Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Účinek brzd |
martanc |
Zaslal: čt březen 04, 2010 8:35 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
Tak dneska sem si všimul jedné věci týkající se brzd. Měl sem po dlouhé době naložené saxo skoro po strop vetšinou jezdím sám a když sem na první křižovatce brzdil málem sem to neubrzdil protože to brzdilo o dost méně. Chtěl sem se zeptat jestli je tak znetelnej rozdíl v brzdovém ůčinku když mám naloženo 200kg normální. Mám podezření že při naložení to vzádu brzdí málo. Měl by tam bejt něakej regulátor přímo ve válečku ale vůbec netuším jak to tam je. Asi bych měl nechat udělat zadní brzdy. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: čt březen 04, 2010 9:35 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
vzadu mas pruzinu ktorou sa nastavuje rozdelenie ucinku brzd .... funguje tak ze ak mas zadok zatazeny tak prerozdeluje inak brzdny pomer medzi predkom a zadkom, len presne v akom pomere a ako neviem. |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt březen 04, 2010 9:52 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no tohle tam nemám to je jen na kotoučovejch nápravách, já mam vzadu bubny. Tam je to ůdajně něak ve válečkách ale vůbec nevím jak. Pro jistotu to fakt nechám zkontrolovat případně vymněnit protože sem fakt skoro vzal auto přede mnou kežto bejt prázdnej tak zastavim v pohodě s mezerou ještě na jedno auto. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
tomsi91 |
Zaslal: čt březen 04, 2010 10:46 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 07. 2009
Příspěvky: 126
Bydliště: Plzeň
|
Když jsem hodně naloženej(třeba 5 lidí a plnej kufr dřeva), tak to musim víc přišlápnout, ale když na to pořádně šlápnu, tak to brzdí normálně hodně. |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt březen 04, 2010 10:52 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no já jezdim 99% času sám a celkem mě to překvapilo |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
troskalp |
Zaslal: čt březen 04, 2010 11:07 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
martanc napsal: no já jezdim 99% času sám a celkem mě to překvapilo
je to o zvyku...když si těžší máš i větší setrvačnost a proto to brzdi "hůř" stači víc a dřív šlápnout na brzdy a brzdi to jak dycky
mě někdy překvapí jak moc mi to brzdi když to zadupnu třebas před srnou na silnici
se mi přesunou věci z kufru za přední sedačky |
_________________ saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5 |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt březen 04, 2010 11:13 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
jj je fakt že je to logicky vetší váha=vetší setrvačnost=vetší brzdná dráha. Ale stejně ten zadek necham zgenerálkovat už má asi nejlepší za sebou. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt březen 04, 2010 11:38 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
na nafte pocituju stejnej problem... kdyz sem za ni mel vlek na auto tak mi najezdovka na vleku cukala celym autem
jinak asi tak jak tu zaznelo... navic on buben vzadu asi nebude zrovna nejlepsi pri vetsi zatezi >> vetsim ucinku brzd na zadku... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
ViktorVTS |
Zaslal: pá březen 05, 2010 5:19 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 09. 2009
Příspěvky: 176
Bydliště: Dubňany
|
Tento problem jsem vyresil GO zadnich brzd(nove prasata+pakny+opiskovani bubnu zevnitr a odmasteni). Zadni prasata na saxech hodne tecou takze je uz mozne ze mas nacucane pakny a pri zatezi uz neni brzdeni tak ucine.
Jinak k tomu regulatoru v prasatkach: Do dnes nechapu jak se to tam muze nejak regulovat. Stare jsem mel i rozdelane a nenasel jsem nic co by tomu odpovidalo. |
_________________ Nepotrebuji si honit ego velkym autem |
|
Návrat nahoru |
|
|