punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Seznam závad
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Seznam závad

Scorp
Zaslal: so duben 14, 2012 8:56 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 22. 03. 2011 Příspěvky: 217 Bydliště: Holešov (Zlín)
No nějak se mi to nahromadilo a protože nejsem odborník, tak bych potřeboval trošku poradit Smile

1) Normálně jedu, sundám nohu z plynu a ono to zrychluje dál, pak to po pár vteřinách cukne a teprv to začne zpomalovat ... jenže ... když to klesne na 1500, tak to auto samo od sebe začne zase přidávat - s tím souvisí to, že když vyřadím a auto jede jenom na volnoběh, tak mi otáčí lítají furt nahoru ... dolů ... nahoru .... dolů ... nahoru ... dolů, ta ručička tam lítá ja zblázněná

2) Tohle se mi stává většinou při delších trasách, možná i když to občas vytočím do vyšších otáček. Normálně jedu a když vyřadím na volnoběh, tak se mi rozsvítí všechny kontrolky a motor zhasne. Pak zase v pohodě nastartuju nebo když jsem rozjetý tak to za chvíli zase chytne, ale po chvíli to udělá zas. A tohle nevím jestli k něčemu je, ale když řadím nahoru tak je to dobrý, jak pak začnu řadit dolů, tak to zasne.

3) Auto se na silnici hrozně klepe, drncá, jde cítit i ta sebemenší nerovnost když přes ni přejedu (tipoval bych to asi na čepy, ale nevím).

4) Nevím jestli to souvisí s předchozím bodem, ale před nedávnem mi auto začalo po silnici trochu plavat, příjde mi že to musím furt vyrovnávat, že nestačí držet volant jenom rovně a jako bonus se mi auto před pár dny začalo stáčet do prava když pustím volant.


Za všechny rady a tipy budu moc rád, doufám že mě v tom nenecháte, nebo nebudu mít do pávova čím přijet Very Happy

_________________
1,1i VTL r.v.97
1,4i VTL r.v.96
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MrChodnyCZ
Zaslal: so duben 14, 2012 9:14 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
1) Adaptivní tempomat - co by za to nekteri dali
2) na volnobeh auto nejede, u tebe to vypada na zabudovany start-stop systém
3) rezim "sport", hledej tlacitko na prepnuti na "normal"
4) podhustena guma na prave strane

nebo mozna taky ne Very Happy Wink a je tam zabudovany autopilot

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
dave_m
Zaslal: so duben 14, 2012 9:30 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 05. 2006 Příspěvky: 1299 Bydliště: Olomouc
asi bych zacal kontrolou baterky. Takove zhasinani motoru a cukani se mi spravilo uz na dvou autech po zakoupeni upne nove baterie.
co se tyce podvozku, tak s tim zajed do nejakyho servisu. Zvednou to a zkusi, jestli neni nekde vule. Tezko radit od PC

_________________
bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Imra
Zaslal: ne duben 15, 2012 4:41 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 10. 2010 Příspěvky: 99 Bydliště: Beroun, vesnička Tlustice
S těma otáčkama jsem měl něco podobného, auto si samo přidávalo a občas při neutrálu zůstali otáčky viset na 3 000ot/min vyčistil sem krokovej motůrek a vše ok.
K tomu druhýmu bodu, mě to nedávno při podřazování taky chcíplo, otáčky padali rychle dolu až to chcíplo, opět sem vyčistil krokovej motůrek, odpojil baterku na 15 min, zapnul klíček a po cca 5s nastartoval (nešlapej při startu na plyn) a od té doby žádnej problém Wink

_________________
ex: Škoda 105L
Citroen Saxo 1.4 VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Scorp
Zaslal: ne duben 15, 2012 7:27 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 22. 03. 2011 Příspěvky: 217 Bydliště: Holešov (Zlín)
no ten krokovej motorek by klidně být mohl, jenom si nejsem jistý jestli bych ho sám dokázal vyčistit Very Happy

_________________
1,1i VTL r.v.97
1,4i VTL r.v.96
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
troskalp
Zaslal: ne duben 15, 2012 7:57 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 01. 09. 2008 Příspěvky: 2204 Bydliště: Střílky
Jo marto adaptivni tempomat je supr věc.už sem ho zkoušel a funguje tak jak scorp napsal

_________________
saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Scorp
Zaslal: ne duben 15, 2012 8:11 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 22. 03. 2011 Příspěvky: 217 Bydliště: Holešov (Zlín)
ten tempomat byla první věc, která mě napadla když to začalo dělat Very Happy já totiž fakt celou cestu nemusel držet nohu na plynu a ono si to jelo pěkně samo stejnou rychlostí ... ale na druhou stranu mě to docela děsí, protože ty závady furt jenom přibývají a mám strach, aby mi to auto nevypovědělo službu úplně zrovna ve chvíli, když se budu potřebovat někam nutně dostat Very Happy (ted jezdím poměrně často)

_________________
1,1i VTL r.v.97
1,4i VTL r.v.96
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Imra
Zaslal: ne duben 15, 2012 8:30 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 10. 2010 Příspěvky: 99 Bydliště: Beroun, vesnička Tlustice
Tak ten krokovej motůrek vyndej a zkus vyčisti jenom ten klobouček a dosedací plochu a uvidíš. Mě to pomohlo Wink

_________________
ex: Škoda 105L
Citroen Saxo 1.4 VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Scorp
Zaslal: ne duben 15, 2012 9:04 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 22. 03. 2011 Příspěvky: 217 Bydliště: Holešov (Zlín)
no zkusit bych to mohl ... ale ted zásadní věc, nemá někdo fotku motorovýho prostoru se zakroužkovaným krokovým motorkem, tak aby ho našel úplně každý? Very Happy

_________________
1,1i VTL r.v.97
1,4i VTL r.v.96
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
v4s1m4
Zaslal: st duben 18, 2012 10:16 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 09. 2010 Příspěvky: 392 Bydliště: Brno
MrChodnyCZ napsal:
1) Adaptivní tempomat - co by za to nekteri dali
2) na volnobeh auto nejede, u tebe to vypada na zabudovany start-stop systém
3) rezim "sport", hledej tlacitko na prepnuti na "normal"
4) podhustena guma na prave strane

nebo mozna taky ne Very Happy Wink a je tam zabudovany autopilot


tak todle mě na dnešek dokonale rozsekalo Very Happy K+

_________________
1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý


až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Scorp
Zaslal: st duben 18, 2012 9:52 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 22. 03. 2011 Příspěvky: 217 Bydliště: Holešov (Zlín)
jo Chodny ví jak člověka potěšit Very Happy

_________________
1,1i VTL r.v.97
1,4i VTL r.v.96
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: st duben 18, 2012 10:17 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
ve finale je to stejne az k neuvereni co ma motorek z ostrikovacu sily...

jinac prozkoumal bych ten krokac - me se prodleva s otackama projevovala pri odpojenym tzn. nepohybujicim se krokacu Wink

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved