punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - samovolna akcelerace - Help
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  samovolna akcelerace - Help

Casari
Zaslal: so srpen 01, 2009 2:38 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 21. 07. 2009 Příspěvky: 323 Bydliště: Opava (Dolní Benešov)
Cawes chlapi...a ženy:D hele když jedu na trojku cca 20km/h tak mi auto samo zrychluje cca az na 30km/h, rekl bych ze to same bude asi i u dvojky ale tam to neni tak moc znat Smile moc se mi to nelibi pac to dela jen nekdy, nevite cim to je ? a jak by se to dalo zpravit ?

PS: pedal plynu se vraci bez problemu,a pripada mi ze se to deje hlavne kdyz jedu po polnich cestach nebo po nerovnostech Smile

_________________
Saxo 1.1, 44KW, červená, zatím bez větších úprav Smile
čím dřív zemřeš,tím dýl budeš mrtvý... Very Happy
http://casari.rajce.idnes.cz/
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
kurenadvore
Zaslal: so srpen 01, 2009 4:28 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 02. 2009 Příspěvky: 1107 Bydliště: Zilina
myslim, ze toto chyba nie je. u novsich aut sa nestava, ze ked mas malo plynu ti zacne auto skakat a dusit sa. proste pojde na min. hranici otacok stale dopredu.
podla prevodoveho stupna. robi to na 307, fabii... na felicii to uz skape, co je aj tak asi v norme Very Happy a nebude to asi iba pri prejazde nerovnostami.
kazdopadne jazda bez plynu na trojke pri 20, nie je vobec pre ten motor zabavna. asi tolko...

do trojky sa radi pri 110 Twisted Evil

_________________
ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Luki
Zaslal: so srpen 01, 2009 6:33 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 14. 09. 2008 Příspěvky: 387 Bydliště: Semily
kurenadvore napsal:
...do trojky sa radi pri 110 Twisted Evil

Já trojku musím hodit už na 85 Sad Pak už se ozývá chrčení.

Edit: No nekecám, ale dneska jsem to trošku potočil a na 2. stupeň tam bylo 90km/h Twisted Evil Samozřejmně podle tach. v autě... A chrčení nic. Příště zkusím ještě víc Cool


Naposledy upravil Luki dne út srpen 04, 2009 10:05 am, celkově upraveno 1 krát
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Casari
Zaslal: so srpen 01, 2009 7:05 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 21. 07. 2009 Příspěvky: 323 Bydliště: Opava (Dolní Benešov)
No tak ja mam to saxo celkem nove takze zatim nejezdim nejak rychle Very Happy musim se snim trosku sžít a trosku ho poupravit a pak si urcite nejakou tu 4stovku zajedu Razz

PS: dik za vysvetleni ja se bal toho ze by to najedou jelo 300a neslo to zastavit Very Happy jako v Cobre11 Very Happy

_________________
Saxo 1.1, 44KW, červená, zatím bez větších úprav Smile
čím dřív zemřeš,tím dýl budeš mrtvý... Very Happy
http://casari.rajce.idnes.cz/
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
EiFFeL
Zaslal: so srpen 01, 2009 8:08 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
kurenadvore napsal:
do trojky sa radi pri 110 Twisted Evil

mam pocit ze dvojka do omezovace da 100... Wink

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
vtsko
Zaslal: so srpen 01, 2009 8:50 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
EiFFeL napsal:
kurenadvore napsal:
do trojky sa radi pri 110 Twisted Evil

mam pocit ze dvojka do omezovace da 100... Wink
ako komu Wink a ci myslis tachometrovych,alebo skutocnych..mne obmedzovac vypne dvojku pri 107-108km/h tachometrovych...a k teme...na aute mozes ist aj bez prdania plynu,samo ze len po urcitu rychlost...

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martanc
Zaslal: so srpen 01, 2009 10:31 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
EiFFeL napsal:
kurenadvore napsal:
do trojky sa radi pri 110 Twisted Evil

mam pocit ze dvojka do omezovace da 100... Wink
no na 1.1 už tak při 85 Very Happy

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Casari
Zaslal: so srpen 01, 2009 11:33 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 21. 07. 2009 Příspěvky: 323 Bydliště: Opava (Dolní Benešov)
martanc napsal:
EiFFeL napsal:
kurenadvore napsal:
do trojky sa radi pri 110 Twisted Evil

mam pocit ze dvojka do omezovace da 100... Wink
no na 1.1 už tak při 85 Very Happy


no ja mam 1.1 Very Happy hele co je ten omezovac ? Very Happy to mi proste vyhodi rychlost kdyz dosahnu urcitých otacek, nebo jak ? Very Happy

