Autor |
Zpráva |
|
Iceman |
Zaslal: čt prosinec 06, 2012 2:17 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 01. 2011
Příspěvky: 321
Bydliště: Košice
|
|
Návrat nahoru |
|
SkR@Bi |
Zaslal: čt prosinec 06, 2012 3:07 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 07. 12. 2005
Příspěvky: 933
Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
|
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: čt prosinec 06, 2012 4:49 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
Když už se to tady nějak řeší chtěl bych zeptat na nějaké zkušenosti s jiným podvozky ... uvažuji že budu časem kupovat jiný podvozek asi pevný ( ikdyž nevim ) ale chtěl bych co už bude aspon trochu fungavat ale nechci dtoho zase dá 20 tis jestli máte někdo nějakýou zkušenost koukal jsem i na ebay vypadá to tam marně jen prostě nevím co vybrat hromada značek Koni KW weitec Bilstein |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
SkR@Bi |
Zaslal: čt prosinec 06, 2012 5:58 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 07. 12. 2005
Příspěvky: 933
Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
|
kdyz nedas 20 tak za 15 mas pekny Nko Bilstein a za 10-12 koupis KW,bilstein B6, Weitec, atd....a nebo budes odvaznej a koupis TAtechnik nebo jemu podobny (to bych asi radsi nechal serii) |
_________________ ...někdo se zavodníkem narodí...jiný umírá...
My Blue Saxo Project II <- fotogalerie
"Built not Bought" <- thread
FB |
|
Návrat nahoru |
|
NuF!k |
Zaslal: čt prosinec 06, 2012 8:16 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 29. 07. 2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Plzeň
|
zrovna ty B6 bych mohl mít za lepší cenu ale nevím jaké pružiny k tomu všude jsem našel jen tlumiče ... |
_________________ GTI v naftě je jako ferrari v kombíku, sice to existuje ale není to ono
|
|
Návrat nahoru |
|
SkR@Bi |
Zaslal: čt prosinec 06, 2012 8:18 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 07. 12. 2005
Příspěvky: 933
Bydliště: Nýrsko / Plzeňský Kraj /
|
|
Návrat nahoru |
|
lazik |
Zaslal: čt prosinec 06, 2012 9:27 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 05. 2009
Příspěvky: 689
Bydliště: Ostrava/Brno
|
Když už se to tady řeší, tak mně by zajímalo jak a které podvozky fungují se sériovýma torzkama vzadu. Někdě jsem se dočetl, že Bilstein Group N je nastavený na ty silnější torzky.. a když se připočte cena torzek, tak to už vyjde nastejno ten HP sporting a podobne kvalitni podvozky. Nevim jak to je ale vyreseno s tema torzkama tam - jestli se prostě zadek nastaví na měkčí aby to tak nehopskalo, nebo tak? |
_________________ VTS 1.6i 16v rv 98
http://lazarracing.webnode.cz |
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: čt prosinec 06, 2012 9:59 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
Mam Nko vzadu a mam pocit, ze to nepruzi na torzkach, ale na tlmicoch...cize zvazujem aj hrubsie torzky... |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
Iceman |
Zaslal: pá prosinec 07, 2012 7:32 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 01. 2011
Příspěvky: 321
Bydliště: Košice
|
po vcerajsej diskusii so skrabim to vyzera tak ze pojdem do HP sporting.
bilstein N potrebuje hrubsie torzky, tusim 23mm, videl som predavat za nejakych 370Ł co je sakra dost, bilstein N tiez nestoji malo a konecnom dosledku vyjde mozno HP aj lacnejsie. ak nechces menit torzky a chces to viac znizit tak bilstein B8 a custom faulkner pruziny - tuto kombinaciu som mal ja, jazdi to aj dost ludi zo saxperience.com a vladne vseobecna spokojnost. ak nechces velke znizenie tak B6. to je v podstate to iste co B8 akurat ze tie maju kratsiu piestnicu, prave koli znizeniu. tieto tlmice funguju velmi dobre aj na seriovych torzkach. no ale kedze zivot je zmena tak s bilstein sa rozlucim a skusam nieco ine |
_________________ Saxo VTS 16V,
ex - C3 1.6 16V,
Audi A3 Sportback 1.2 TFSI, DSG |
|
Návrat nahoru |
|
TomVTS |
Zaslal: so prosinec 08, 2012 8:55 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
NuF!k:cena už se řešila i v jiném tématu,tak se podívej čemu se hlavně vyhnout.Pokud nechceš dát 20tis a více tak se budeš muset smířit s tím že takový podvozek bude fungovat jen na pěkné cestě.Na našich cestách s tebe vytřese duši a když né to tak ti vytluče celý podvozek pokud budeš chtít jet rychle.Jinak bych se vyhnul značce KONI,KW jsem nejezdil,Weitec patří KW a vyrabí levnější produkty což samozřejmě odpovídá kvalitě.Mám velice dobrou zkušenost s tlumiči Kayaba tak se poohlédni ještě po těchto no a pak asi největší adept v tebou přijatelné ceně bude ten Bilstein buď teda ty B6 nebo B8 a ktomu nějáké pružiny renomované značky.neber žádné inter-alloy a podobné sračky,přidej pár stovek a vem něco značkového.Ty levné zmetky jsou tak měkké že jak někde najedeš i na pěkném asfaltu rychle do zatáčky tak na sportovních tlumičích odskáčeš až do škarpy.
