punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Účinek brzd
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Účinek brzd

martanc
Zaslal: čt březen 04, 2010 8:35 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
Tak dneska sem si všimul jedné věci týkající se brzd. Měl sem po dlouhé době naložené saxo skoro po strop vetšinou jezdím sám a když sem na první křižovatce brzdil málem sem to neubrzdil protože to brzdilo o dost méně. Chtěl sem se zeptat jestli je tak znetelnej rozdíl v brzdovém ůčinku když mám naloženo 200kg normální. Mám podezření že při naložení to vzádu brzdí málo. Měl by tam bejt něakej regulátor přímo ve válečku ale vůbec netuším jak to tam je. Asi bych měl nechat udělat zadní brzdy.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
skokan
Zaslal: čt březen 04, 2010 9:35 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 18. 05. 2007 Příspěvky: 3348 Bydliště: Slovensko - NMnV
vzadu mas pruzinu ktorou sa nastavuje rozdelenie ucinku brzd .... funguje tak ze ak mas zadok zatazeny tak prerozdeluje inak brzdny pomer medzi predkom a zadkom, len presne v akom pomere a ako neviem.

_________________
Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
martanc
Zaslal: čt březen 04, 2010 9:52 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
no tohle tam nemám to je jen na kotoučovejch nápravách, já mam vzadu bubny. Tam je to ůdajně něak ve válečkách ale vůbec nevím jak. Pro jistotu to fakt nechám zkontrolovat případně vymněnit protože sem fakt skoro vzal auto přede mnou kežto bejt prázdnej tak zastavim v pohodě s mezerou ještě na jedno auto.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomsi91
Zaslal: čt březen 04, 2010 10:46 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 07. 2009 Příspěvky: 126 Bydliště: Plzeň
Když jsem hodně naloženej(třeba 5 lidí a plnej kufr dřeva), tak to musim víc přišlápnout, ale když na to pořádně šlápnu, tak to brzdí normálně hodně.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: čt březen 04, 2010 10:52 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
no já jezdim 99% času sám a celkem mě to překvapilo

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
troskalp
Zaslal: čt březen 04, 2010 11:07 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 01. 09. 2008 Příspěvky: 2204 Bydliště: Střílky
martanc napsal:
no já jezdim 99% času sám a celkem mě to překvapilo


je to o zvyku...když si těžší máš i větší setrvačnost a proto to brzdi "hůř" stači víc a dřív šlápnout na brzdy a brzdi to jak dycky Wink

mě někdy překvapí jak moc mi to brzdi když to zadupnu třebas před srnou na silnici
se mi přesunou věci z kufru za přední sedačky Laughing Laughing

_________________
saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
martanc
Zaslal: čt březen 04, 2010 11:13 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
jj je fakt že je to logicky vetší váha=vetší setrvačnost=vetší brzdná dráha. Ale stejně ten zadek necham zgenerálkovat už má asi nejlepší za sebou.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: čt březen 04, 2010 11:38 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
na nafte pocituju stejnej problem... kdyz sem za ni mel vlek na auto tak mi najezdovka na vleku cukala celym autem Very Happy

jinak asi tak jak tu zaznelo... navic on buben vzadu asi nebude zrovna nejlepsi pri vetsi zatezi >> vetsim ucinku brzd na zadku...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
ViktorVTS
Zaslal: pá březen 05, 2010 5:19 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 09. 2009 Příspěvky: 176 Bydliště: Dubňany
Tento problem jsem vyresil GO zadnich brzd(nove prasata+pakny+opiskovani bubnu zevnitr a odmasteni). Zadni prasata na saxech hodne tecou takze je uz mozne ze mas nacucane pakny a pri zatezi uz neni brzdeni tak ucine.

Jinak k tomu regulatoru v prasatkach: Do dnes nechapu jak se to tam muze nejak regulovat. Stare jsem mel i rozdelane a nenasel jsem nic co by tomu odpovidalo.

_________________
Nepotrebuji si honit ego velkym autem Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved