Autor |
Zpráva |
< Servis ~ repase zadní nápravy |
v4s1m4 |
Zaslal: út září 06, 2011 2:20 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
měl bych pár dotazů...co se na té nápravě vlastně dělá, že se dá zrepasovat. platí že zrepasovaná = jako nová. to, že je špatná náprava poznám jenom podle kol do A nebo i nějak jinak, samo nemyslím když se rozpadne. a nakonec je možný aby vydržela třeba 200tis |
_________________ 1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý
až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku... |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: út září 06, 2011 3:01 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út září 06, 2011 3:03 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
možný to je ale čím víc se reapase odkládá tím půjde udělat hůře. repasovaná=nová vpodstatě platí jelikož ty nejdůležitejší díly jsou vyměněný. Rozdíl je akorát vtom jak se to dělá, někdo dělá bronzový pouzdra někdo dává ložiska někdo přidává maznice atd... od toho se také vivíjí cena. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út září 06, 2011 5:35 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
na nafte mame 210tkm, na napravu se nesahalo, ale je to oproti vts kde je naprava udelana asi takovy ze mi prijde ze ta naprava je samonataceci... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Bishboun |
Zaslal: út říjen 02, 2012 5:14 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 01. 2007
Příspěvky: 165
Bydliště: Ústí n.L.
|
EiFFeL napsal: na nafte mame 210tkm, na napravu se nesahalo, ale je to oproti vts kde je naprava udelana asi takovy ze mi prijde ze ta naprava je samonataceci...
AHoj, tak i moje zadní náprava na 1,5D začíná býti zatáčecí. A jejikož není moc peněz, tak se chci zeptat jestli to je složité na udělání? Pokud by měl někdo fotečku tak by mi určitě pomohla
Díky B. |
_________________ Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne a 230V v autě najdu taky. |
|
Návrat nahoru |
|
v4s1m4 |
Zaslal: st říjen 03, 2012 6:03 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
Bishboun |
Zaslal: st říjen 03, 2012 6:28 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 01. 2007
Příspěvky: 165
Bydliště: Ústí n.L.
|
jj to už jsem taky našel... dokonce i pan google přeložil, jen sem se chtěl optat jestli to nedělal někdo z klubu. A ještě mě matou ty stabilizatory.... když jsem chtěl koupit ložiska, tak na mě paní jestli mam nebo ne stabilizator. Prej sou dva typy...ložiska jsou stejny až na to že jedno je zaslepený (když nemá stabilizator)... jak poznám jestli ho mám nebo ne?
B. |
_________________ Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne a 230V v autě najdu taky. |
|
Návrat nahoru |
|
Iceman |
Zaslal: st říjen 03, 2012 7:35 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 01. 2011
Příspěvky: 321
Bydliště: Košice
|
cislo 3 na obrazku co dal vtsko je stabilizator, je umiestneny v napravnici. ak sa nemylim stabik malo kazde saxo, rozdiel bol v jeho hrubke podla motorizacie. nezda sa mi, ze by mal mat stabilizator nejaku suvislost s loziskami. |
_________________ Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG |
|
Návrat nahoru |
|
|