Autor |
Zpráva |
< Servis ~ nestartuje! |
redswift |
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 1:37 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 11. 2007
Příspěvky: 30
Bydliště: Rokycany
|
Nejde mi nastartovat auto. už včera kdy jsem jezdil se pri rozjíždění občas rozsvítila kontrolka baterky. Dneska se rozsvitila ta kontrolka pri startovaní, ale tak po 2sekundách zhasla. kdyz jsem motor startoval tak za hodinku prodruhý, tak už jsem sám nenastartoval. Po nastartování s kabelama se zase na chvilku ta kontrolka rozcbítila, ale po pridání plynu zhasla. neporadil by někdo v čem by mohl být problém? Díky |
|
|
Návrat nahoru |
|
redswift |
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 1:40 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 11. 2007
Příspěvky: 30
Bydliště: Rokycany
|
jen doplnim-myslel jsem samozřejmě kontrolku dobíjení baterky:-) |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 2:53 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
nedobiji alternator? |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Mole 22 |
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 2:58 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 03. 2007
Příspěvky: 153
Bydliště: Beroun
|
Taky mne napadl alternator,ale to by Ti podle me nesla elektrika v celem aute kdyz mi onehda odesel alternator na facku neblikaly ani vystrazny blinkry...mozna bych zkusil promerit baterku a kdyztak koupit novou... |
_________________ Citroën Saxo 1,4i VTS/2001 |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 3:01 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
teorie: Alternator nedobii tak, jak ma, vsechno vykryva baterka. Protos uz podruhe startoval s kabelama. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: pá prosinec 07, 2007 12:07 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
Mole 22 napsal: Taky mne napadl alternator,ale to by Ti podle me nesla elektrika v celem aute kdyz mi onehda odesel alternator na facku neblikaly ani vystrazny blinkry...mozna bych zkusil promerit baterku a kdyztak koupit novou...
Tohle je divný...alternátor dobijí....takže když odejde altík tak vše funguje do doby než se baterka vybije.....a aby nešlo nic včetně vystrahy musi se vybít opravdu totálně.... |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
Mole 22 |
Zaslal: pá prosinec 07, 2007 9:26 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 07. 03. 2007
Příspěvky: 153
Bydliště: Beroun
|
Ona už asi i baterka měla svoje odkroucené,každopádně to byl masakr dávat blinkr rukou z okna,naštěstí v neštěstí se zatáčelo jen třikrát doleva a stalo se to asi půl kiláku od servisu,tak mě tam někdo dotáhl... |
_________________ Citroën Saxo 1,4i VTS/2001 |
|
Návrat nahoru |
|
redswift |
Zaslal: pá prosinec 07, 2007 5:57 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 11. 2007
Příspěvky: 30
Bydliště: Rokycany
|
tak podeření zatím padlo na špatné uhlíky v alt. až budu vedět detaily, tak dopíšu! |
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: st prosinec 12, 2007 7:34 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Alternátor – kontrola dobíjecího napětí
– Mezi kladný a záporný pól baterie připojíme voltmetr.
– Nastartujeme motor. Během startování může napětí poklesnout až na 9,5 V.
– Zapneme světla.
– Při otáčkách motoru 3 000 min-1 by mělo být napětí 14–15 V. To je důkaz, že alternátor i regulátor pracují.
Když odejde diodový blok v alternátoru tak se nerozsvítí při otočení klíčku v zapalování kontrolka baterky na přístrojové desce. Je pořád zhaslá. Elektrický posilovač řízení pak funguje i bez nastartovaného motoru. Auto pak bere všechno z baterky dokud jí nevybije. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: st prosinec 12, 2007 8:36 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Tak to si ma teraz teda dostal BX19GTi... Mne po nastartovani zostane svietit kontrolka dobijania cize svieti stale ked bezi motor, ale alternator dobija a jazdim normalne... Obcas mi zhasne ale zase sa rozsvieti. Udajne je to casta choroba Saxikov , mechanik mi vravel ze je to prave v tych diodach,ktore su naviac zaliate v akomsi plaste, ale ty si pisal ze by sa to chovalo inak. Novy alternator kvoli tomu zhanat nebudem a tiez rozleptavat ten plast a zhanat novy s diodami za cca 3000Sk sa mi teda nechce.
Neviete co to moze byt za haluz? (Nemoze to byt pripadne zle ukostrenie?) |
|
|
Návrat nahoru |
|
redswift |
Zaslal: pá prosinec 14, 2007 8:15 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 11. 2007
Příspěvky: 30
Bydliště: Rokycany
|
závada opravena! Vadný regulátor dobíjení! cena opravy necelé 2000Kč cca 1200Kč regulátor a 650Kčpráce. Alternátor jsem si sám vymontoval a přinesl do servisu. Díky vadnému regulátoru se mi navíc údajně přebíjela baterka, tak se oddělala. Koupena nová 62Ah |
|
|
Návrat nahoru |
|
MaRcO |
Zaslal: st prosinec 09, 2009 12:06 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 10. 2009
Příspěvky: 71
Bydliště: CHYM, (Kosice-okolie)
|
cavte chlapci, mam podobny problem.
Auto mi stale startuje uplne v pohode, ale ked sa zacnem blaznit a pripekam mu na plny pyn, tak sa mi rozsvieti baterka a svieti cca 5-20 min. POdla toho jak dlho jazdim "nabomby".
No a co ma sere najviac... ked po tom sialenom jazdeni hned zastavim niekde a idem nastartovat, tak mi proste nevladze pretocit motor... zrobi to len tolko ako pri vybitej baterii.
Neviete co stym moze byt ? Co to sposobuje ? Dik za rady vopred |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st prosinec 09, 2009 12:08 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
neprokluzuje ti klíňák, když to výc točíš tak klínovej řemen nestíhá a tím pádem to špatně dobíjí s svítí kontrolka dobíjení, tím pádem bereš část štávy z baterky a proto máš pak problém nastartovat. Skus víc napnout klíňák třeba to pomůže |
Naposledy upravil martanc dne st prosinec 09, 2009 2:15 pm, celkově upraveno 1 krát _________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: st prosinec 09, 2009 1:56 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
mne sa zdalo tiez ze mi nedobija ale jazdim a startujem v poho ... bateriu som dobijal prvy krat teraz po skoro roku co bola vybita uplne ale casto startujem a jazdim len kratke mestske trasy.
Meral som voltmetrom bateriu a pri OFF motore dava nieco cez 13V ... po nastartovani ukazuje cez 14V ...takze asi dobija, ci nie? Kontrolka mi nesvieti a ani nikdy nezazla. |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st prosinec 09, 2009 2:12 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
pokud na volnoběh ukazuje 14V tak je to v cajcku. Pokud jezdíš krátké trasy baterka se nestíhá po nastartovaní dobíjet, doporučuju každej půl rok vyndat a na noc jí postavit na nabíječku. Dicky sem jí dával na jaře a před zimou protože v zimě pak dostává dost zabrat. Teď jezdím deně 70km tak to neřeším to se bezpečně dobije cestou. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
|