punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - obcas ztuhne rizeni(servo)
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  obcas ztuhne rizeni(servo)

mc.pishkot
Zaslal: ne říjen 02, 2011 3:49 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 04. 2011 Příspěvky: 86 Bydliště: Praha
Zdravim hosi,stava se mi takova nekala vec,obcas mi jakoby zatuhne rizeni kdyz treba zatacim ,jinak jine problemy nepozoruji.Cim by to mohlo byt?Ja jen abych vedel co me ceka pac je to asi predzvest neceho zlyho Sad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mc.pishkot
Zaslal: ne říjen 02, 2011 6:34 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 04. 2011 Příspěvky: 86 Bydliště: Praha
mc.pishkot napsal:
Zdravim hosi,stava se mi takova nekala vec,obcas mi jakoby zatuhne rizeni kdyz treba zatacim ,jinak jine problemy nepozoruji.Cim by to mohlo byt?Ja jen abych vedel co me ceka pac je to asi predzvest neceho zlyho Sad


takhle,kdyz zatacim a stojim trebas na miste nebo v nizke rychlosti,nejvic se mi tostava kdyz se chystam parkovat...jedu pomalu vybiram misto,najdu zatocim a obcas mi to ztuhne Sad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TerPentin15
Zaslal: út říjen 04, 2011 3:40 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 13. 07. 2010 Příspěvky: 19 Bydliště: čadca
mne to robilo hocikedy.....vypol som motor....naštartoval a šlo to....po čase sa mi ulomil taký plastový dzindzík v spínacej skrinke a nešiel mi ani ventilátor ani servo ani ohrev zadného okna....poistky všetky ok.....je to na kdesi návod ako to spojazdníš.....zhodíš kryt z pod volantu a nájdeš koncovku z 2 hnedými hrubými káblami....rozpojíš to a prepojíš tie kontakty tak isto hrubým káblom a malo by ti to ísť....ináč by som mal vymeniť elektrickú časť spínačky...

_________________
1,4i 55kW r.v.11/98
červená pastelová metalíza
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
mmsmall
Zaslal: st říjen 05, 2011 10:55 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 31. 01. 2011 Příspěvky: 78 Bydliště: Turnov
bylo u mně taky něco podobne. zjistil že servo nefungují vůči zkratu v ventilatoru salonu. Vyhořelo relatko a stalo to v servisce 400. Doporučují zkontrolovat zda u tebe se nevypina souběžně něco spolu z tim servem. Pokud ne, tak to neni můj připad, možna máš špatný kontakt v dratkach serva nebo v motorku serva) Rolling Eyes
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Toska
Zaslal: po říjen 10, 2011 1:54 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 01. 2008 Příspěvky: 131 Bydliště: Třebíč,Vysočina
ja mel podobny problem,mlely se mi kabely od serva a nebyl stalej kontakt a servo tudiz nefakcilo porad.Zkontroluj jestli kdyz pomeles s kabelama tesne u serva to nepomuze.Me pri nefungujicim stavu,servo piskalo a sel z toho smrad.kably jsou tvrdy,daj se natvarovat.Pomel a uvidis... Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
kwell
Zaslal: pá říjen 21, 2011 5:39 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 01. 11. 2010 Příspěvky: 16 Bydliště: Praha 10
Toska napsal:
ja mel podobny problem,mlely se mi kabely od serva a nebyl stalej kontakt a servo tudiz nefakcilo porad.Zkontroluj jestli kdyz pomeles s kabelama tesne u serva to nepomuze.Me pri nefungujicim stavu,servo piskalo a sel z toho smrad.kably jsou tvrdy,daj se natvarovat.Pomel a uvidis... Wink
Takhle se mi chovalo servo než jsem ho vyrval,rozebral a uvolnil uhlíky.
Samozřejmě vyčistil.Je tu všude spousta návodů-sám jsem jeden napsal.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bishboun
Zaslal: čt listopad 17, 2011 8:51 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 01. 2007 Příspěvky: 165 Bydliště: Ústí n.L.
Zkoukni pojistky a kontakty (i dobře vypadající pojistka může být špatná)
Mrkni na hydrailickej olej
Pokud ti servo vypadává třeba i při jízdě a pak zas naskočí zkouknul bych i elektromotor serva (někde jsem psal tady návod i s fotkama). Dost možná to dělá bordel a vlhkost. Čím dřív to uděláš tím víc ušetříš peníze a čas scháněním nového serva (Je to slabina Saxín)

_________________
Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne Smile a 230V v autě najdu taky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
farmy
Zaslal: po listopad 28, 2011 11:05 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 27. 04. 2011 Příspěvky: 3 Bydliště: Záluží
Presne jak pise Bishboun se svou zkusenosti (znam z jeho fotek) ... ja mam bohuzel take obdobnou. Osobne bych jiz ted, po overeni dostatku oleje a el. spojeni, radeji vyrval 70A pojistku a jezdil bez serva .. jde to .. jezdil jsem ted nekolik mesicu.
U sebe jsem to bohuzel vcas neudelal a vedlo to ke zkratu na drzaku uhliku elektromotoru serva ... vycisteni motorku (spousta bince z obrousenych uhliku a komutatoru sesypanych dolu k jednomu z uhliku) a prip. vymena uhliku je sranda, oprava uhoreneho drzaku uhliku (binec zpusobi v danem miste zkrat) uz je mnohem mnohem horsi a spis to vede na shaneni noveho serva.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved