Autor |
Zpráva |
|
Allante |
Zaslal: st květen 18, 2011 6:12 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
Landys75 |
Zaslal: st květen 18, 2011 7:29 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 29. 11. 2010
Příspěvky: 517
Bydliště: Jesenice
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: st květen 18, 2011 9:17 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Taky se mi zdá, že to přetáčí, nebo nvm no jestli výfuk a svody posunou amplitudu výkonostní křivky z 6800 na 7500?
A zvuk je super, já mám sériový výfuk a otevřený filtr, jede to krásně potichu a když se dá plný plyn pěkně to burácí |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: čt květen 19, 2011 8:22 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: čt květen 19, 2011 10:47 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
No já točím max na 6800, četl jsem že TU5JP4 dává nejvyšší výkon někde mezi 6500-6800. nad 6800 se mi zdá, že už to nemá výkon, používám vyšší otáčky jen v táhlých zatáčkách kdy už by zařazení vyšší rychlosti znamenalo spomalení. |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
casso |
Zaslal: čt květen 19, 2011 11:37 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 04. 2008
Příspěvky: 199
Bydliště: Zvolen
|
to ze ked tocis cez 6800, musis brat aj tak, ze ked preradis vyssie, tak ti tak neklesnu otacky a si zase v krivke niekde vyssie.. ale myslim ze uz tu o tom bola diskusia |
_________________ VTS 1.6i 8V @ 72kW r.v. 2002
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: čt květen 19, 2011 1:28 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
No takto,ono vzdy zalezi,od motora,nie je kazdy rovnaky ja mam najvyssi vykon tesne pod 7tis.,obmedzovac ma mat saxo 7200 ot/min. ALE!!!!
teraz citujem nemenovaneho Miki-ho:
,,saxo má seriový obmedzovač na 7200 ale riadiaca jednotka vyhodnocuje spôsob jazdy a dokáže ho sama posunúť na 7500 ,,
Co mozem potvrdit tym,ze 2ka mi tam ukaze tych 7500 cca,1ka neviem,nestiham sledovat |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: čt květen 19, 2011 1:54 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
Toska |
Zaslal: pá květen 20, 2011 12:31 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 01. 2008
Příspěvky: 131
Bydliště: Třebíč,Vysočina
|
4Allante:He he,to je dobrý! Mě to taky táhne do 7,5K a pak přesně jak píšeš...(jak funguje 4-dobý motor?A můžu svými slovy?Héén hen hééén)
Se sériovou jednotkou z toho víc nevymáčkneš.Jen se divím že to pokaždý trefí aniž by sklouzl do omezovače a roštuje to fakticky až na doraz. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|