Autor |
Zpráva |
< Servis ~ 1.5D... Dlooouuuze toci, nez nastartuje |
dreamer_zl |
Zaslal: po říjen 19, 2009 10:09 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 18. 06. 2008
Příspěvky: 9
Bydliště: Zlín
|
Zdravim panove,
je to cca 2 tydny, co zacalo Saxo zlobit pri startovani. Kdyz delsi dobu stoji ( treba pres noc... ), tak musim rano dlouho tocit, nez nastartuju. Stejny problem mam, i kdyz treba ujedu jenom 3 km, necham auto hodinku stat a zase dlouze startuju... treba i 10 sekund. Nekdy nechci dlouho trapit baterku, tak startuju na 2x nebo na 3x. Z minule zimy jsem zvykly, ze i kdyz bylo -15, tak Saxo chytalo na tuknuti... ale ted nic moc... baterka je temer nova a toci jak zbesila. Pri dlouhem startovani to vetsinou parkrat skytne a pak naskoci a dal jede normalne.
Jeden postrech: Tyto problemy MOZNA zacaly ve chvili, kdy jsem stal cumakem dolu z hodne prudkeho kopce. To jsem poprve mel velke problemy nastartovat. Do te doby bez problemu. Kopec jsem sjel s vypnutym motorem na neutral, ale dole jsem mel poprve problemy nastartovat (startoval jsem asi na 3x 10s).
Zadna kontrola nesviti a nakonec jsem zatim vzdycky nastartoval...
Mate tedy nekdo napad, cim by to mohlo byt? Dekuji za vsechny tipy. |
|
|
Návrat nahoru |
|
KenaD |
Zaslal: po říjen 19, 2009 1:21 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
Žhavení ti svítí???? Mužou byt spatne žhaviče.... Skus pootočit kličkem do druhe polohy počkat cca15 sekund a pak startnout.... Tak musím starovat od matí Pug106 1,4D..... |
_________________ Vts zlate 1,6 8V - ex
Vts bile 1,6 16V - ex
Saxo Vts r.v. 2002 ; 1,6 16V - LPG, ex
Škoda octavia 1,9tdi 4x4 ex
Seat alhambra 4x4 1.9Tdi
Garage:
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=170 |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: po říjen 19, 2009 4:35 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
JA by som povedal ze zhavice, alebo zhaviace rele.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Peto301 |
Zaslal: po říjen 19, 2009 6:11 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 06. 11. 2007
Příspěvky: 2
Bydliště: Zvolen
|
dreamer_zl napsal: Zdravim panove,
je to cca 2 tydny, co zacalo Saxo zlobit pri startovani. Kdyz delsi dobu stoji ( treba pres noc... ), tak musim rano dlouho tocit, nez nastartuju. Stejny problem mam, i kdyz treba ujedu jenom 3 km, necham auto hodinku stat a zase dlouze startuju... treba i 10 sekund. Nekdy nechci dlouho trapit baterku, tak startuju na 2x nebo na 3x. Z minule zimy jsem zvykly, ze i kdyz bylo -15, tak Saxo chytalo na tuknuti... ale ted nic moc... baterka je temer nova a toci jak zbesila. Pri dlouhem startovani to vetsinou parkrat skytne a pak naskoci a dal jede normalne.
Jeden postrech: Tyto problemy MOZNA zacaly ve chvili, kdy jsem stal cumakem dolu z hodne prudkeho kopce. To jsem poprve mel velke problemy nastartovat. Do te doby bez problemu. Kopec jsem sjel s vypnutym motorem na neutral, ale dole jsem mel poprve problemy nastartovat (startoval jsem asi na 3x 10s).
Zadna kontrola nesviti a nakonec jsem zatim vzdycky nastartoval...
Mate tedy nekdo napad, cim by to mohlo byt? Dekuji za vsechny tipy.
ahoj
vyskusaj pripojit 12V skusacku na privodny kabel ku zhavicom a ak bude svietit tak urcite zhavi
napriklad mne kontrolka zhavenia blbne-ukazuje ako chce ale zhavice pracuju ako maju ,ja mam chybne zhaviace rele ale nema to vplyv na funkciu
a z toho co udavas mi pride ze treba vymenit zhavice,lebo zazil som to iste pred 2 rokmy
tak uberaj sa tym smerom |
|
|
Návrat nahoru |
|
Martinus1 |
Zaslal: út říjen 20, 2009 10:16 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 26. 04. 2005
Příspěvky: 39
Bydliště: PB
|
Keď ti nahodí motor tak mrkni do spetného zrkadla, ak ti nedymí výfuk do biela , tak chyba bude v čerpadle.
Ak ti dymí tak chyba bude v žhavičoch. Odmontuj šruby na žhaviči a zapni žhavenie kľúčikom a štrajchni po žhaviči. Ak ti skočí iskra bude OK ak nič - vymeň.
Alebo ich vyber a na obal zapni mínus a na závit prilož plus - cca do 5 sek -+1,5s sa musí rozžhaviť. |
_________________ SAXO 1,5 D r.v. 2002 na tachometry 400 tis. km
martinus |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: út říjen 20, 2009 10:30 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Martinus1 napsal: Keď ti nahodí motor tak mrkni do spetného zrkadla, ak ti nedymí výfuk do biela , tak chyba bude v čerpadle.
