punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Po delší době nestartuje- zakopává, cuká
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Po delší době nestartuje- zakopává, cuká

Dundee
Zaslal: ne leden 01, 2012 7:21 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 12. 2011 Příspěvky: 144 Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
Tak mám se Saxíkem trochu problém Crying or Very sad
Asi týden stál a dneska jsem s ním potřeboval trochu cuknout po zahradě a nechtěl mi nastartovat. Dlouho točil jakoby nedával jiskru, po delší době začal jakoby pokašlávat a nakonec teda chytil.
Setkal jste se někdo s něčím jako "padání" benzínu? U TD se mi už stalo, že mi padala nafta, ale u benzínovýho motoru jsem to ještě nezažil Confused


Naposledy upravil Dundee dne st leden 25, 2012 6:55 pm, celkově upraveno 1 krát

_________________
Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš Spiššák
Zaslal: ne leden 01, 2012 7:51 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
Ked dlhsie stoji, nechaj cerpadlo 2-4x natiahnut, a potom startuj. Mal by ist na prvkrat. Dalsia vec, ci je dobre nabita bateria a v neposlednom rade SVIECKY
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dundee
Zaslal: ne leden 01, 2012 8:52 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 12. 2011 Příspěvky: 144 Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
Baterka byla statečná, i s přestávkama mi trvalo přes tři minuty, než se mi povedlo nastartovat, ale radši ji zítra v práci zkouknu a doma kdyžtak hodim na nabíječku.
Nad svíčkama jsem taky uvažoval, ale když je Saxík denně v provozu, tak chytá na brnk (líp než Felda)...

_________________
Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš Spiššák
Zaslal: ne leden 01, 2012 9:48 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 18. 12. 2010 Příspěvky: 1013 Bydliště: Martin - Priekopa, SK
Vies, ak tam mas este origo sviecky, by som sa necudoval ze na hovno hadzu iskry
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dundee
Zaslal: st leden 25, 2012 6:20 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 12. 2011 Příspěvky: 144 Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
Vyměnil jsem svíčky, ale ty předchozí tam nebyly dlouho, takže těma to nebude.

Navíc pokud je motor studenej, tak jakoby "zakopává" na volnoběhu a někdy skoro i chcípne a dokud se pořádně neohřeje, tak i cuká. Občas si trochu zacuká i teplej, ale ne nijak výrazně. Napadaj mě kabely ke svíčkám nebo cívka.

_________________
Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mystic.Biker
Zaslal: st leden 25, 2012 7:25 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 16. 06. 2009 Příspěvky: 579 Bydliště: Praha 10 Strašnice
spíš cívka

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Dundee
Zaslal: čt leden 26, 2012 9:27 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 12. 2011 Příspěvky: 144 Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
Jednu cívku bych měl doma mít, ale je z 2.0i turbo 108 kW, což by nemělo vadit, ne?

_________________
Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mystic.Biker
Zaslal: čt leden 26, 2012 9:36 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 16. 06. 2009 Příspěvky: 579 Bydliště: Praha 10 Strašnice
to asi vadit bude jedině že by sedělo číslo

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Dundee
Zaslal: čt leden 26, 2012 10:09 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 12. 2011 Příspěvky: 144 Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
Číslo sedělo, takže cívka je vyměněná, ačkoliv u toho zařval jeden šroub a zatím to na volnoběhu vypadalo velice dobře. Uvidim ráno, jak to pojede...

_________________
Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dundee
Zaslal: pá leden 27, 2012 2:50 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 12. 2011 Příspěvky: 144 Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
Takže jenom cívkou to nebylo Crying or Very sad Už to tolik nehoupe a necuká, ale při rozjezdu se jakoby přidusí, párkrát cukne a pak jede. No a když během kilometru dám neutrál, tak to dokáže i chcípnout. Teplej motor to nedělá.
Mohla by to dělat špinavá klapka nebo palivovej filtr?

