Autor |
Zpráva |
|
ottik85 |
Zaslal: ne leden 02, 2011 6:14 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 02. 03. 2010
Příspěvky: 549
Bydliště: české budějovice
|
je stejná rozpěrná tyč na vts 8ventil a 16 ventil ? |
_________________ EX VTS 1,6 8v
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: ne leden 02, 2011 6:33 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
mam pocit, ze na vsetky saxa je rovnaka... |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne leden 02, 2011 7:25 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
ja bych skoro rek ze kdyz vynechame anglickou verzi kastle a diry na vts plasty tak sou vsechny kastle stejny |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
ottik85 |
Zaslal: po leden 03, 2011 4:52 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 02. 03. 2010
Příspěvky: 549
Bydliště: české budějovice
|
díky |
_________________ EX VTS 1,6 8v
|
|
Návrat nahoru |
|
lazik |
Zaslal: út leden 04, 2011 10:57 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 05. 2009
Příspěvky: 689
Bydliště: Ostrava/Brno
|
Nevim ale jestli jsou stejne "vysoke" i vsechny motory - myslim tim, ze u 16v jak je ten saci pavouk (to s napisem 16v), tak nektere vzpery tam jsou zplostele, jinak by se na 16v nevesly.
Dalsi problem je, ze u mk1 musis u nekterych rozper upravit kapotu - vadi tam ta podpera co drzi kapotu nahore kdyz je otevrena. A pak taky posunout to cervene tlacitko.
Osobni zkusenost s tim zatim nemam, takze jestli nekdo mate nejakou rozperu na mk1 a je to jinak nez pisu, tak napiste - at vim co me ceka |
_________________ VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz |
|
Návrat nahoru |
|
vorech |
Zaslal: pá únor 04, 2011 6:02 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 06. 2008
Příspěvky: 30
Bydliště: Klatovy
|
lazik napsal: Nevim ale jestli jsou stejne "vysoke" i vsechny motory - myslim tim, ze u 16v jak je ten saci pavouk (to s napisem 16v), tak nektere vzpery tam jsou zplostele, jinak by se na 16v nevesly.
Dalsi problem je, ze u mk1 musis u nekterych rozper upravit kapotu - vadi tam ta podpera co drzi kapotu nahore kdyz je otevrena. A pak taky posunout to cervene tlacitko.
Osobni zkusenost s tim zatim nemam, takze jestli nekdo mate nejakou rozperu na mk1 a je to jinak nez pisu, tak napiste - at vim co me ceka
U 16V je tyc upravena zplostenim kvuli sani u klapky a je tam jeste vyztuz. Jinak je tam stelovani na roztec. Jak je to u 8V netusim. Ale pokud je to sani u klapky stejne jak U 16, tak ji pouzit muzes. Já mam OMP, Sparco je jina. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|