punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Sahara zvlast na vypinac
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Sahara zvlast na vypinac

Hasan
Zaslal: st červen 06, 2012 6:31 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
ty dva modre draty, ktere vedou do pojistkove skrine u motoru jsou ty, pres ktere se spousti sahara nebo kam natahnout kable, kdyz potrebuji saharu poustet jeste zvlast pres vypinac? a vadi nejak moc, ze me tam chybi zelene rele, ktere je u sahary pro zapinani pres vypinac?
ten konektor je dvoupinovy, tak jsem po jednom do kazdeho strcil drat a dal na plus baterky. ventilatory se ani nehly....

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Stivek
Zaslal: st červen 06, 2012 7:36 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 701 Bydliště: Mnichovo Hradiště
tak já nevim ale nespojí okruh čidlo?? takže vypinač bych dával misto čidla a vlastně pak nemusíš hrabat do instalace... teda aspon takle to funguje na jednovrtuli...a nebo mužeš překopat celou instalaci na vlastní tam ti stačí vypinač,relé a pojistka a par kablu a taky to jede...jakym zpusobem se spína dvouvrtule jsem ještě nezjištoval ale i ta by šla překopat na jeden vypinač a dvě relé nebo dva vypinače a dvě relé podle gusta Very Happy otázka je jestli se ti chce to překopávat nebo využit co nejvíc stavajicí instalaci...

_________________
Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS

Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS

Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skrbla
Zaslal: st červen 06, 2012 10:09 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Pokud máš 3 čidla na vodu kolem termostatu, tak když jedno znich odpojíš, tak se rozeběhnou větráky na plno. Tzn. když dáš na ten kabel od čidla vypínač ( přerušíš kabel) tak by se měli automaticky sepnout ( je to asi vymyšlený jako nouzovej režim, kdyby odešlo čidlo).

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Hasan
Zaslal: čt červen 07, 2012 9:36 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
stivek tohle je na me pres el. moc slozite Very Happy
skrbla diky, takhle to bude pro me nejjednoduzsi a nejlepsi reseni:)

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skrbla
Zaslal: čt červen 07, 2012 10:04 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Už nevím který čidlo to přesně je, ale když zapneš klíček a začneš je vytahovat, tak se u jednoho zapnou větráky. Pak stačí přerušit jeden (možná oba) kabely vypínačem a bude fungovat oboje jak spínaní na čidlo, tak na vypínač.


_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Hasan
Zaslal: čt červen 07, 2012 10:13 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
jo jo, to uz zvladnu natahnout. ja jen nevedel kde to prerusit a dat na vypinac:)
mam tam presne tyhle tri cidla a 2 vrtulovou saharu.

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skrbla
Zaslal: čt červen 07, 2012 11:28 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Když už se v tom budeš vrtat, tak doporučuju rozdělat a pořádně vyčistit a promazat konektor na řídící jednotce pro větráky, která je v prostoru před levým předním kolem. Je tam dost na ráně takže na ní stříká voda a práší se. Když mi blbly větráky, že se třeba zapínaly po nastartování studenýho auta atd. tak to byla vždycky tahle blbost. Ale docela mi to dalo zabrat než jsem na to poprvé přišel. Wink


_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Petos
Zaslal: čt červen 07, 2012 11:31 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 09. 2010 Příspěvky: 127 Bydliště: Uherský Brod
to Hasis: az to budes mit napis postrehy, taky nad tim uvazuji Smile

_________________
Citroen Saxo VTS 1.6 16V MK2 Silver, petr.jantosovic@seznam.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Hasan
Zaslal: po červen 18, 2012 5:16 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
tak jsem zkousel vsechny odpojit a ani jeden to nespustil Very Happy
muze tomu vadit to chybejici rele? ale i tak se me aspon jedna sahar apousti pri prehrati

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skrbla
Zaslal: út červen 19, 2012 6:49 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Hasis napsal:
tak jsem zkousel vsechny odpojit a ani jeden to nespustil Very Happy
muze tomu vadit to chybejici rele? ale i tak se me aspon jedna sahar apousti pri prehrati


Nevim jestli vadí chybějící relé, já mám na sahaře 3. Měl jsi zapnutý zapalování Question Cool

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Hasan
Zaslal: út červen 19, 2012 6:31 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 12. 2011 Příspěvky: 391 Bydliště: Sedlnice
mel jsem to nastartovane:)

_________________
VéTéeS power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Stivek
Zaslal: út červen 19, 2012 7:16 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2009 Příspěvky: 701 Bydliště: Mnichovo Hradiště
mohl by mi někdo normálně vysvětlit (tim myslim žádný spekulace a doměnky) co nebo proč má dvouvrtule vlastní jednotku?? předpokládám že to bude mot něco dočinění s klimou, taky by mě zajimalo co se stane když jí odpojim za předpokladu že budu chtít vrtule spouštět jinak třeba sám čudlem v kabině...bude to mit vliv na chod motoru nebo bude mi to házet chybu a svítit kontrolka diagnostiky???

_________________
Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS

Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS

Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Laďa
Zaslal: út červen 19, 2012 7:24 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 22. 02. 2005 Příspěvky: 602 Bydliště: Přerov
Stivek napsal:
mohl by mi někdo normálně vysvětlit (tim myslim žádný spekulace a doměnky) co nebo proč má dvouvrtule vlastní jednotku?? předpokládám že to bude mot něco dočinění s klimou, taky by mě zajimalo co se stane když jí odpojim za předpokladu že budu chtít vrtule spouštět jinak třeba sám čudlem v kabině...bude to mit vliv na chod motoru nebo bude mi to házet chybu a svítit kontrolka diagnostiky???

Nebude to mít vliv na nic , obě vrtule najednou si spínám sám čudlem v kabině Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TomVTS
Zaslal: so červen 23, 2012 10:04 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 18. 09. 2010 Příspěvky: 243 Bydliště: Vsetín
Hasis:většinou musíš na vent. přidělat i mínus pól a ne tam rvát jenom plus aby to fungovalo Smile To auto mělo klimu takže jak už tu bylo psané dvě vrtule a tři čidla.Nevím sice na co to potřebuješ spínat přes vypínač zvlášť ale jestli potřebuješ mít v kabině víc čudlíků tak si to klidně zapoj.Já jsem nikdy takovou potřebu neměl to není 205tka s míčkem Smile

_________________
Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved