punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Volnoběžné otáčky 1.5d
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Volnoběžné otáčky 1.5d

keyboo
Zaslal: po říjen 17, 2011 4:54 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 08. 01. 2011 Příspěvky: 29 Bydliště: Tábor
Ahoj poslední dobou mě začalo zlobit zvýšení otáček u 1.5d (42kW). Za studena nastartuju, mám tam cca.800 po chvíli jízdy skočí na 1000 a tam se drží. Se spotřebou to nehýbe. Zkoušel jsem hledat a nenašel nic, nenapadá někoho čím by to mohlo být popřípadě, zda je to předzvěst něčeho horšího?
Díky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Landys75
Zaslal: po říjen 17, 2011 5:27 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 29. 11. 2010 Příspěvky: 517 Bydliště: Jesenice
já si myslim že by to klidně mohl být krokový motorek Wink

_________________
Saxo 1.4i 1997 Můj "Zelenej drak" Very Happy- Prodáno Sad

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
keyboo
Zaslal: po říjen 17, 2011 5:45 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 08. 01. 2011 Příspěvky: 29 Bydliště: Tábor
Blbá otázka: má 1.5d krokový motůrek? popř. kde. na netu jsem nenašel a venku tma a co si pamatuju, tak si nejsem vědom, že by mě uhodil do očí.
Ale pokud by byl, tak by to bylo asi ním Smile
Omlouvám se za vytvoření druhého vlákna, to byl omyl Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lakinooo
Zaslal: po říjen 17, 2011 6:10 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
v kuchráskej škole aj diesel má krokový motorček.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
keyboo
Zaslal: po říjen 17, 2011 6:17 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 08. 01. 2011 Příspěvky: 29 Bydliště: Tábor
Ale zas když ho hledám třeba v autokelly, tak prostě není pro 1.5d. tak nejsem z toho moudrej Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Landys75
Zaslal: po říjen 17, 2011 6:58 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 29. 11. 2010 Příspěvky: 517 Bydliště: Jesenice
zkus ještě počkat na někoho kdo má 1.5D, třeba Eiffel, já naftu nemám, tak nevím třeba na 1.5 krokáč neni Embarassed

_________________
Saxo 1.4i 1997 Můj "Zelenej drak" Very Happy- Prodáno Sad

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
keyboo
Zaslal: po říjen 17, 2011 7:03 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 08. 01. 2011 Příspěvky: 29 Bydliště: Tábor
Díky moc, počkám - ono to nikam neuteče Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Landys75
Zaslal: po říjen 17, 2011 7:06 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 29. 11. 2010 Příspěvky: 517 Bydliště: Jesenice
možná to může způsobovat snímač otáček, to je jediný co sem našel:wink::
http://www.e-cat.cz/p-3079004/citroen/saxo-s0-s1-02-96-04-04/1-5-d-1527ccm-42kw-57hp-09-96-06-01/elektrosoucasti/rizeni-motoru/snimace-vahy-vzduchu/snimac-poctu-otacek-hella.html?cPath=61_156898_201865_2204852_2204853_2204854 Wink

_________________
Saxo 1.4i 1997 Můj "Zelenej drak" Very Happy- Prodáno Sad

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lakinooo
Zaslal: po říjen 17, 2011 7:35 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Trošku odporúčam čítať medzi riadky.

1,5D nemá žiaden krokový motorček a nemá ani žiaden snímač otáčok.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
keyboo
Zaslal: po říjen 17, 2011 7:38 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 08. 01. 2011 Příspěvky: 29 Bydliště: Tábor
Ale věřím, že snímač otáček tam bude, ale spíš jen pro otáčkoměr (tudíž nebude se podle něj nic nastavovat) a ono to opravdu změní otáčky z 800 na 1000. to není chyba měření. Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lakinooo
Zaslal: po říjen 17, 2011 7:44 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
1. Ty máš na 1,5D otáčkomer?
2. Aj tak tam žiaden snímač nenájdeš.

Hladina volnobehu je mechanicky daná nastavením a udržovaná odstredivým regulátorom v čerpadle.

Ale keď sa pýtaš na takéto veci, chybu sám neodstrániš. Ale podľa všetkého to nebude drahá oprava.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
keyboo
Zaslal: po říjen 17, 2011 8:00 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 08. 01. 2011 Příspěvky: 29 Bydliště: Tábor
Ptám se jak blbej i z důvodu, abych nemusel hledat co už nalezl někdo přede mnou. Snímač tam někde bude, ale nemusí to být samostatný díl - otáčkoměr to má. Popravdě tenhle motor neznám, tak se ptám.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: po říjen 17, 2011 9:07 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
lakinooo napsal:
1. Ty máš na 1,5D otáčkomer?

i ja mam, chces to vyfotit abys mi veril? a nejaky cidlo tam urcite je, protoze kdyby byl otackomer rizenej od cerpadla, tak uz by mi neukazoval protoze sem lucase vypraskal do pryc a dal tam bosche


a k tematu asi takto

1. mrkni na cerpadlo jestli funguje presuvnik Wink
predpokladam ze to dela jen na studenym motoru kdy cerpadlo neprida na studenej start vic nafty a ono po par otackach uz to ma teplotu dostacujici
2. zkontroluj zhavice
pri mrtvy svicce to na startu parkrat jakoby zaklopytalo po trech a pak se srovnal

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
keyboo
Zaslal: po říjen 17, 2011 9:20 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 08. 01. 2011 Příspěvky: 29 Bydliště: Tábor
Upřesním, auto chytne na první otočení. Naskočí na 800ot/min a po ujetí většinou tak 500m nebo po 1-2min volnoběhu skočí na 1000ot/min a tak už se to drží zas do vychladnutí. když nastartuju teplý motor, tak to drží někdy 800 a pak skočí na 1000, nebo rovnou 1000, bude to mít něco spolěčnýho s teplotou bych řekl.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: po říjen 17, 2011 9:23 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
zamer se na presuvnik, ten ridi pridavani nafty pri teplym a studenym motoru....

cerpadlo bosch nebo lucas?

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved