Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ Tlumiče BILSTEIN |
Skrbla |
Zaslal: po červen 28, 2010 1:19 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: po červen 28, 2010 1:29 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
no kazdu chvilu ho idem kupovat ale neviem ci najskor nekupim zadok a potom predok,predsa je to dost susnov naraz
osobne ti nepoviem aky je,ale na saxp a ssc klube ho hodne chvalia,je sice napisane ze na zadok by to chcelo hrubsie torzky,ale ludia co ho maju vravia ze pokial su vpredu pruziny do 180 lbs tak sa to da prezit,tie co tam dava gmc maju tusim 160 lbs |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: po červen 28, 2010 1:48 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Já už na něj mám zálusk dlouho, už jsem psal na GMC poštovný do ČR 42 liber což docela jde a pokud platíš PAYPAL tak + 5% ceny navíc, což nechápu.
Jde mi o to jestli se na ně nevybodnout a nekoupit třeba SPAX. Řiká se že bylstein dělá jedny z nejlepších tlumičů. Taky přemejšlim jestli to nevzít nejřív zadek a pak předek ale zase 2x pošta. Jinak sem na ně narazil někde na shopě v ČR a tam vycházely samotný tlumiče na 18 tis, to je darda...... Co se týče těch pružin tak to označení 160 a 180 lbs moc nechápu. Co ty hodnoty vyjadřujou? Co je tvrdší? |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: po červen 28, 2010 1:53 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
to je sila potrebna na stlacenie pruziny,cim viac tym su tvrdsie,to oznacenie je v librach cize 180 lbs = 81.65 kg,aby to robilo co ma musi byt vyvazeny predok aj zadok,od 180lbs a viac na predku potrebujes aj hrubsie torzky aby nebol prilis makky zadok...
porovnanie Grp N(vlavo) a B8(vpravo)
|
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: po červen 28, 2010 2:48 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
|
Návrat nahoru |
|
pugS16 |
Zaslal: po červen 28, 2010 3:16 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 03. 01. 2009
Příspěvky: 159
Bydliště: Kladno
|
S B nemam zkusenost,ale jezdim Spax PSX - tuhostne stav. a je to parada. 24/18 nastaveni predek/zadek,pricemz nejmekkci je podobna serii. Momentalne nastaveno na 11/6 od nejmekkciho nast.,je to kompromis mezi jizdnimi vlastnostmi a ''komfortem''(rozumej je citit jen kazdy treti kaminek).Podle meho - jeden ''slalom'' - funguje vyborne,ale nemam s cim srovnavat,takze bych te mohl svezt a videl bys(Panesky Tynec). |
_________________ Peugeot 106 S16 VIBRO |
|
Návrat nahoru |
|
SkR@Bi |
Zaslal: po červen 28, 2010 3:47 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 07. 12. 2005
Příspěvky: 933
Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
|
kdyby nekdo chtel tak bych mozna naky 1-2 sady dokazal udelat..jinak mam na predku db8sprint a na zadku db8 gr.N...kdyztak PM |
_________________ ...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: st červen 30, 2010 10:06 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Tak pořád nevim SPAX nebo Bilstein, na ty naše silnice by se určitě hodily tuhostně stavitelný, nebo aspoň měkčí tlumiče. Nemam rád když to na hrbolatejch silnicich odskakuje a nedá se to řídit. Jenže třeba SPAX je za poloviční cenu co B. Bude mezi nima takovej rozdíl?? |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: čt červenec 01, 2010 12:27 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Takže po dlouhým uvažování a rozmejšlení, co koupit. Jsem dospěl k závěru. Bilstein jsou za ty prachy, s ohledem na to kde s autem jezdím a jak ho využívám, zbytečný.
O SPAXECH jsem hodně četl že se jim sere to štelování tuhosti (někde na cizim foru jsem četl i nějakou domluvu na hromadnou reklamaci) a navíc párkrát se to přestaví a pak se to dosmrti nechá na nějaký poloze.
Pak jsem narazil na APEXY, za skoro směšný peníze. Údajně jsou tužší než origo a le není to žádný kamení. Na naše silnice si myslim ideal. Na saxperience je docela chválej.
http://www.kamracing.co.uk/index.php/citroen/citroen-saxo/saxo-suspension/suspension-kits/citroen-saxo-vtr-vts-apex-sports-suspension-kit-25mm.html
Takže asi půjdu do nich. Chci se zepat jestli je tady někdo z vás má a jakej na ně máte názor. A ještě váhám jestli -25mm nebo -50mm. Líbilo by se mi -35 ale to nemaj. Jelikož s autem budu jezdit i v zimě tak si myslím že -25 bude asi lepší, ne??
Co myslíte?? |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
kubik106 |
Zaslal: ne září 05, 2010 12:25 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: ne září 05, 2010 12:58 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
presne taky kit budem nahadzovat,pruziny su uz doma,na tlmice cakam |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
|