Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Pohasínání kontrolek a všeho |
v4s1m4 |
Zaslal: út listopad 06, 2012 9:16 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
když jsem včera nakopnul auto bylo kolem 6° a pustil vyhřívání okna a větrák naplno, tak pokud sem měl volnoběh, autu začaly pohasínat budíky, ručka palivoměru spadla, vyplo se rádio, fučák, stačilo jen mírně šlápnout na plyn a vše běželo jak má....prvně mě napadlo že mám povolenej klíňák, ale nevrže, možná altík a nebo kabeláž klasicky....díky |
_________________ 1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý
až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku... |
|
Návrat nahoru |
|
Stivek |
Zaslal: út listopad 06, 2012 9:30 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2009
Příspěvky: 701
Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
proměř dobíjení |
_________________ Citroen Jumper 2.8 HDi
Citroen C5 2.2 HDi
Citroen C2 1.6 16V VTS
Galerie: http://stivek.rajce.idnes.cz/Citroen_Saxo_1.6_16v_VTS
Jezdec je jen dalším dílem auta mezi pedály,volantem a sedačkou,bez něj by to nejelo,ale rychlost je v souhře celého stroje, jehož je on pouhou součástí. |
|
Návrat nahoru |
|
v4s1m4 |
Zaslal: út listopad 06, 2012 12:35 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
klid 12,7 V nastartovanej na volnoběh 13,6 V když přidám mírně plyn 14,4 V
takže to bude asi tím, že mám v nádrži ještě naftu a olej a po startu pokud nepřidám lehce plyn zhruba na 20s tak asi motor neběží ani na volnoběžný otáčky, tím se chci zeptat jestli ten alternátor potřebuje aspon tech 850 otáček aby správně dobíjel, čili těch 14,4 V.
po zahřátí na volnoběh dobíjí 4,14 V se zapnutím všech spotřebičů
jen světla 4,38 V
odběr proudu v klidu mám 10mA |
_________________ 1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý
až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku... |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út listopad 06, 2012 4:12 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
po zahřátí na volnoběh to dobojí dobře takhle dobře to nejde ani mě. Při studeném startu a zatížení motoru alternátorem asi klesnou hodně otáčky a přestává to dobíjet. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
v4s1m4 |
Zaslal: út listopad 06, 2012 4:33 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 09. 2010
Příspěvky: 392
Bydliště: Brno
|
ok díky |
_________________ 1.5D 1998 červený 1.5D 1996 zelený 1.5D 1998 modrý
až ucítíte vůni friťáku, jedu před váma ve svým nafťáku... |
|
Návrat nahoru |
|
|