Autor |
Zpráva |
< Servis ~ nestartuje - kontrolka bateriie |
Mothy |
Zaslal: ne leden 27, 2013 11:13 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 06. 2008
Příspěvky: 40
|
Delsi dobu mi po nastartovani problikava behem razeni kontrolka baterie. Trva to vzdy dokud se drobek nezahreje motor. S prichodem mrazu nejde ani startovat. Menil jsem svicky i baterku a problem je porad. Starter toci, ale motor nenaskoci. Nemate nejaky napad, typ? Uz jsem z toho auta zoufaly. Asi sitic zlobi. Nedal by se nejak postelovat?? Popripadne kde se to nastavuje? Cisti? Atd.. Moc dekuji za kazdy napad.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Mothy |
Zaslal: ne leden 27, 2013 11:22 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 06. 2008
Příspěvky: 40
|
Je mozne ze by to bylo ventilama?? Spatne serizenyma? Popripadne nejake hodnoty by nekdo nevedel? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Mothy |
Zaslal: ne leden 27, 2013 7:48 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 06. 2008
Příspěvky: 40
|
tak je to na 100% sytic.. Nemate s nim nekdo nejake zkusenosti?? Jak ho poladit? Nebo to se dela jen napnutim lanka plynu??? |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: ne leden 27, 2013 8:24 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
ak ti preblikava,alebo svieti kontrolka naterie,je problem bud s ukostrenim na altiku,s konektorom na altiku,alebo samotnym altikom.Vsetko moze byt aj naraz,kedze kable su tahane pri motory a altiky odchadzaju casto.Treba skocit elektrikarovi,ten to pomera a hned ti povie co a ako
a este by som pokukal remen klinovy,ci nesmyka.Ak je toto ok,chod po tom altiku. |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
Mothy |
Zaslal: ne leden 27, 2013 8:45 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 06. 2008
Příspěvky: 40
|
Diky, no dneska to asi po 4 mesicich zacalo chodit. Z niceho nic. Jen sem dlouho startoval az sem nastartoval. A je to stopro syticem, protoze to jelo uplne jinak. Pri vyrazeni nechcipalo a pri zarazeni a pusteni spojky to melo za studena tendenci jet i bez plynu jako driv. Remen neprokluzuje. Ten sem menil v lete a je i dostatecne napnuty. Tak by to mohl byt vazne i treba ten alternator.. Jeste jednou dik za typ |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: ne leden 27, 2013 9:05 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
Mothy |
Zaslal: ne leden 27, 2013 9:45 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 06. 2008
Příspěvky: 40
|
Kdyz bylo kolem 10°C tak to po startu jen problikavalo za studena ta kontrolka a jak sli ted teploty pod 0°C tak to zaclo i spatne startovat.. Samozrejmne ze kdyz sem nastartoval, tak kontrolka blikala dokud se neohral motor. Blikala hlavne pri volnobehu. Takze chtelo porad lechtat plyn.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: ne leden 27, 2013 10:13 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
Mothy |
Zaslal: ne leden 27, 2013 10:42 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 06. 2008
Příspěvky: 40
|
diky a kde presne najdu ten snimac?
Vlastne je to logicke, ten sytic asi reaguje podle cidla, jak taky jinak.. Kurna ale tech cidel tam je nekolik, tusim ze jedno je zelene a jedno mozna modre.. Obe jsou na teplotu??
edit:
Tak pokud by to nekdo resil, tak to vypada na zelene cidlo.. To ridi palivo. Modre termostat.. Opet perfektne logicky udelano.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: ne leden 27, 2013 11:35 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
zelené čidlo je pro ECU, modré je jen pro budík/kontrolku to na chod motoru vliv nemá. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Mothy |
Zaslal: ne leden 27, 2013 11:53 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 06. 2008
Příspěvky: 40
|
ale porad plati, ze spatne bude zelene ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: po leden 28, 2013 11:18 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
ano, jak píšu výše modré nemá na chod motoru vliv. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Mothy |
Zaslal: po leden 28, 2013 9:48 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 06. 2008
Příspěvky: 40
|
tak je doma, stalo 499Kc.. Zitra zadelam, snad bude uspech.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Allante |
Zaslal: po únor 04, 2013 10:25 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 11. 2010
Příspěvky: 792
Bydliště: Brno
|
Můj problém se decentně ustalil na tomhle... nastartuju a sviti baterka (kterou jsem plně nabil)... po nastartování nefunguje posilovač řízení ani vetrák topení, když však lehce vytočím motor nad 3000ot/min vsechno zacne fungovat a je ok do dalsiho vypnuti a startu... kontrolka s baterkou je ale porad rozsvicena jen obcas bez duvodu shasne nachvilku pri jizde. |
_________________ První: 1995 Dodge Neon 2.0 SOHC | 97kW | 1101kg | Černá | Prodáno
Druhé: 2000 Citroën Saxo VTS 16V | 90kW | 918kg | Černá | První sen se nikdy neprodá!
Youtube: http://www.youtube.com/user/Allantecze |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út únor 05, 2013 11:58 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
buzení alternátoru, po vytočení začne dobíjet. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
|