Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Dušení a cukání |
marek1306 |
Zaslal: út září 09, 2008 12:42 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 09. 2008
Příspěvky: 142
Bydliště: Olomouc
|
Prosím o radu,kdo se s podobnou závadou již setkal.A to konkrétně u Saxa 1.0 37kw 1998.Jedná se o to,že při rozjezdu po úplném puštění spojky po ujetí cca 1 metru Saxo jako by se dusilo a samo si ubere plyn a jednou se zhoupne a skočí a pak se vždy normálně rozjede dále aniž by zdechl motor,ten nezdechne nikdy ani při podivném rozjezdu.Nedělá to jen při pořádném sešlápnutí plynu až řve pořádně motor-cca 4 000 ot ? a možná když je zahřátý motor.Dále při zařazení dvojky(po jedničce) se dusí motor ač je plyn řádně sešláplý a to cca 1-2sekundy se dusí a zpomaluje až pak zareaguje a akceleruje.Myslím že se u dušení při rozjezdu a po zařazení dvojky jedná o tu samou závadu...kdo se se stejnou závadou již setkal,prosím poradte.Paliv. a vzduch.filtry i svíčky jsou rok po výměně. |
|
|
Návrat nahoru |
|
ywo |
Zaslal: út září 09, 2008 1:52 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 22. 01. 2008
Příspěvky: 544
Bydliště: Stara Lubovna, Slovensko
|
neviem ci v tejto verzii je palivove cerpadlo, ale moze to byt tym, ze ti pred nastartovanim nenatiahne benzin.Mne obcas nenatiahne, resp. nepocujem ze by motorcek pracoval a vtedy sa mi stane nieco podobne ako opisujes.. Ak sa tak stane, tak ho len necham bezat 10-20s naprazdno, alebo trosku pridam plyn tak na 2000 ot. na par sekund...potom je to uz OK.... mozno je to tym.. )) |
_________________ Saxo 1,4 VTS
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=146 |
|
Návrat nahoru |
|
marek1306 |
Zaslal: čt září 11, 2008 10:33 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 09. 2008
Příspěvky: 142
Bydliště: Olomouc
|
Díky,ale myslím že čerpadlem to nebude...většinou když vyjíždím tak musím napřed couvat 30metrů a couvání je bez cukání a dušení... |
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: čt září 11, 2008 5:21 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Ale motoru je sumafuk je mas zaradene..... |
|
|
Návrat nahoru |
|
marek1306 |
Zaslal: čt září 11, 2008 9:59 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 09. 2008
Příspěvky: 142
Bydliště: Olomouc
|
ywo napsal: neviem ci v tejto verzii je palivove cerpadlo, ale moze to byt tym, ze ti pred nastartovanim nenatiahne benzin.Mne obcas nenatiahne, resp. nepocujem ze by motorcek pracoval a vtedy sa mi stane nieco podobne ako opisujes.. Ak sa tak stane, tak ho len necham bezat 10-20s naprazdno, alebo trosku pridam plyn tak na 2000 ot. na par sekund...potom je to uz OK.... mozno je to tym.. ))
Samozřejmě ,že je motoru jedno jak je zařazeno...má reakce byla na tvrzení,že po nastartování čerpadlo benzínu nenatáhne palivo,což v mém případě asi nebude,neb po nastartování couvám a to bez cukání a dušení to nastane až při pohybu vpřed... |
|
|
Návrat nahoru |
|
gordon SVK |
Zaslal: pá září 12, 2008 7:17 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2007
Příspěvky: 290
Bydliště: BN SVK
|
marek1306 napsal:
Samozřejmě ,že je motoru jedno jak je zařazeno...má reakce byla na tvrzení,že po nastartování čerpadlo benzínu nenatáhne palivo,což v mém případě asi nebude,neb po nastartování couvám a to bez cukání a dušení to nastane až při pohybu vpřed...
mam podobny problem ale nie je to vzdy.obcas pomoze ked vypnem a nastartujem znova .a rozsvietila sa diagnostika takze uvidime na co dojdeme |
_________________ 1.4 VTS so saxo polepem
|
|
Návrat nahoru |
|
marek1306 |
Zaslal: pá září 12, 2008 10:46 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 09. 2008
Příspěvky: 142
Bydliště: Olomouc
|
možná se to projevuje jen při větším přidání plynu při rozjezdu vpřed,na couvání přece jen nepřidávám tolik plyn,tak se nic nestane...v každém případě mě to pořádně štve,protože si nejsem jistý zda se to nestane na křižovatce,zatím tomu tak naštěstí nebylo...a přitom je tolik možností čím to může bejt...voda v benzínu,čerpadlo,lambda,čidla teploty,tlaku atp,vzduch.klapka,nevhodné svíčky atd. a na diagnostice to třeba nic neukáže... servisům nevěřím |
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: so září 13, 2008 7:52 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
marek1306 napsal: možná se to projevuje jen při větším přidání plynu při rozjezdu vpřed,na couvání přece jen nepřidávám tolik plyn,tak se nic nestane...v každém případě mě to pořádně štve,protože si nejsem jistý zda se to nestane na křižovatce,zatím tomu tak naštěstí nebylo...a přitom je tolik možností čím to může bejt...voda v benzínu,čerpadlo,lambda,čidla teploty,tlaku atp,vzduch.klapka,nevhodné svíčky atd. a na diagnostice to třeba nic neukáže... servisům nevěřím
Na na diagnostike myslim este nikdo nic nezistil. Pakial ti nesvieti kontorolka ani tam nechod. |
|
|
Návrat nahoru |
|
gordon SVK |
Zaslal: so září 13, 2008 3:44 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2007
Příspěvky: 290
Bydliště: BN SVK
|
|
Návrat nahoru |
|
marek1306 |
Zaslal: po září 15, 2008 11:35 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 09. 2008
Příspěvky: 142
Bydliště: Olomouc
|
A ted,babo rad.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
gordon SVK |
Zaslal: st září 24, 2008 8:22 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2007
Příspěvky: 290
Bydliště: BN SVK
|
|
Návrat nahoru |
|
marek1306 |
Zaslal: čt září 25, 2008 10:53 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 09. 2008
Příspěvky: 142
Bydliště: Olomouc
|
Kurna to jsou zavady...lambda jednou jde jednou ne...je to vubec možný????????? |
|
|
Návrat nahoru |
|
gordon SVK |
Zaslal: pá září 26, 2008 5:22 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 04. 2007
Příspěvky: 290
Bydliště: BN SVK
|
|
Návrat nahoru |
|
marek1306 |
Zaslal: pá prosinec 26, 2008 9:36 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 09. 2008
Příspěvky: 142
Bydliště: Olomouc
|
Tak vážení,mám tu po delší době zprávičku...cca od října s poklesem teplot,výše uvedené problémy samy zmizely...jestli na tyto problémy měla nějaký vliv teplota okolí,kterou přejímá ještě nezahřáty motor,čidlo apod.,tak se samozřejmě zjara se zvýšením teploty zase vrátí ono cukání a dušení....ale snad to zmizelo v nenávratnu... Díky všem za snahu pomoci |
|
|
Návrat nahoru |
|
marek1306 |
Zaslal: st červenec 06, 2011 7:55 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 09. 2008
Příspěvky: 142
Bydliště: Olomouc
|
Tak po delší době oznamuji že část závady stále trvá. Navíc jsem díky pootevřeným 5.dveřím za jízdy po nastartování studeného motoru a jízdě prvních pár minut, zjistil že z výfuku je cítit benzín...(při delší jízdě na dvojku rychlost na polní cestě)
Takže pach benzínu by mohl být vodítkem k určení závady která způsobuje "ubrání" plynu=dušení motoru na dvojku rychlost (zajímavé je že to dělá vždy jen na dvojku rychlost po dobu 1-2sekund) Cuknutí při rozjezdu na jedničku naštěstí už zmizelo před roky.
Děkuji za radu. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|