_________________
Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dundee
Zaslal: so únor 04, 2012 7:15 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 12. 2011 Příspěvky: 144 Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
Pořád zlobí, to je hrůza. Dneska jsem vyjel, ujel cca 2 km, zastavil na světlech, s cukáním se rozjel a po dalších cca 400 metrech na další křižovatce Saxík normálně chcípnul Evil or Very Mad Po nastartování to zase při rozjezdu cukalo a pak už bylo všechno v pohodě. Vypozoroval jsem, že to cukání a chcípací tendence má po tom, co vypne ta automatika studenýho startu (sytič), pak to blbne do řádnýho ohřátí motoru (teplotu nevim, nemám teploměr Crying or Very sad )
Zítra zkusim vyměnit palivovej filtr, ale ten by to asi nedělal jen u studenýho motoru, pak už nevim, co by to mohlo bejt...

_________________
Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MrChodnyCZ
Zaslal: so únor 04, 2012 8:36 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
vtskovo cidlo teploty vody? skus si ho prohodit z toho stříbrného.

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Dundee
Zaslal: so únor 04, 2012 9:43 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 12. 2011 Příspěvky: 144 Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
Vidíš, to mě nenapadlo a přitom jsem měl s jedním problém na Golfu, ale tam se v benzínu topil teplej motor (ŘJ dostávala info, že je motor studenej, tak ho zalila palivem).
Zkusím ho vymontit a zítra ho v práci vyměnit.

_________________
Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sifilda
Zaslal: so únor 04, 2012 9:43 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 19. 01. 2011 Příspěvky: 396 Bydliště: Opava
Dundee napsal:
Pořád zlobí, to je hrůza. Dneska jsem vyjel, ujel cca 2 km, zastavil na světlech, s cukáním se rozjel a po dalších cca 400 metrech na další křižovatce Saxík normálně chcípnul Evil or Very Mad Po nastartování to zase při rozjezdu cukalo a pak už bylo všechno v pohodě. Vypozoroval jsem, že to cukání a chcípací tendence má po tom, co vypne ta automatika studenýho startu (sytič), pak to blbne do řádnýho ohřátí motoru (teplotu nevim, nemám teploměr Crying or Very sad )
Zítra zkusim vyměnit palivovej filtr, ale ten by to asi nedělal jen u studenýho motoru, pak už nevim, co by to mohlo bejt...


me muj saxik taky stavkoval... da se rict ze delal neco stejneho jak tobe az na to cukani... kdyz jsem nastartoval a nechal motor chvili klapat at se lehce zahreje cca 5 minut tak po rozjezdu se mi zadrhli otacky meci 1300-1500 po zahrati motoru to klesalo na 1000 no spis na 0 proste kdyz jsem vyradil do neutralu tak motor chcipnul auto se kurevsky dusilo...

tak jsem vycistil a namazal Magneti Merelli (ragulator volnobehu nebo co to je) a vse jede jak ma auto se nedusi a nechcipa
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dundee
Zaslal: ne únor 05, 2012 12:21 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 11. 12. 2011 Příspěvky: 144 Bydliště: Čečelice (okr. ME)/ Praha- Kbely
Tak ze zbořenýho Saxa čidlo nepoužiju, má tři piny a jinej tvar konektoru, kdežto já mám hranatý dvoupiny. Jedno čidlo je zelený a druhý modrý, který z nich je pro ŘJ? Mám u sebe zelený čidlo z 2.0i turbo a jedinej rozdíl je, že při 100°C má jedno 186 a druhý 189 Ohmů, což by asi nijak výrazně vadit nemělo...
Jinak jsem vyměnil palivovej a vzduchovej filtr a dal novou sponu výfuku ke koncovýmu tlumiči (stará byla děravá a ohejbala se už při blbym pohledu). Po první zkušební projížďce bylo všechno OK, ale auto bylo vyhřátý z hangáru, tak uvidim večer, až pojedu z práce...

_________________
Ford Puma 1.7 VCT '97- "Mazlík"
Felicia Combi GLxi '96 LPG- "Karkulka"
Kymco Agility 125 MMC '09- "Agilitka"- na prodej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved