punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - motor 1,6 16 ventilů prosímpomoc!!!
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  motor 1,6 16 ventilů prosímpomoc!!!

satan1970
Zaslal: ne únor 14, 2010 7:37 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 05. 10. 2009 Příspěvky: 19 Bydliště: Radětice
Zdravím všechny odborníky! Dávám dohromady motor po potkání? já hlava hloupá si neoznačil sací a výfukovou vačku, jak je od sebe poznám?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satan1970
Zaslal: ne únor 14, 2010 10:16 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 05. 10. 2009 Příspěvky: 19 Bydliště: Radětice
jedná se o motor p 106 s16 stejný jako v saxo, děkuji předem!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ViktorVTS
Zaslal: ne únor 14, 2010 10:50 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 09. 2009 Příspěvky: 176 Bydliště: Dubňany
Z boku na vackach jsou nejake znacky/cisla. Tak zitra cinkni do servisu a podle tech cisel se to da zjistit.

_________________
Nepotrebuji si honit ego velkym autem Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
EiFFeL
Zaslal: ne únor 14, 2010 10:53 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
napis uzivateli kurenadvore ma doma komplet zrepasnutou hlavu... mozna by prodal... nebo teda aspon mel doma...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
kurenadvore
Zaslal: ne únor 14, 2010 11:45 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 02. 2009 Příspěvky: 1107 Bydliště: Zilina
motor je este doma, ak by bol zaujem..
eiffel, diky Wink

_________________
ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satan1970
Zaslal: ne únor 14, 2010 4:15 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 05. 10. 2009 Příspěvky: 19 Bydliště: Radětice
Díky za rady. hlavu kupovat nemusím mám jí zrepasovanou (gufera nové ventily, jejich zabroušení a srovnání hlavy). Jednalo se mi pouze o radu zda někdo nemá motor hlavu doma rozhozenou či link na přehled dílů na peugeota-saxo motor.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
yohy
Zaslal: ne únor 14, 2010 5:23 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 28. 06. 2009 Příspěvky: 220 Bydliště: želechovice nad dřevnicí
se jukni na service.citroen.com Wink tam máš všecko


_________________
16V
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kurenadvore
Zaslal: ne únor 14, 2010 8:45 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 02. 2009 Příspěvky: 1107 Bydliště: Zilina
hm, tak to mas potom luxus, ked takto porobene. a informacne, kolko asi tie guferka a tesnenia stali? to si chystam na maj-jun Twisted Evil

_________________
ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satan1970
Zaslal: po únor 15, 2010 7:44 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 05. 10. 2009 Příspěvky: 19 Bydliště: Radětice
to kurenadvore: a proc to budeš dělat dyť tam máš tu palici z toho motoru co Ti tlakuje či má snad prasklý blok, ne Wink Ceny (prosím nebrat jako bernou minci, mám kamaráda co mi ceny "dělá" má servis): guferka+těsnění vačkových hřídelů cca 900 kč, ventily všechny 2800 kč, těsnění pod hlavu 1300 kč, srovnání hlavy 250 kč + vlastní práce zabroušení a úspěšné poskládání, až na ty prohozené hřídele Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kurenadvore
Zaslal: po únor 15, 2010 8:11 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 02. 2009 Příspěvky: 1107 Bydliště: Zilina
cena pekna Wink
nj, hlavu mam spravenu, ale nebudem ju prehadzovat. ten s blokom necham bokom, ked sa bude fakt nieco pouzivat... na tom, ktory beha chcem dat pretesnit zopar veci, celkom pusta olej.
ale iba guferka, tesnenie... nic viac Very Happy
a skusim do mechanika zabrdnut s podobnymi cenami, nech ho slak trafi Twisted Evil

_________________
ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: po únor 15, 2010 8:46 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
ja doufam ze nebudu kecat musel bych se podivat na fakturu ale jestli se nepletu hlava me vysla na 3700 - zarovnana, prebrouseny ventily, novy gufera na ventilech a vackach, vyprani...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
satan1970
Zaslal: po únor 15, 2010 8:50 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 05. 10. 2009 Příspěvky: 19 Bydliště: Radětice
a pro zajímavost, nemáš vizuální přístup k vačkovým hřídelům, resp co je na nich vyraženo jaká čísla kody? V servisech jsou uplně mimo nikdo ni není schopen poradit..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandman
Zaslal: po únor 15, 2010 9:02 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 05. 08. 2008 Příspěvky: 1500 Bydliště: Piesok
http://www.saxosportsclub.com/ForumsPro/viewtopic/t=50105.html

_________________
Silver 16V - "Holobyt"

Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Skrbla
Zaslal: po únor 15, 2010 10:45 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Já mám doma jeden 16v motor rozebranej. Vačky tam označený myslim jsou, (koupil jsem ho rozebranej) , až se dostanu do dilny tak se ti podívám. Jak moc na to spěcháš??

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
satan1970
Zaslal: po únor 15, 2010 1:55 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 05. 10. 2009 Příspěvky: 19 Bydliště: Radětice
to Skrbla: čím dříve tím lépe...díky předem mám na nich popis J4 2 B 281 01 + výliskem 01 a 18, a na druhém J4 4 B 281 01 + vylisováno 01 a 22
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved