Autor |
Zpráva |
|
Dan HKS |
Zaslal: po únor 13, 2012 8:08 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
|
Návrat nahoru |
|
ottik85 |
Zaslal: po únor 13, 2012 8:17 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 02. 03. 2010
Příspěvky: 549
Bydliště: české budějovice
|
|
Návrat nahoru |
|
Petr Svaták |
Zaslal: po únor 13, 2012 8:18 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 555
Bydliště: Býšť
|
tlumiče značky starline jsou pro učně, jsou tréningový aby sis nacvičil jak se mění, až to budeš za rok dělat znova starline opravdu nee, kvalita odpovídající ceně
Já dával Koni a OK, byly v sadě is pružinama za 8K |
_________________ Saxo "Drobek" VTS 1.4 8v 99 |
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: po únor 13, 2012 8:22 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
Rozdíl je v tom, že ty první jsou Monroe a ty druhý jsou polský sračky od Starline. Od téhle "značky" nekupovat absolutně nic.
Nejlepší je koupit nějakej osvědčenej značkovej podvozek typu Bilstein, KW atd, ale to je o penězích a o tom, na co vůbec auto máš. Jinak dle mého je lepší koupit normální tlumiče a k tomu slušný pružiny než za stejný peníze koupit nějakou hrůzu typu JOM, V-maxx a podobný. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
Dan HKS |
Zaslal: po únor 13, 2012 8:34 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
ja jsem taky zastánce že JOM VmaXX jsou na hovno... taky bych chtěl nějaky v celku ale nevím no když ta cena ale zas ta kvalita |
|
|
Návrat nahoru |
|
Dan HKS |
Zaslal: po únor 13, 2012 8:36 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
ottik85 napsal: já mam teďka na autě origo tlumiče a zkrácený pružiny a je to na prd
u mě je to teda naprd v tom že ty pružiny jsou asi odost nižší než serie, takže efekt je ten že to sice drží a je to nízký, ale na normální jízdu naprd... skáče to a drncá, takže příští tejden jestli budou prachy tak koupim celej sportovní podvozek, ale snížení jen o -30 mm
nevim jak byto bylo když by byly nějaký kratší pružiny na origo tlumičích...
jinak rozdíl nezi těma dvěma tlumičema je, že jeden je Monroe a druhej Starline a o tom to celý je - Starline nebrat nic - je to akorát levný a kolem toho se to celý točí. kamarád pracuje v Auto kelly a ten mi vždycky říká jak si lidi stěžujou co jim to prodali za sráče
jj no ale to přeci dělaj všechny sport podvozky ne ? jsou tvrdší tak s tím si budeš muset počítat že to bude drncat ... nebo se to tak není ? jsem tedka zmatenej |
|
|
Návrat nahoru |
|
Ondrik |
Zaslal: po únor 13, 2012 8:53 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 25. 03. 2008
Příspěvky: 157
Bydliště: Blansko
|
Kvalitní sportovní podvozek je sice tvrdej,ale tlumí. To že koupíš originál tlumiče a snížíš to na pružinách absolutně změníš chování podvozku=bude to na hovno tlumit protože originál tlumiče jsou dělaný na určitou pracovní výšku v které pracují správně. Já koupil komplet Koni sport (ty žlutý se stavitelnou tuhostí) a jsem nadšenej nic neodskakuje a perfektně utlumí nerovnosti. Pružiny jsem tam měl už snížený nějaký červený asi HR (ty bejvaj červený).
Pokud nechceš zatím investovat cca 10k do sportovního podvozku kup sériový tlumiče (hlavně ne starline apod..) a nech origo výšku auta. |
_________________ Saxo 1,6 16v VTS-87kw-mazel |
|
Návrat nahoru |
|
Dan HKS |
Zaslal: po únor 13, 2012 9:00 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
Ok tak že to je asi jasný koupím si nejakej komplet sport podvozek třeb KW nebo tak neco.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: po únor 13, 2012 9:08 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
Dan HKS napsal: ja jsem taky zastánce že JOM VmaXX jsou na hovno..)
Zajímavé že zrovna 80% auto ze scény co nějak vypadaj maj JOM ...
Já osobně třeba půjdu TA technix ... |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: po únor 13, 2012 9:20 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
NuF!k napsal: Zajímavé že zrovna 80% auto ze scény co nějak vypadaj maj JOM ...
To je právě ono, ale těch zbylých 20% chce, aby to i fungovalo a nejen vypadalo. |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
Dan HKS |
Zaslal: po únor 13, 2012 9:39 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 12. 2011
Příspěvky: 245
Bydliště: Lanškroun
|
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: po únor 13, 2012 10:07 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: út únor 14, 2012 12:08 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
Je jedno aku znacku kupis z tych "sportovych" podvozkov..je to vsetko skoro rovnake...tieto,co ti sem davaju,jom atd. su k nicomu,KW,V-maxx je povedzme taky zaklad..potom uz KW2,Bistein je uz nieco,ak chces jazdit.
Na novych seriovych tlmicoch som jazdil asi 2 roky,pri znizeni -40mm,zatial funguju no nevydrzia vela. |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: út únor 14, 2012 1:10 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Pokud chceš aby to jenom vypadalo tak pořiď to o čem se tu bavíte, pokud chceš aby to jelo i vypadalo, tak pořiď:
Bilstein B8 tlumiče + snižovací pružiny http://www.kamracing.co.uk/citroen/citroen-saxo/saxo-suspension/suspension-kits/citroen-saxo-bilstein-fast-road-suspension-kit.html
B8 jsou použitelnější pro běžný provoz a podají pěkný výkon v zatáčkách
cca. 11tis. + pružiny
nebo
Bilstein Gr.N tlumiče + snižovací pružiny http://www.kamracing.co.uk/citroen/citroen-saxo/saxo-suspension/suspension-kits/citroen-saxo-bilstein-faulkner-35mm-trackday-suspension-kit.html
Gr.N jsou tvrdé pro běžný provoz, ale jde o to na co si zvykneš, pokud chceš rychlost musíš někde utrpět
cca. 15tis. + pružiny
nebo kombinace
Předek Bilstein B8, zadek Bilstein Gr.N (tvrdší zadnice, udělá auto více přetáčivé (nervozní), jde o to jaký styl jízdy ti více bude vyhovovat)
Pokud chceš aby to jelo ještě líp pořiď to co právě objednal SkR@Bi a mě taky nakazil, to jest celý stavitelný podvozek. HP Racing (http://www.hpsporting.cz/?k=2)
- stavitelná výška předku (zadek se dá nastavt už v sérii torzními tyčemi)
- stavitelná tuhost vzadu (stavitelný předek je za příplatek)
cca. 20tis (bez stavitelne tuhosti předku), tvrdost tlumičů podobná Gr.N
stavitelná tuhost vzadu ti umožní si měnit vlastnost auta zda bude přetáčivé (tvrdší zadek) či nedotáčivé (mekkčí zadek),
stavitelná tuhost vepředu už by byl takový bonus, kdyby jsi byl fajnšmekr a chtěl vymačknout z auta maximum všude. |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
ottik85 |
Zaslal: út únor 14, 2012 11:58 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 02. 03. 2010
Příspěvky: 549
Bydliště: české budějovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|