Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ regulator tlaku paliva |
PRSOESO |
Zaslal: st srpen 19, 2009 12:58 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 19. 08. 2009
Příspěvky: 5
Bydliště: Dlouhá Loučka 60
|
chlapi chtel bych se zeptat zda by slo mirne zvysit vykon predelanim regulatoru tlaku paliva? |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: st srpen 19, 2009 10:14 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
Sparco900 |
Zaslal: st srpen 19, 2009 11:13 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 19. 04. 2007
Příspěvky: 842
Bydliště: Košice
|
pocitil si to v spotrebe a nie vo vykone?? |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: st srpen 19, 2009 11:18 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
PRSOESO |
Zaslal: čt srpen 20, 2009 8:38 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 19. 08. 2009
Příspěvky: 5
Bydliště: Dlouhá Loučka 60
|
a mohl bys mi poradit kam se to napojuje a kde je originalni regulator tlaku?mam 1.6 8v 65kw |
|
|
Návrat nahoru |
|
tomsi91 |
Zaslal: čt srpen 20, 2009 9:17 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 07. 2009
Příspěvky: 126
Bydliště: Plzeň
|
máš 1.6 8v a nestačí ti výkon. dám ti dobrou radu, vyměň to na měsíc nebo 2 za litr nebo 1.1, garantuju ti, že až se vrátíš ke své 1,6, zapomeneš na nějaké zvyšování tlaku paliva. |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: čt srpen 20, 2009 9:47 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
PRSOESO napsal: a mohl bys mi poradit kam se to napojuje a kde je originalni regulator tlaku?mam 1.6 8v 65kw
no neviem presne kde ho maas ty,ale mal by byt na palivovej rampe,tam kde sa zapajaju vstreky..a je to vlastne vymena kus za kus...kde je zapojeny origo,das ten druhy...ale pokial nemas nic robene s motorom,je to len dobre na pohlad |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt srpen 20, 2009 10:11 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
tomsi91 napsal: máš 1.6 8v a nestačí ti výkon. dám ti dobrou radu, vyměň to na měsíc nebo 2 za litr nebo 1.1, garantuju ti, že až se vrátíš ke své 1,6, zapomeneš na nějaké zvyšování tlaku paliva. no po tomhle se člověk vrátí rád i k 1.4 |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: čt srpen 20, 2009 10:39 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
PRSOESO napsal: a mohl bys mi poradit kam se to napojuje a kde je originalni regulator tlaku?mam 1.6 8v 65kw
Nic ve zlím ale myslím že když nevíš jak vypadá regulátor tlaku a kde asi tak má bejt, tak bych se teda do výměny sám nepouštěl.
A navíc zvýšení tlaku paliva má jednu nevýhodu, nědko už to tady psal, nebo jsem to četl na GMC . Vyší tlak paliva je dobrej na zrychlování (sprinty, závody kde pořád stojíš na podlaze) ale ne pro ustálenou jízdu. |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
PRSOESO |
Zaslal: čt srpen 20, 2009 11:54 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 19. 08. 2009
Příspěvky: 5
Bydliště: Dlouhá Loučka 60
|
no prave ze regulator ma byt na palivove rampe na vystupu vlastne vyvod na prepad jenze ja tam zadnej prepad jaksi nemam mam jenom privod do rampy ale dal uz nic neni |
|
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: čt srpen 20, 2009 2:48 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
nie vsetky saxa maju regulator paliva (FPR) na palivovej liste !
niektore to maju pri palivovom cerpadle
ja mam 4Bar FPR na liste, vykon to neprida, ale injektory vstrekuju palivo rovnomernejsie, motor ide rovnomernejsie
stary ventil uz nemusi konstatne udrziavat predpisany tlak (na VTS je to asi 3 na rampe, 3.5 pri cerpadle, cerpadlo tlaci asi 5-6Bar) ale kolise to, resp. je mensi |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: čt srpen 20, 2009 10:27 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
beniro napsal: nie vsetky saxa maju regulator paliva (FPR) na palivovej liste !
niektore to maju pri palivovom cerpadle
ja mam 4Bar FPR na liste, vykon to neprida, ale injektory vstrekuju palivo rovnomernejsie, motor ide rovnomernejsie
stary ventil uz nemusi konstatne udrziavat predpisany tlak (na VTS je to asi 3 na rampe, 3.5 pri cerpadle, cerpadlo tlaci asi 5-6Bar) ale kolise to, resp. je mensi
kupoval si ten isty,novy,alebo iny? |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: čt srpen 20, 2009 10:45 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki |
Zaslal: pá srpen 21, 2009 10:38 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
|
Návrat nahoru |
|
olda77 |
Zaslal: pá srpen 21, 2009 1:47 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
Miki napsal: výkon to samozrejme žiadny nepridá.
Ale úprava pôvodného je velmi jednoduchá a nič nestojí. Kedže vnútry je pružina, treba len zobrať väčšie kliešte a regulátor hore trošku zatlačiť . Robí sa to úplne normálne a úprava je trvalá
miki popis to trochu podrobneji.dik
je to tak jak na obrazku?
|
_________________ 400m za 14.86,max na 2 km radarem 204km/h.tach.215km/h
http://www.youtube.com/watch?v=tCtWe4a1h9s http://www.youtube.com/watch?v=VOR-MEsxDCU octavia kombi 1.8T 191PS |
|
Návrat nahoru |
|
|