Iceman:pokud jsi ochotný do podvozku něco investovat tak rozhodně běž do HP nebo Protlumů,fungujou naprosto úžasně,tam kde s výrobkama jako jsou popsané výše letíš po rozbité úzké cestě a mlátí ti nehorázné rány do podvozku a auto už je na samé hranici řiditelnosti,drží tě vlastně jenom pneumatiky když je máš dobré tak tam na Hpčku si připadáš že jedeš po krásné cestě Největší výhoda je samozřejmě repase tlumičů ,takže ve výsledku to může přijít i laciněji než jiné značky jak už jsi napsal. |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
TomVTS |
Zaslal: so prosinec 08, 2012 9:28 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
Ještě mě napadá jedna věc co jsem chtěl napsat.Všimnul jsem si že dost lidí má tendenci nechat se ovlivňovat názory ze zahraničních webů hlavně tedy anglánů.Ohledně třeba těch podvozků když se to tady řeší,je třeba si uvědomit že angláni svoje auta používají hlavně na trackday nebo co to tam mají tedy oni řeší nastavení aut na okruhy a druhá věc je je že tam mají nesrovnatelně lepší cesty,pokud má někdo auto vyloženě na okruhy tak asi se to dá ovšem než na ten okruh dojede po vlastní ose tak nevím,nevím Takže to co bude fungovat anglánům na okruhu a jejich pěkných cestách rozhodně nebude fungovat na našich pokud se budete chtít někde projet po okresce.Jelikož na pěkném hladkém asfaltu funguje všechno ať už více či méně.Vím že většina z vás co se zůčastnujete nějákých závodů se asi nejvíce vozí na okruhu,slalomy,vrchy ale pokud bude chtít jet i nějákou jinou akci po rozbité cestě tak nastavení anglánů nebude vůbec vhodné,tím chci říct že i pro normální rychlé svezení není dobré kopírovat nastavení ze zahraničních fór jelikož neodpovídá našim podmínkám.Lidi co se zajímají o technickou stránku věci určitě tohle všechno vědí,ten kdo nejezdí po závodech tak stejně asi nebude mít zájem mít podvozek který mu udělá větší radost jak koně pod kapotou ale třeba si s toho někdo něco vezme.Tohle je jenom můj názor na danou věc.Ohledně těch torzek a tlumičů k nim je to zase to samé,to že na to přijdou silnější torzky píšou angláni kteří s tím jezdí po okruhu tam to fungovat může.Potom taky záleží na každém co mu vyhovuje,tedy nastavení má každý jiné podle stylu jízdy,pneumatik,rozložení brzd.síly,přetáčivé,nedotáčivé,atd.Logické je že pokud dáte tvrdší tlumiče měli by přijít i silnější torzky otázkou ovšem je jestli to člověk vůbec pozná,jestli se dostane na limit možností podvozku a auta a jestli ten rozdíl bude tak velký aby stálo za to kupovat nové.S toho vychází že každý tvrdší nebo jiný než sériový podvozek by měl mít jiné torzky ale realita je jiná.Prostě ten kdo chce nebo má peníze tak si torzky koupí a ten kdo je nechce nebo na ně nemá peníze tak si je nekoupí a jezdí na podvozku co má,třeba na tom Nkovém Bilstein.Já měl na Saxu zadní tlumiče Peugeot Sport(106,Saxo)stabilizátor Pug S16 a necítil jsem potřebu měnit jiné torzky ale jak už jsem psal každému bude sedět něco jiného a bohužel jinak než vyzkoušením to nezjistí |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so prosinec 08, 2012 1:20 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
s timhle prispevkem plne souhlasim....
jako B8 nebo gr. N na rozbity ceste sou peklo... to je jak na boulich a saxo skace a stoji to za prd... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
TomVTS |
Zaslal: ne prosinec 09, 2012 8:45 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 18. 09. 2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Vsetín
|
Tady je nějáké info o doporučených torzkách od Citroen Sport
19,5 mm ==> neve (Saxo Super 1600)
20 mm o 20,5 mm ==> terra o asfalto bagnato (Saxo Super 1600)
21 mm o 21,5 mm ==> Terra (Saxo Super 1600 e Saxo Gr. N); terra easfalto (Saxo Challenge)
22,5 mm ==> asfalto asciutto (Saxo Cup)
24mm-Rally in Italia
Tvrdost pružin
Pista: 70-80 N/mm
Rally asfalto: 45-60 N/mm
Stradale sportivo: 50 N/mm
Stradale sportivo hard/ track day: 50-70 N/mm |
_________________ Peugeot 205 Maxi Kit
Citroen Saxo 1.6 16 VTS |
|
Návrat nahoru |
|
|