Autor |
Zpráva |
< Ostatní ~ Saxperience preklad |
Brabi |
Zaslal: čt duben 12, 2012 5:29 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: čt duben 12, 2012 5:31 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
Brabi |
Zaslal: čt duben 12, 2012 5:36 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
No nejlepsi by to bylo doslova byl bych ti vdecen samozdrejme jen to dulezity |
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: čt duben 12, 2012 6:07 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
GMAX, JAMEX, HotTuning, V-MAXX
Jsou všechny uplně stejné, pouze jedna firma používá místo žlutých tlumičů černé, nemám s nimi žádné osobní zkušenosti, ale co jsem slyšel jsou hodně měkké.
Pružiny a nastavení jsou uplně stejné u všech, ale často výrobci tvrdí, že je možné auto snížit o 110mm, což nelze! maximální snížení je 70-80mm, i při takovém snížení zabrečíte, protože auto bude neřiditelné.
Řídil jsem hodně extrémě snížených aut a věřte mi, je to horší než nebezpečné. Tyhle kity vám uberou 35cm na dráze odpružení (když zvednete auto heverem a kolo bude vyset ve vzduchu), to znamená, že vám zůstane cca 15mm dráhy a to je vážně nebezpečné.
Tohle je sada o které se bavíme:
Moje stará 106 plně snížená:
Řekl jsem jak to může být špatné a teď teda povím jak udělat ze špatné dobrou věc!
Nejlevnější sadu co seženete kupte třeba přes Ebay.
Když používáte jiné tlumiče (já měl Spax - nenastavitelné), zjistíte že tam uplně nesedí a budete si muset nechat upravit ty štelováky pružin se závitem co jsou dodávané v sadě. Bude potřeba zevnitř odstranit cca 2mm materiálu aby tlumiče dosedly.
Tenhle nákres by měl pomoct (zelený materiál je třeba odstranit):
S tlumičemi nasazenými budete muset pořídit klíčovou část na úpravu sady:
106 Grp N Top Spring Pan
http://www.specialtuninguk.co.uk/aca...pring_Pan.html
Tohle vrátí do normálního stavu dráhu odpružení a umožní snížit auto ještě níž.
Jakmile se vám tahle součástka dostane do rukou zjistíte že je dělaná na 3 palcové pružiny a sada se dodává s 2,5 palcovými, ale to jsou pouze jejich zůžené konce, horní snadno uříznete (zkrátíte tak pružinu) a hned vám na to sedne ta 3 palcová potvora.
Někteří jsou proti zkracování pružin, ale tohle ji nijak nezeslabuje a ve výsledku udělá jízdu mnohem bezpečnější. Pružina bude volnější, ale ne uplně i v případě kdy kola nebudou ve styku s vozovkou.
Pokud to uděláte stejně jako já a odříznete ještě 50mm z délky pístnice na tlumiči, nebudete mít nikdy problémy s volností pružin (rada: nikdy nestlačujte pístnici když je tlumič mimo auto).
Ve finále je auto nižší a lépe řiditelné než s originálním kitem a bere všechny větší nerovnosti, stejně jako každé snížené auto.
Výsledek:
Moje poslední úprava na VTS:
PS.: Můj osobní názor je ten že tohle je něco strašnýho a nikdy bych to nedělal, bůh žehnej normálnímu funkčnímu závodnímu podvozku a snížení max 40mm ... To říkám já za sebe to už není překlad |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
Brabi |
Zaslal: čt duben 12, 2012 6:20 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
Moc diky za kvalitne odvedenou praci.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: čt duben 12, 2012 6:26 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
Sifilda |
Zaslal: čt duben 12, 2012 7:10 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 19. 01. 2011
Příspěvky: 396
Bydliště: Opava
|
Allante a co by jsi doporucil na 1.4 VTS za tlumice aby si auto pekne sedlo... nechcu nic extremniho tak max 40 mm. kdyby byl i nejakej odkaz nebo tak neco tak by to bylo super diky |
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: pá duben 13, 2012 5:38 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|