Autor |
Zpráva |
< Servis ~ jaký převodový olej VTS |
Nevrisek |
Zaslal: pá říjen 01, 2010 7:43 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 54
Bydliště: Přerov
|
jaký dáváte olej do převodovky saxo VTS
díky |
|
|
Návrat nahoru |
|
olda77 |
Zaslal: pá říjen 01, 2010 8:15 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: pá říjen 01, 2010 9:15 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Taký čo spĺňa normu: PSA B71 2315 - je to norma pre vsetky PSA manualne prevodovky!!!! treba presne 2L.
Teda napr:
SHELL SF 5288 75W-80
ESSO GEAR OIL BV 75W-80W ( najlacnejsi priamo v Peugeote - 16,05 € za 2L)
TOTAL Transmision BV 75W80
RAVENOL PSA 75W-80 |
Naposledy upravil lakinooo dne so říjen 02, 2010 12:52 pm, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
Nevrisek |
Zaslal: so říjen 02, 2010 12:43 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 54
Bydliště: Přerov
|
lakinooo napsal: Taký čo spĺňa normu: PSA B71 2315
Teda napr:
SHELL SF 5288 75W-80
ESSO GEAR OIL BV 75W-80W ( najlacnejsi priamo v Peugeote - 16,05 € za 2L)
TOTAL Transmision BV 75W80
RAVENOL PSA 75W-80
padla volba na SHELL ...spokojenost |
|
|
Návrat nahoru |
|
olda77 |
Zaslal: so říjen 02, 2010 2:13 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: so říjen 02, 2010 3:10 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
|
Návrat nahoru |
|
olda77 |
Zaslal: so říjen 02, 2010 4:51 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: so říjen 02, 2010 5:33 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
olda77 napsal: syntetiku
Boze moj, uz prestante s tou plnou syntetikou, polosyntetikou a mineralom. V desnej dobe internetu, kde ma kazdy moznost najst si nieco o olejoch je to dost smutne.
Plne synteticky olej nie je vyrobeny z ropy. A valvoline v ponuke nic takeho urco nema.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so říjen 02, 2010 5:38 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
i plne synteticky olej ma zaklad v rope... sice minimalni ale zaklad je ropa... jen se to nedestiluje jak mineral ale je tam trosku "narocnejsi" technologie vyroby... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
olda77 |
Zaslal: so říjen 02, 2010 5:41 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: po říjen 11, 2010 2:12 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
akurat to riesime aj s kamaratom, a fakt podla mazacich planov, od castrolu, shellu a neviem koho vychadza, ze nie 75w80 ale 75w90. takze asi padne volba na shell 75w90...
a doslovne tam je napisane plne synteticky olej, ktory...bla, bla, bla... |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: po říjen 11, 2010 3:45 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Viem ze tu vsetci mate normy vyrobcov v prdeli, ale vsetky oleje pre manualne prevodovky musia spnat normu PSA B71 2315. |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po říjen 11, 2010 3:58 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
kure - co ti to prinese? |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: po říjen 11, 2010 8:08 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
no, ze budem vediet podla blbzch tabuliek vsetkych dodavatelov, ze tam ma ist 75w90. do 1.6 16V ako aj do 1.6 8V. nic ine sme nepozerali. a v tych istych tabulkach bolo aj to, ze olej je prvy 5w40, potom 10w40. takze tie tabulky a "mazacie plany" od vyrobcov oleja, viacerych vyrobcov oleja, asi nie su zosnovane na kolene a mali by sme sa podla nich asi aj zachovat. ci vsetko to je blamaz? dnes som stravil pol dna zistovanim kokotin okolo toho, preco vravia ludia raz ono, potom stroje ono. ked si kupujem vodnu pumpu, kupujem podla auta, vinka. ked si kupujem nieco na moje auto, spolieham sa na to, ze ked to maju viaceri v ponuke, tak to tak asi bude. na 16V je 75w90, tak tam jebnem to.
a co sa tyka tej normy, tak to musia splnat tie mrdnute oleje. dnes som chytil do paprce viac flias vyrobcov, kazdy tam ma ine cisla. tak nebudem hladat presne jednu normu, ked to ma byt takto, tak to tak ma byt. normalne vysoku skolu na oleje. a nejdem kupovat hlavne ziadne rozlievane lacnejsie veci, ale nech to je aspon zabalene poriadne. to je vsetko co ako uzivatel mozem tomu autu dopriat |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: út říjen 12, 2010 7:43 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
|
Návrat nahoru |
|
|