Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Klapání ventilů |
BX19GTI |
Zaslal: pá červen 09, 2006 6:03 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Po výměně těsnění hlavy a rozvodu klapou ventily, je to strašný jako šicí stroj. Byl jsem dokonce na seřízení a nepomohlo to, je to pořád stejný. Před servisem bylo auti tichonký a bez jediný závady. Čím by to mohlo bejt a je šance, že to nějak odstraním. 1.1 nemá hydroštely. O víkendu se v tom budu rejt a uvidím co mi tam nastavily, ale už si o autoservisu Vašenda myslím svoje!!! Pozor na ně !!! Já jsem tam byl poprvé a spokojenej nejsem. Jde špatně řazení, o 0,5l přelili olej, ventily klapou jak blázen a záhadně mi hned při odjezdu ze servisu odešel krokovej motorek volnoběhu, že by tolik náhod najednou? Tu chválu na fórech si snad píšou zaměstnanci sami. Pane Vašendo už k vám nikdy nepáchnu, Děkuji za pochopení, přístup k zákazníkům výbornej, ale výsledek mizernej. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: pá červen 09, 2006 9:17 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Já měl auto také tiché, pak jsem měl ještě v záruce problém s čidlem teploty vody, habali se v motoru a motor začal ševelit. Pak vyměnili na moje neustále ztížnosti celou hlavu a nic se nezměnilo. Je to přesně jak říkáš, zvuk šicího stroje. Nechával jsem seřizovat ventily, ale efekt nebyl nijak zvlášť patrný. Nikdo nepřišel na to čím to je. Zní to jako ventily, ale obávám se, že to ventily nebudou, když ani s novou hlavou nedošlo ke změně. Nechal jsem to být, až se něco vysype, tak se na to přijde
Kdybys na to přišel, tak dej vědět, díky |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: so červen 10, 2006 9:53 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
No možná, že tomu servisu křivdím, ale tím pádem to můžou být jedině rozvody (Napínací kladka, vodní pumpa) Ty jsem nechal vyměnit. Právě se mi zdá, že to jde jako ze strany těch rozvodů. Jinak mi říkal servisák, že to můžou být nadměrně opotřebovaná vahadla ventilů. Ale motor má najeto 92000km. Budu to řešit dál, nejdřív si zkontroluju ty vůle ventilů. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: so červen 10, 2006 1:54 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Tak jsem zpátky. Ventily jsem seřídil a hned je chod motoru kutivovanější. Byly kurevsky malý vůle na výfuku. Celkem banalita až na to, že ve dvou lidech by se to dělalo lépe. Ten druhej by točil řemenicí od kliky. Tak už vím co to klape. Je to něco ve vstřikovací hlavě. Dávám si 1+1 dohromady. A zaráží mě, že po návštěvě servisu to začalo klapat a že hned nato odešel krokovej motorek volnoběhu? To je nějaký divný. Škoda, že jsem si tu hlavu nevyfotil ještě před návštevou servisu. Fakt už servisum nevěřím a před další návštěvou vše pečlivě vyfotím. To jem zvědavej kdy mi odejde potenciometr škrticí klapky nebbo přímo vstřikovač. Končím a jeduuuuuuuuuuuuuuuuuuu |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: so červen 10, 2006 5:23 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
No taky mi někdy přijde, že to dělá vstřik, ale někdy mi to zase připadá, jako by něco chrastilo ve výfuku. Za studena je to o něco tišší, jinak bych řekl, že i podle venkovní teploty se to trochu mění. Teď poslední dobou mi přijde, že se to trochu zmírnilo, není to tak hrozný, neřeším to a doufám, že dlouho nebudu mít nějakou závadu |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: ne červen 11, 2006 12:37 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Tak mi to dneska nedalo a říkal jsem si tak to zkusím ještě jednou seřídit a dám vůle trošičku menší a oha ono to začalo mít malinko nepravidelný chod tak jako to bylo předtím ze servisu . Takže je mi jasný, že vůle by se měli nastavit přesně jak je udáno 0,2 sací a 0,4 výfuk. Až to vychladne tak zase budu seřizovat. Zajímavý poznatek je ten, že správně seřízené vůle poznáme při volnoběhu když si za výfuk dáte dlaň tak to nesmí jakoby víc fouknout. Musí to foukat pravidelně. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: po červen 12, 2006 9:23 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
S tím tvým poznatkem s ventily souhlasím. Experimentoval jsem letos z jara a došel ke stejnému závěru |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: ne červen 25, 2006 10:45 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Pořád mě štvalo, že má auto zvuk jak Felicie před smrtí. Vykašlal sem se na rady z knihy jak na to a seřídil vůle uplně jinak. Prostě jeden točil motorem a já chytal maximální vůle a seřizoval. Po seřízení je to šepot květin, motor jede pravidelně. Takže ne že ty zvuky se ozývají z vstřikovací hlavy,ale z ventilů , u mě to byly přvážně sací. Chce to jen trochu trpělivosti a na seřízení 2 lidi. Zdar a hodně km. Teď jsem teprve spokojenej. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: ne červen 25, 2006 10:34 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
A čím a kde točil motorem?
Nejedeš na sraz, že bych poslechnul ten šepot květin. Mě se to pořád nezdá, sice to seřizoval kamarád automechanik a pak ještě Citroen, ale podle mě to vrklá jak ta Filcka co popisuješ. |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: po červen 26, 2006 6:36 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Nevím jestli se na sraz dostanu. Tatík mi točil řemenicí na klice. Pomocí goly s ní otáčel za středový šroub. Velikost klíče 22. Stačí jen vyndat plastový podběh, povolit jeden držák hadice co jde z chladiče a vytočit kola. Měl sem venku svíčky a motor jsem nechal vychladnout. Vykašlal sem se na nějaký střihy ventilů a tabulku co je popsaná v knize jak na to. Stejně je tam chyba. Měl jsem 2 měrky 0,20mm a 0,40mm. Jak otáčel tak jsem pozoroval jak se vahadla ventilů zvedaly, když se mi zdálo, že je vahadlo od ventilu nejvýš tak jsem tam dal měrku a hle ona tam byla vůle. Jinak se mi osvědčilo s vahadlama jakoby ťukat o ventily. Už podle citu a toho zvuku cvakání poznáš, že je tam víc nebo míň. Je divný, že ty maximální pozice vahadel neodpovídali popisu co je v knize. Zkus to ještě seřídit. Držím ti palce. Určitě to jsou někde ještě větší vůle. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: po červen 26, 2006 8:20 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
|
Návrat nahoru |
|
|