Autor |
Zpráva |
< Servis ~ odpojena baterka |
frenky963 |
Zaslal: st únor 01, 2012 9:00 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 03. 2010
Příspěvky: 31
Bydliště: Košice
|
zdravim Saxo 1.1 44kw r.v.2002 -ako dlho moze byt odpojena bateria /aby po pripojeni neboli problemy/ popripade aby sa nieco neposkodilo? ten cas odpojenia myslim tyzden dva |
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: st únor 01, 2012 9:17 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
po pokiaľ auto totál nezhrdzavie. |
|
|
Návrat nahoru |
|
frenky963 |
Zaslal: st únor 01, 2012 9:37 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 03. 2010
Příspěvky: 31
Bydliště: Košice
|
lakinooo napsal: po pokiaľ auto totál nezhrdzavie. myslel som tym imobilizer alebo riadiacu jednotku |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st únor 01, 2012 9:48 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no tím bylo myšleno že je to neomezené. Můžeš jí mít vyndanou klidně 10let. ECU se sice resetuje ale to nemá vpodstatě na nic vliv, takže se ti maximálně smaže pamět rádia. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
keyboo |
Zaslal: út únor 07, 2012 9:56 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 01. 2011
Příspěvky: 29
Bydliště: Tábor
|
Nebudu zakládat nový topic mam vlastně podobný dotaz. Mam saxo 1.5d imobilizér byl nejspíš klávesnicí, která již není. mužu vyndat baterku bez nebezpečí, že pak už nenastartuju? |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: st únor 08, 2012 7:24 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
pokud nenastartujes tak u 1.5D je operace imobilizer OFF celkem v pohode operace |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
v4s1m4 |
Zaslal: st únor 08, 2012 9:35 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
keyboo napsal: Nebudu zakládat nový topic mam vlastně podobný dotaz. Mam saxo 1.5d imobilizér byl nejspíš klávesnicí, která již není. mužu vyndat baterku bez nebezpečí, že pak už nenastartuju?
ted me to potkalo, klavesnice byla priblizne rok pryc od te doby byla baterka nekolikrat na nabijecce pak se vratila a normalne s imobilizerem nebyl problem, ted ten imobilizer zacal jakoby stavkovat nekdy jo nekdy ne a musel ven a jeste jakoby ventil otviral malo protoze to jelo ja na 3 valce no hruza cili ja primi spojeni s baterkou nevidim, ale kdo vi.....
než jsme ho vykuchali tak slo nastartovat vzdy kdyz jsi otocil klickem do druhe polohy a pockal 30 minut, jenze to je celkem nahovno pred kazdym startem nechat auto otevreny a cekat pul hodiny.... |
_________________ 1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý
až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku... |
|
Návrat nahoru |
|
keyboo |
Zaslal: st únor 08, 2012 10:37 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 01. 2011
Příspěvky: 29
Bydliště: Tábor
|
Díky.
Vlastně vyřazení imobilizéru je jen otázkou dotažení plusu k čerpadlu, že?
Vyzkouším pokud bude třeba. Ještě jednou díky. |
|
|
Návrat nahoru |
|
v4s1m4 |
Zaslal: st únor 08, 2012 11:09 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|