Ak ti dymí tak chyba bude v žhavičoch. Odmontuj šruby na žhaviči a zapni žhavenie kľúčikom a štrajchni po žhaviči. Ak ti skočí iskra bude OK ak nič - vymeň.
Alebo ich vyber a na obal zapni mínus a na závit prilož plus - cca do 5 sek -+1,5s sa musí rozžhaviť. Iskriacou metodou by som urcite nic neskusal. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Adler |
Zaslal: út říjen 20, 2009 10:34 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
dle me ti pada nafta .... skus pohledat uz s eto tu resilo ....
1)mrkni na privod nafty do cerpadla ci tam nemas bublinky ..
2)nebo skus po ranu napumpovat rucni pumpickou co je u podbehu pred ridicem .. a pak start melo by to byt lepsi
3)mrkni za palivovy filtr ze zadni strany na prirubu kde je prisrubovany casto prolina o-krouzek co tam tesni ventil na predehrevu nafty .. |
_________________ Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách
ex 1,5VTd //Galerie// |
|
Návrat nahoru |
|
dreamer_zl |
Zaslal: so říjen 24, 2009 1:24 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 18. 06. 2008
Příspěvky: 9
Bydliště: Zlín
|
Dekuji vsem za tipy. Vyzkousim a dam vedet.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
dreamer_zl |
Zaslal: ne říjen 25, 2009 3:57 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 18. 06. 2008
Příspěvky: 9
Bydliště: Zlín
|
No tak po nastartovani nekourim...
Bublinek a padani nafty jsem si nevsimnul... a navic tahle zavada byla pred par mesici opravovana... snad opravena a taky se to tehdy chovalo trosku jinak...
... na zhaveni stava jde. Nicmene jsem urval jeden zavit na zhavici co drzi drat a samotny zhavic se mi ani za pomoci hrube sily nepodarilo vyndat, takze jedu v brzke dobe do servisu.
Vsimnul jsem si, ze ted kdyz je trochu teplej, tak to startuje trochu lip, takze prece to mozna bude zhavicem. Uvidime, co reknou v servisu.
Navic mi ted zacala svitit kontrolka motoru, takze stejne potrebuju na diagnostiku.
Dam vedet, co tomu bylo. |
|
|
Návrat nahoru |
|
dreamer_zl |
Zaslal: út říjen 27, 2009 11:40 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 18. 06. 2008
Příspěvky: 9
Bydliště: Zlín
|
Tak jsem to odvezl do servisu...
... zhaveni je v poradku.
Diagnostika hlasi REGULACE PREDVSTRIKU
Nevite nekdo, jak to opravit? Pripadne kde hledat chybu?
Dekuji |
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: út říjen 27, 2009 11:50 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
dreamer_zl napsal: Tak jsem to odvezl do servisu...
... zhaveni je v poradku.
Diagnostika hlasi REGULACE PREDVSTRIKU
Nevite nekdo, jak to opravit? Pripadne kde hledat chybu?
Dekuji Diagnostika????????? Ved to nema ECU, ci?? |
|
|
Návrat nahoru |
|
dreamer_zl |
Zaslal: út říjen 27, 2009 11:53 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 18. 06. 2008
Příspěvky: 9
Bydliště: Zlín
|
lakinooo napsal: dreamer_zl napsal: Tak jsem to odvezl do servisu...
... zhaveni je v poradku.
Diagnostika hlasi REGULACE PREDVSTRIKU
Nevite nekdo, jak to opravit? Pripadne kde hledat chybu?
Dekuji Diagnostika????????? Ved to nema ECU, ci??
Ma |
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: út říjen 27, 2009 1:17 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
dreamer_zl napsal: Ma
Si snad delas kozy ne??? |
|
|
Návrat nahoru |
|
dreamer_zl |
Zaslal: út říjen 27, 2009 1:23 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 18. 06. 2008
Příspěvky: 9
Bydliště: Zlín
|
lakinooo napsal: dreamer_zl napsal: Ma
Si snad delas kozy ne???
Ne
Nevim, jestli z nekterych starsich rocniku nema ECU, ale 2001 urcite ma ECU... a le myslim, ze i starsi Saxa maji ECU
(jako kazde auto, ktere ma konektor, ma ECU... na co by tam ten konektor jinak byl ) |
|
|
Návrat nahoru |
|
kloub |
Zaslal: út říjen 27, 2009 3:40 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 06. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
|
no tak bacha na konektor, taky ho mám v autě a našel jsem i řídící jednotku tak sme to připojily na diagnostiku, v komplu byl vypsaný aj typ auta a furt jsme se nemohly připojit.... nakonec jsem zjistil že řídící jednotka byla od ABS a auto nemá vůbec žádné ECU to co máš v autě tak si myslím že je to taky jen mechanický diesel ke kterému nemusíš mět žádné ECU |
_________________ 1.6 8V už není |
|
Návrat nahoru |
|
|