_________________
Saxo 1.1, 44KW, červená, zatím bez větších úprav Smile
čím dřív zemřeš,tím dýl budeš mrtvý... Very Happy
http://casari.rajce.idnes.cz/
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
kurenadvore
Zaslal: ne srpen 02, 2009 12:58 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 02. 2009 Příspěvky: 1107 Bydliště: Zilina
Casari: Very Happy Very Happy obmedzovac je ochrana proti tomu, aby si to neutocil xmrti. ale prii "sportovych" motoroch je motor dimenzovany tak, aby zvladol aj vacsiu zataz. to co som sa bavil s darkmikeom o zavodnej riadiacej jednotke, tak ta tahala do cca. 8500 a volnobeh bol 1500 rpm.

a vtsko mame to podobne... tych 110 dam s prizmurenym okom... pravdaze sam v aute.. Twisted Evil Exclamation

_________________
ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Casari
Zaslal: ne srpen 02, 2009 9:03 am Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 21. 07. 2009 Příspěvky: 323 Bydliště: Opava (Dolní Benešov)
kurenadvore napsal:
Casari: Very Happy Very Happy obmedzovac je ochrana proti tomu, aby si to neutocil xmrti. ale prii "sportovych" motoroch je motor dimenzovany tak, aby zvladol aj vacsiu zataz. to co som sa bavil s darkmikeom o zavodnej riadiacej jednotke, tak ta tahala do cca. 8500 a volnobeh bol 1500 rpm.

a vtsko mame to podobne... tych 110 dam s prizmurenym okom... pravdaze sam v aute.. Twisted Evil Exclamation


jj jsem si myslel ze to bude neco takoveho ale nebyl jsem si jisty.dik za vysvetleni...

_________________
Saxo 1.1, 44KW, červená, zatím bez větších úprav Smile
čím dřív zemřeš,tím dýl budeš mrtvý... Very Happy
http://casari.rajce.idnes.cz/
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
tomsi91
Zaslal: ne srpen 02, 2009 9:50 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 07. 2009 Příspěvky: 126 Bydliště: Plzeň
na trojku 20, to snad nemůže jet, pokud to neni zkopce. a na dvojku 100, to nepochopim, už při 60ti je to dost. to ti musí vyletět motor i s převodovkou z auta.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kurenadvore
Zaslal: ne srpen 02, 2009 10:19 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 02. 2009 Příspěvky: 1107 Bydliště: Zilina
tomsi91 napsal:
na trojku 20, to snad nemůže jet, pokud to neni zkopce. a na dvojku 100, to nepochopim, už při 60ti je to dost. to ti musí vyletět motor i s převodovkou z auta.


16V Wink
a je to uplne paradny pocit, ked pocujes a vidis, ze auto sa netrapi, ale taha...
sice max.vykon je oficial okolo 6600 rpm...

_________________
ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: ne srpen 02, 2009 10:55 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
no jako treba kdyz radsi 4 > 5 tak mi fakt prijde nejlepsi tu 4 nechat az do omezovace a pak za 5 a dal.... kdyz zaradim driv tak mi prijde ze ta 5 to zabije...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Luki
Zaslal: ne srpen 02, 2009 11:00 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 14. 09. 2008 Příspěvky: 387 Bydliště: Semily
kurenadvore napsal:
Casari: Very Happy Very Happy obmedzovac je ochrana proti tomu, aby si to neutocil xmrti. ale prii "sportovych" motoroch je motor dimenzovany tak, aby zvladol aj vacsiu zataz. to co som sa bavil s darkmikeom o zavodnej riadiacej jednotke, tak ta tahala do cca. 8500 a volnobeh bol 1500 rpm.


Ale na jakém principu to vlastně funguje? To je něco elektronickýho, že to přestane dávat palivo, bo co?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
kurenadvore
Zaslal: ne srpen 02, 2009 11:07 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 02. 2009 Příspěvky: 1107 Bydliště: Zilina
Luki napsal:
Ale na jakém principu to vlastně funguje? To je něco elektronickýho, že to přestane dávat palivo, bo co?


hm, je to urcite namapovane v ECU. konkretny popis by som si vsak tahal z prsta, ale ak su tam mapy predstihu a vstriekavania paliva, tak pre jednotku nie je asi problem zamedzit dodavky, pripadne iba pretocit motor na prazdno.. mno, neviem a rad sa necham tiez poucit... Wink

_________________
ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved