Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Vysoké otáčky, volnoběh, špatné startování |
BX19GTI |
Zaslal: po květen 29, 2006 11:13 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Vím, že už se to tu trochu omýlalo, ale mě to potkalo teď po generálce toho těsnění po hlavou. Sakra jako by se na autě od doby co poprvé navštívilo servis začalo všechno kazit. Divný
Čistil už z vás někdo krokovej motorek volnoběhu ? Koukal jsem na trysku vstřiků a sítko bylo uplně čistý.
Pro ty co nechápou tak popíšu smyptomy. Auto najednou ráno šlo špatně natasrtovat, otáčky byly hrozně nízko a na volnoběh to chcípalo. Po zahřátí se to změnilo, otáčky byly buďto 400 nebo tak kolem 2000. Teď jsem znovu jel a zase ten samej problém při nastartování, ale po zahřátí to drží dost vysoký volnoběžný otáčky tak 1200. Dřív šly dolu rychleji teď klesají pomalounku. Lanko plynu nikde nedrhne to jsem zkontroloval. Máte nějaké nápady páni závodníci a ťuneři či Styleři ? |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: po květen 29, 2006 11:16 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
Krokovej motorek volnoběhu tady čistilo asi víc lidí vč. mě, ale tim to asi nebude, já ho měl zadělanej až to nebylo hezký a akorát mi lítali otáčky cca +-200ot od volnoběhu |
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: út květen 30, 2006 3:09 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Tak už je to zamnou. Nakonec jsem usodil, že je to vadné čidlo teploty vody v motoru. Tak jsem ho celý ráno sháněl. Nakonec jsem skončil v Citroenu ve Zdibech. Měli ho tam skladem a přesně to co jsem sháněl. 520Kč v tahu. Vím, že bych sehnal i levněji, ale znáte to když něco potřebujete hned a máte to kousek od baráku. Díky Ritchmo, ty jsi mě na to navedl. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: st květen 31, 2006 3:02 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Tak jsem byl ráno na seřízení ventilů. hm, klepou si vesele dál, z výfuku už není slyšet tolik to chroptění. Jedu si domu a hned na křižovatce se to stalo znovu. Otáčky skoro na 0 auto na volnoběh chcípá a nejde nastartovat. Se z toho snad pos...u. Přitom jsem včera po výměně teplotního čidla najel cca. 80km a všechno bylo jak má, uplně nádherný. Dopr.... co tomu auto v tom servise udělali. Fakt super mám náladu zabíjet. Děkuji všem na fórech,ale začínám si o tom servisu myslet, že si tu chválu na sebe píše někdo ze zaměstnanců. Nebo, že by to byla tak velká náhoda? Achjo! jdu vyčistit krokový motorek . Tak zatím zdar. Nějaké nápady ? |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: st květen 31, 2006 3:05 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
Co nějaký čidlo volnoběžnejch otáček nebo něco takovýho mi jendou někdo radil. Měl sem problém ten že auto najednou taky ztrácelo otáčky div nechcípalo, musel sem to držet plynem a jak sem chvíli jel tak pak to bylo v pohodě. Nakonec to ale bylo zapalovací lištou kterou ty nemáš a kabely máš asi v pohodě |
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: st květen 31, 2006 5:52 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Proč by tam tu lištu neměl mít. Já jí tam mám a auto mám stejný jako BX, tedy alespoň jsem si žádných vysokonapěťových kabelů nevšimnul. Prostě jen plastová lišta naražená na všech čtyřech svíčkách |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: st květen 31, 2006 6:11 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
dyk77 napsal: Proč by tam tu lištu neměl mít. Já jí tam mám a auto mám stejný jako BX, tedy alespoň jsem si žádných vysokonapěťových kabelů nevšimnul. Prostě jen plastová lišta naražená na všech čtyřech svíčkách
Aha já myslel že 1,1 má kabely
tak nevim čim to může bejt |
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: st květen 31, 2006 6:18 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Mám monovstřik. Kabely mám nový. Při volnoběhu auto střelí malinko pravidelně do výfuku. Otáčky kolísají jako blázen. Už mě nic nenapadá jedině, že mi tam o zub dali blbě rozvoďák. Po seřízení těch ventilů je auto takový jakoby cukavější při přidání a ubrání plynu až je to nepříjemný ! |
Naposledy upravil BX19GTI dne so červen 03, 2006 1:07 pm, celkově upraveno 1 krát _________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: st květen 31, 2006 6:35 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Aha tak kolega má monovstřik, já mám teda už vícebodové vstřikování.
Tuhle závadu fakt nezávidim, ostatně žádnou závadu nezávidim, ale tyhle vady co nejsou vidět jsou na pěkně na h...o . Je divný , že po první výměně vodního čidla to běželo normálně, nemůže být nějaká závada, která to čidlo pokaždý vodkouří. Pak mě napadá ještě klapka sání. Nemáš jí příliš zakarbonovanou. Kamarádovi se něco podobného dělo na Fiestě. Rozebral půl motoru a nakonec vyčistil pořádně tu klapku a bylo po závadě. No je to věc poměrně dobře přístupná tak proč to neskouknout |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: st květen 31, 2006 8:19 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Ale to čidlo vody má na sobě 12V. Takže teoreticky není co by ho mohlo odpálit. Zajímavý je to, že to začalo blbnout až po odjezdu ze srvisu. Měli dole víko ventilů. Mě ještě napadá, že mi zpřetrhali kabeláž čidel,když dělali tu hlavu. Budu muset na diagnostiku a kam na tu diagnostiku mám zajet ? Máte nějakej levnej a dobraj Tip tady v Praze ? |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: st květen 31, 2006 9:26 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Mě stála minulý měsíc diagnostika + seřízení ventilů 1500,- Samotná diagnostika vyjde do těch 1000,- Bylo to ve Vysoké peci u Chomutova. ˇžádný problém jsem v celku neměl jen se mi zdály hlučnější ventily, tak jsem to nechal proklepnout. Nějaký ten ventil doseřídily, ale bylo to prý v normě. Každopádně je to teď na poslech lepší.
Mě vadí, že když si člověk nechá na autě něco dělat, že jim nevidí pod ruce, to by bylo facek |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: st květen 31, 2006 9:29 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
dyk77 napsal: Mě stála minulý měsíc diagnostika + seřízení ventilů 1500,- Samotná diagnostika vyjde do těch 1000,- Bylo to ve Vysoké peci u Chomutova. ˇžádný problém jsem v celku neměl jen se mi zdály hlučnější ventily, tak jsem to nechal proklepnout. Nějaký ten ventil doseřídily, ale bylo to prý v normě. Každopádně je to teď na poslech lepší.
Mě vadí, že když si člověk nechá na autě něco dělat, že jim nevidí pod ruce, to by bylo facek
No jo no já když chci bejt u jakýkoliv opravy na mym autě tak i můžu
Nebo můžou mít fotky z průběhu |
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: st červen 07, 2006 6:51 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Tak problém jsem už vyřešil. Byl to doopravdy krokový motorek BOSCH 0132008603. Koupil jsem nový za 3570Kč a po nasazení je opět volnoběh jak víno a vůbec to nechcípá a v pohodě startuje. Ten starej sem kuchnul, ale nevypadá to, že by v něm bylo něco špatnýho. Jinak v citroenu za něj chtěli 7000Kč |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
zdenda |
Zaslal: čt červen 15, 2006 6:36 am |
|
|
Anonymní
|
Zdarvím, tak už to postihlo i mě. Kolísání volnoběhu asi o -200ot., ale zatím to nikdy nechcíplo. Projevuje se to při zahřátém motoru a nebo, když jej vytočím na 4000ot. a nechám pak běžet na volnoběh. Píšete tady všichni o vyčištění krokového motorku, že to pomáhá. Zkusím to taky, ale můžete mi někdo prosím vysvětlit, kde jej najdu a jak jej mám rozebrat? Mám 1.1 monovstřik, 99 rok.
Díky za rady. |
|
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: čt červen 15, 2006 10:13 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Vyčistit to mě pobavilo. Já jsem ten starej rozebral a není to zrovna pohoda. Všechny ty umělohmotný zámky se mi ulámaly. Asi sem nešika. Když jsem byl konečně uvnitř tak jsem tam žádnou špínu nenašel. Rozebral jsem ho tedy do posledního dílku, odmastil a znovu nakrmil novým mazivem a složil. Připojovat ho zatím nechci, Co kdyby mi to náhodou odpálilo řidicí jednotku. Možná, že ti vyčištění pomůže, ale opotřebení motorku je po 6 letech u mě značný. Takže je to jen nachvilku. Pozor ty co maj VTS, maj jinej krokáč než mi s 1.1 monovstřikem. Náš je BOSCH 0132008603 a dá se sehnat za 3600Kč s DPH. Má 6 PIN konktor a je shodný údajně s typem BOSCH 0132008601. Mrkni do mé galerie na schema jak to v motorku vypadá a jak vůbec motorek vypadá. Najdeš ho příma na vstřikvací hlavě zepředu je přišroubvanej k hlavě 3 torxama T25. |
Naposledy upravil BX19GTI dne čt červen 15, 2006 10:33 am, celkově upraveno 3 krát _________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
|