Autor |
Zpráva |
< Servis ~ posilovač 1,5 d |
sexousek |
Zaslal: út leden 20, 2009 1:16 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 25. 11. 2008
Příspěvky: 2
Bydliště: krnov/krmelin
|
nazdarek lidičky. prosím o radu...nevíte náhodou proč se mi za jízdy střídavě zapíná a vypíná posilovač? nemá náhodou někdo stejnou skušenost? a dále mi něco tluče v přední nápravě..zní to jako volné či vyběhané tlumiče,ale myslím si že to nejsou tlumiče...koupil jsme nové čepy,silentbloky a dělá to pořád... nemůže to být naboj u kotouče nebo homokyneťák??? dělá to kravál i na malích nerovnostech podobného tlučení než vybracím. nemá opět někdo skušenost....prosím a dík. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Joshua |
Zaslal: út leden 20, 2009 4:09 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 311
Bydliště: Martin, SK
|
mne to robi tiez, pozeral mi to kamos, a je to bude
: spodny otocny cap na ramene(lave/prave)
: uchytenie spojovacej tyce k hrebenovemu riadenu (lava str/prava)
-to si mam zevraj kupit nove a bude to oka... haluzzz |
_________________ by Joshua
1.1 60 hp rulezz |
|
Návrat nahoru |
|
Nevik |
Zaslal: út únor 24, 2009 11:22 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 01. 2007
Příspěvky: 29
Bydliště: Hodonín
|
Posilovač ti střídavě zapíná a vypíná, protože v něm jsou 4 uhlíky a budou ve svém vedení zarezlé, zašpiněné, prostě nedosedají na komutátor a proto ti elektromotor neběží pravidelně.Měl jsem to už ěx rozdělané, je to hračka, jde to bez vyndávání serva a hadic s olejem, na to jsem ale došel až po prvním rozebrání:)No prostě z boku serva je po obvodě zatemovaný plechový kryt, ten má takové packy, ty šroubovákem sklepneš k sobě a víčko vyloupneš, pak se na tebe nejspíš vysype pěkný bordýlek a vše očistíš, prochodíš, popřípadě si uděláš nový uhlík, na tom taky nic není, jen nesmí být ze startéru - ty jsou příliš tvrdé a vydřely by ti komutátor.Nejlepší je z nějakého starého el. motoru. Good luck (kdyby něco poradit napiš) |
_________________ 1,5D 96´ -2 bágly,servo,šíbr,okna,centrál...Kombinovaná 4,35L / 100km ) |
|
Návrat nahoru |
|
Bishboun |
Zaslal: čt únor 26, 2009 4:47 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 01. 2007
Příspěvky: 165
Bydliště: Ústí n.L.
|
Většina lidí má poruchu motoru. To že ti vypíná a zapína začíná bejt předzvěst totální nefunkčnosti. Mě to dělalo taky. Problém je v tom, že motor neni jednak něják utěsněn a životnost uhlíků není věčná. Doporučuji servo vyndat, vyčistit popřípadě měnit uhlíky, ale pozor na tvrdost. Doporučuje se dát tam měkké (černé) neboť je stále lepší měnit uhlíky za 350 Kč než servo za 13000,-. Taky je dobrý motor utěsnit proti vodě, neboť ne tak na blbém místě, že vyskratovat a total zničit servo není problém.
Fotky rozebraného serva mám. To tlučení může bejt i v uložení tlumičů, já sem zajel na stolici a tam mi řekl mechanik kde co je blbě. |
_________________ Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne a 230V v autě najdu taky. |
|
Návrat nahoru |
|
Artaban001 |
Zaslal: so září 26, 2009 12:08 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 25. 09. 2009
Příspěvky: 2
Bydliště: Rosice
|
Ahoj Rád bych se přiučil, neboť mě čeká oprava taky. Teď v současné době sem tam musím pomáhat servu kladivem. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Bishboun |
Zaslal: so září 26, 2009 7:37 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 01. 2007
Příspěvky: 165
Bydliště: Ústí n.L.
|
Artaban001 napsal: Ahoj Rád bych se přiučil, neboť mě čeká oprava taky. Teď v současné době sem tam musím pomáhat servu kladivem.
Jestli chceš fotky tak mi napiš mail na bishboun(zavináč)seznam.cz |
_________________ Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne a 230V v autě najdu taky. |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so září 26, 2009 7:53 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
kamos ted menil hreben rizeni - byla na nem vule a delalo to ramus az neskutecnej... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
|