Autor |
Zpráva |
|
Dan HKS |
Zaslal: pá únor 10, 2012 4:52 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
no tak dneska jsem zjistil že mi nesvití v zadní brzdový světlo tak sem to dal do pořádku ale pak najednou spadl palivoměr na 0 svitila rezerva a vyplo radio jinak světla šli ... a když jsem skoušel nasratrovat tak ubec nic ani cukaneček ale elektřina normalně do auta šla ještě než zapnu kliček do polohy kdy naběhnou budíky mi tam svití kontrolka baterie .. tak jsem ji dal nabít nevím jestli je to signal že je baterka vybitá nebo tak neco ... ale když jsem zapnul mlhovky tak svitily bez problemu jako při nabité baterce ale vždy když jsem je zapnul tak zase zdechlo radio a rafička nadrže spadla na 0 a rožlo se hladový oko ... nevíte čím by to mohlo být ?
díky moc za každou radu |
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: pá únor 10, 2012 4:55 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Nejaký skrat?
Začni tam kde si niečo robil. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Dan HKS |
Zaslal: pá únor 10, 2012 5:21 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
no tak naštěstí se to vyřešilo asi to byla opravdu slaba baterka ... ale když jsem ji dával na měřak tak měla 8V ... tak že by to bylo fakt tak malo že ani nenastartoval, jinak teda dal jsem to nabít cca na 1 hodku baterku jsem tam dal a hnedka si čerpadlo natahlo a krasně to hnedka chytlo
Jinak nevím ale je mi divný že se mi furt točej ventilátory ale jen tak malinko... |
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: pá únor 10, 2012 8:40 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Dan HKS napsal: ale když jsem ji dával na měřak tak měla 8V ... tak že by to bylo fakt tak malo že ani nenastartoval
pod 12V naprázdno je zle. |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: pá únor 10, 2012 10:06 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
a jestli byla ůplně vybytá tak potřebuje na nabití tak 10h. Záleží ne velikosti baterie a nabíjecím proudu. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
troskalp |
Zaslal: pá únor 10, 2012 10:29 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
me se taky jednou v sagu vytloukla do mrtva..hodinu a půl na nabijecce pak do auta a startoval sem na tuk pak sem sago prodal |
_________________ saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5 |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: so únor 11, 2012 12:35 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
nepopíram že na jedno nastartování to stačí ale musí se to pak dobíjet dlouhou jízdou. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
troskalp |
Zaslal: so únor 11, 2012 3:07 am |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
sem jezdil kratke trasy 15km |
_________________ saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5 |
|
Návrat nahoru |
|
|