punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Poruchy a ich priciny!!
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Poruchy a ich priciny!!

vtsko
Zaslal: pá únor 19, 2010 12:06 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
Sem prosim mozte pisat v skratke poruchy,s ktorymi ste sa u saxa stretli,ale aj ako ste ich vyriesili,popripade vas servisak.
Je tu toho strasne vela a je to cele neprehladne...hlavne ked clovek nieco hlada(ak vobec pouzije vyhladavanie)musi prejist xy stranok,nez sa k niecomu dopracuje.A robim to aj preto,nehc tu novacikovia nemusia pisat kazdy den ten isty problem Idea
Aj ti z vas,co tu budu vkaldat prispevky,pozrite sa,ci to tu uz nie je.
Hore su navody,tu mozu byt poruchy Smile
poprosim adminov,nech to nechaju hore,diik Wink

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MrChodnyCZ
Zaslal: pá únor 19, 2010 12:18 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
Cvakaní relátka blinkrů
Relátko blinkrů cvaká i když jsou blinkry vypnuté a páčka je v nulové poloze. Projevuje se to pouze zvukem, samotné blinkry se nezosvěcují.

Řešení:
chyba je v páčce blinkrů - dočasné řešení je páčku rozdělat a vyčistit bordel (prostříknout kontoxem atd.). Páčku lze vyndat po sundání volantu.

Bzučení z palubovky - klimatizace
U aut s klimou se po otočení klíčku do první polohy začne ozývat bzučení z místa před spolujezdcem. Stisknutím tlačítka pro ovládání vnitřního okruhu se může zvuk změnit.

Řešení:
Závada je v motorku ovládájícím přepínání vnitřního a vnějšího okruhu větrání. Řešením je buď výměna motorku nebo odpojení tlačítka na panelu. Detaily zde.

Problikávání kontrolky airbagu
Kontrolka airbagu poblikává či se náhodně rozsvěcuje.

Řešení:
Zkotrolovat konektor vedoucí k předpínači pásu pod sedačkama, případně napevno spojit. Kabely týkající se airbagů jsou oranžové.


Naposledy upravil MrChodnyCZ dne pá únor 19, 2010 12:32 pm, celkově upraveno 2 krát

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
vtsko
Zaslal: pá únor 19, 2010 12:22 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
ako prve,moje oblubene Smile
EGR ventil
je na recirkulaciu vyfukovych plynov,cize vracia cast vyfukovych
plynov spät do sania
POZOR!!!
U 16V,rocnik 2002,nie je tento isty EGR ventil,aj ked sa to tak
udava.Je na okyslicovanie lambdy,v podstate na oblbnutie,aby
mal motor spravny chod.
Problemy:
Za studena par minut po starte auto sklbe,vynechava,po pridani plynu sa dusi.Staci 2 minuty stat,pockat kym sa lamda zapoji do procesu a auto funguje ako ma Wink

Dalej,cidlo teploty vody
Nie je u kazdeho saxa rovnake,ale maju spolocne to,ze su naopojene na ECU.Podla rocnika sa to meni,napriklad tie s ,,EGR,, maju jedno cidlo,ktore ma na starosti asi vsetko...budik,info do ECU,klimu,saharu.

problemy:
zhasnutie motora po studenom starte,pri drzani plynu auto funguje,ale po pusteni zase zhasne...
boli tu pisane niekolko krat aj udaje,kolko ohm-ov by cidlo malo mat,ale dosiel som na to,ze to je asi jedno,alebo teda skor zavisi od akeho vyrobcu.Neorigo cidlo malo tak isto ako origo a origo cidlo normalne funguje,pricom ta replika ani neprdne Smile


Naposledy upravil vtsko dne so únor 20, 2010 2:55 pm, celkově upraveno 3 krát

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Nick
Zaslal: pá únor 19, 2010 1:13 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 30. 08. 2008 Příspěvky: 637 Bydliště: Otrokovice
motor stále beží i když mám klíček vyndaný ze zapalování

příčina: spečené relátka u sahary

vibrace v autě při neutrálu a v jízdě

příčina:urvaný nebo povolený šroub silentblocku motora,je schovaný pod řídící jednotkou,


zvláštní zvuk od předního kola jak kdyby se něco někde přidíralo(drhlo)


příčina:homokinetický kloub
vyměnit celou poloosu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
Bishboun
Zaslal: út březen 16, 2010 8:26 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 01. 2007 Příspěvky: 165 Bydliště: Ústí n.L.
Zadní mlhovka nesvítí, ale žárovka je OK:

řešení:
Buďto relátko, nebo spíše přerušený solo drátek na páčce blinkrů. Napojit a je to OK

Morot 1,5D za studena trhá,škube okolo 1800-2000ot/min. Po 500 metrech OK:
řešení:
Může býti posunuté čerpadlo nafty o zub...zkontrolovat!!

_________________
Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne Smile a 230V v autě najdu taky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
martanc
Zaslal: út březen 16, 2010 9:22 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
zadní mlhovka nemá relátko.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vtsko
Zaslal: ne červen 20, 2010 12:41 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
snad niekomu pomoze foto dokumentacia na znizenie zadnej napravy,pripadne rozoberanie a pod. Wink
http://vtsko.rajce.idnes.cz/Zadna_naprava_2/
Pri znizovani staci stabilizator len povoli,netreba ho cely vytahovat von.

