii... na felicii to uz skape, co je aj tak asi v norme a nebude to asi iba pri prejazde nerovnostami.
kazdopadne jazda bez plynu na trojke pri 20, nie je vobec pre ten motor zabavna. asi tolko...
do trojky sa radi pri 110 |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
Luki |
Zaslal: so srpen 01, 2009 6:33 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 14. 09. 2008
Příspěvky: 387
Bydliště: Semily
|
|
Návrat nahoru |
|
Casari |
Zaslal: so srpen 01, 2009 7:05 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 07. 2009
Příspěvky: 323
Bydliště: Opava (Dolní Benešov)
|
No tak ja mam to saxo celkem nove takze zatim nejezdim nejak rychle musim se snim trosku sžít a trosku ho poupravit a pak si urcite nejakou tu 4stovku zajedu
PS: dik za vysvetleni ja se bal toho ze by to najedou jelo 300a neslo to zastavit jako v Cobre11 |
_________________ Saxo 1.1, 44KW, červená, zatím bez větších úprav
čím dřív zemřeš,tím dýl budeš mrtvý...
http://casari.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so srpen 01, 2009 8:08 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
kurenadvore napsal: do trojky sa radi pri 110
mam pocit ze dvojka do omezovace da 100... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: so srpen 01, 2009 8:50 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
EiFFeL napsal: kurenadvore napsal: do trojky sa radi pri 110
mam pocit ze dvojka do omezovace da 100... ako komu a ci myslis tachometrovych,alebo skutocnych..mne obmedzovac vypne dvojku pri 107-108km/h tachometrovych...a k teme...na aute mozes ist aj bez prdania plynu,samo ze len po urcitu rychlost... |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: so srpen 01, 2009 10:31 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
EiFFeL napsal: kurenadvore napsal: do trojky sa radi pri 110
mam pocit ze dvojka do omezovace da 100... no na 1.1 už tak při 85 |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Casari |
Zaslal: so srpen 01, 2009 11:33 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 07. 2009
Příspěvky: 323
Bydliště: Opava (Dolní Benešov)
|
martanc napsal: EiFFeL napsal: kurenadvore napsal: do trojky sa radi pri 110
mam pocit ze dvojka do omezovace da 100... no na 1.1 už tak při 85
no ja mam 1.1 hele co je ten omezovac ? to mi proste vyhodi rychlost kdyz dosahnu urcitých otacek, nebo jak ? |
_________________ Saxo 1.1, 44KW, červená, zatím bez větších úprav
čím dřív zemřeš,tím dýl budeš mrtvý...
http://casari.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: ne srpen 02, 2009 12:58 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
Casari: obmedzovac je ochrana proti tomu, aby si to neutocil xmrti. ale prii "sportovych" motoroch je motor dimenzovany tak, aby zvladol aj vacsiu zataz. to co som sa bavil s darkmikeom o zavodnej riadiacej jednotke, tak ta tahala do cca. 8500 a volnobeh bol 1500 rpm.
a vtsko mame to podobne... tych 110 dam s prizmurenym okom... pravdaze sam v aute.. |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
Casari |
Zaslal: ne srpen 02, 2009 9:03 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 07. 2009
Příspěvky: 323
Bydliště: Opava (Dolní Benešov)
|
kurenadvore napsal: Casari: obmedzovac je ochrana proti tomu, aby si to neutocil xmrti. ale prii "sportovych" motoroch je motor dimenzovany tak, aby zvladol aj vacsiu zataz. to co som sa bavil s darkmikeom o zavodnej riadiacej jednotke, tak ta tahala do cca. 8500 a volnobeh bol 1500 rpm.
a vtsko mame to podobne... tych 110 dam s prizmurenym okom... pravdaze sam v aute..
jj jsem si myslel ze to bude neco takoveho ale nebyl jsem si jisty.dik za vysvetleni... |
_________________ Saxo 1.1, 44KW, červená, zatím bez větších úprav
čím dřív zemřeš,tím dýl budeš mrtvý...
http://casari.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
tomsi91 |
Zaslal: ne srpen 02, 2009 9:50 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 07. 2009
Příspěvky: 126
Bydliště: Plzeň
|
na trojku 20, to snad nemůže jet, pokud to neni zkopce. a na dvojku 100, to nepochopim, už při 60ti je to dost. to ti musí vyletět motor i s převodovkou z auta. |
|
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: ne srpen 02, 2009 10:19 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
tomsi91 napsal: na trojku 20, to snad nemůže jet, pokud to neni zkopce. a na dvojku 100, to nepochopim, už při 60ti je to dost. to ti musí vyletět motor i s převodovkou z auta.
16V
a je to uplne paradny pocit, ked pocujes a vidis, ze auto sa netrapi, ale taha...
sice max.vykon je oficial okolo 6600 rpm... |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne srpen 02, 2009 10:55 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
no jako treba kdyz radsi 4 > 5 tak mi fakt prijde nejlepsi tu 4 nechat az do omezovace a pak za 5 a dal.... kdyz zaradim driv tak mi prijde ze ta 5 to zabije... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Luki |
Zaslal: ne srpen 02, 2009 11:00 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 14. 09. 2008
Příspěvky: 387
Bydliště: Semily
|
kurenadvore napsal: Casari: obmedzovac je ochrana proti tomu, aby si to neutocil xmrti. ale prii "sportovych" motoroch je motor dimenzovany tak, aby zvladol aj vacsiu zataz. to co som sa bavil s darkmikeom o zavodnej riadiacej jednotke, tak ta tahala do cca. 8500 a volnobeh bol 1500 rpm.
Ale na jakém principu to vlastně funguje? To je něco elektronickýho, že to přestane dávat palivo, bo co? |
|
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: ne srpen 02, 2009 11:07 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
Luki napsal: Ale na jakém principu to vlastně funguje? To je něco elektronickýho, že to přestane dávat palivo, bo co?
hm, je to urcite namapovane v ECU. konkretny popis by som si vsak tahal z prsta, ale ak su tam mapy predstihu a vstriekavania paliva, tak pre jednotku nie je asi problem zamedzit dodavky, pripadne iba pretocit motor na prazdno.. mno, neviem a rad sa necham tiez poucit... |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
|