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sandman
Zaslal: pá červenec 16, 2010 9:23 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 05. 08. 2008 Příspěvky: 1500 Bydliště: Piesok
trhanie,nepravidelny volnobeh,chod na 3 valce,skakanie otacok pocas jazdy,ziadna reakcia na plyn pod 2 tisic otacok:

vstrekovac benzinu a zapalovacia rampa


Naposledy upravil Sandman dne pá červenec 16, 2010 11:53 am, celkově upraveno 2 krát

_________________
Silver 16V - "Holobyt"

Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
vtsko
Zaslal: čt červenec 29, 2010 6:41 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
Buchot,vrzganie od zadnej napravy:
Povoleny tlmic-treba mat dane sroby na tlmici oproti sebe,nie jednym smerom(spodny matkou k sebe,vrchny srobom k sebe)
Povoleny stabilizator-zlomeny alebo povoleny srob

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Bishboun
Zaslal: pá duben 29, 2011 8:04 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 01. 2007 Příspěvky: 165 Bydliště: Ústí n.L.
Porucha žhavících svíček

Důsledky poruchy: delší doba startování (v lepším případe) i klidně okolo minuty, nestartuje, ale točí (to je horší způsob - samo že mrknout jestli to neni kvůli naftě!).

Kontrola: Každá žhavička by měla mít odpor od 0,9 do 1,2 Ohmu a měří se mezi stopkou malého závitu a tělem žhavičky (velký závit). Pro ty co ji nechtěj vyšroubovat tak mezi tim malým závitem a jakoukoliv kostrou (minus pol)

Kontrola 2: každou stranu svíčky připojit na baterku a do 3-5s by měla bejt rudá jak puberťák při první puse Cool

Výměna: Tak hlavně mít koupené kvalitní svíčky (já vůl chtěl ušetřit a koupil jsem ty nejlevnější šlupky Super Diesel - už ten název napovídá, že je to šunt, po třech dnech jsem jednu reklamoval a za další tři dny jsem reklamoval další dvě). Nejlepší volbou jsou asi NGKčka a Boschky.
No a teď k výměně...asi neni třeba moc říkat, že se musí sundat ten propojovací kablík mezi žhavičkama...je to na 8čku oříšek. Když se to sundá tak je dobrý mít ještě prodlouženou desítku..A hlavně až to tou desítkou budete sundavat a moc to nepůjde tan to nervěte jak já....pač jsem to vůl zalomil a spodek té špatné svíčky mi zůstal v palici...raději to něčím nastříkat a před povolením promazat..(konkorem apod). Až je vyšroubujete a zašroubujete nové (hlavně né na krav (svíčka má dole konus tak se dotěsní sama) tak připojte kablík a je to.

Pokud se vám stane to co mě tak neztrácejte hlavu...ale nechte to udělat odborníka...Já jsem měl velké štěstí, že se mi to povedlo, ale podruhé bych to dělat nechtěl. Onu svíčku totiž nikdo nikdy neměnila byla celkem pěkně připečená zevnitř--proto nešla otočit. Já jsem to opatrně odvrtal a zbytek, abych nepoškodil závit v hlavě jsem závitníkem až na konec závitu v hlavě odřezal....noo, ale pořád mi uvnitř zůstal ten spodek svíčky....Inu doufal jsem v sílu motoru a bylo načase ozkoušet tlaky ve válcích...nastartoval jsem to a na volnoběh nic.....tak jsem mu dal napít a po půl minutě na 4000 ot. spodek svíčky navštívil vesmír. no a tak jsem tam našrouboval novou a šup dom.

Možná je to banální výměna, ale adrenalinu v ní může být více než dost Very Happy

_________________
Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne Smile a 230V v autě najdu taky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
martina br
Zaslal: ne červen 23, 2013 11:44 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 13. 01. 2011 Příspěvky: 8 Bydliště: brezno
Mne to tiež občas robí, ale len ked je vonku teplo.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Razy1993
Zaslal: so červen 07, 2014 12:12 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 30. 01. 2014 Příspěvky: 25 Bydliště: Kopřivnice
Bishboun napsal:
Zadní mlhovka nesvítí, ale žárovka je OK:

řešení:
Buďto relátko, nebo spíše přerušený solo drátek na páčce blinkrů. Napojit a je to OK

Morot 1,5D za studena trhá,škube okolo 1800-2000ot/min. Po 500 metrech OK:
řešení:
Může býti posunuté čerpadlo nafty o zub...zkontrolovat!!


Ale ikdyž byly dělané rozvody tak ale i přesto to dělá. Tak nevím čím to je? Díky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: so červen 07, 2014 1:46 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
pokud to 200tkm a lucas cerpadlo tak muze taky umirat cerpadlo tak jak v mym pripade Wink

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Razy1993
Zaslal: po červen 09, 2014 7:52 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 30. 01. 2014 Příspěvky: 25 Bydliště: Kopřivnice
Tak ale já mám najeto teprve 105tkm a to čerpadlo lucas se vlastně používal u všech nafťáků. Ne? No a to bych musel asi na měm udělat repas. Tak nevím co mám dělat? Díky za odpověď.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fierd
Zaslal: po červen 09, 2014 8:18 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 28. 04. 2010 Příspěvky: 347
1.5d cerpadlo bosh,145 xxx km najeto...
Velmi dlouho startuje a kdyz se podari hned zdechne. Nafta nepada, vymeneny palivovy filtr i se vsemi gumickami a tesnenimi. Pokud se podari nastartovat netahne a jde z vyfuku bily kour.

Preskocene cerpadlo na rozvodech...nove rozvody a je po problemech.

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved