Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Výfuk - po výmene podivné úniky |
josh |
Zaslal: út květen 16, 2006 7:06 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
Po výmene zadného + stredného dielu výfuku sa mi začali ozývať pri cúvaní
basovo-prdové zvuky z výfuku a treba viac šlapať na plyn (nejde zľahka cúvnuť ako predtým). Pri jazde v premávke pri niektorých uvoľneniach plynového pedálu/brzdení motorom mi škubne s radiacou pákou a počuť prdový zvuk úniku výfukových plynov (niekde zospodu alebo spredu). Inak bol po nasadení celkom tichý, ale teraz sa začína ozývať aj pri bežnej jazde.
Jediné moje podozrenie zatiaľ je, že mi dodali z dvoch spojok výfuku 2 ich priemery (a má byť jeden rovnaký); tá správna je zrejme na spoji stredná/zadná časť, tá divná je práve na spoji stredná časť/katalyzátor.
Môže to byť ten iný priemer spojovacieho šróbu ?
Zistia mi príčinu v servise (tam skoro nikdy nič nevedia, nepočujú...), alebo viete čo iné sa mohlo stať ? |
Naposledy upravil josh dne út květen 16, 2006 1:10 pm, celkově upraveno 1 krát _________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: út květen 16, 2006 9:25 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
Nevim, jak s tim couvanim, ale ten zvuk resim take. Zatim sem prisel na to, ze by to mohlo byt plechem na motoru. Jak vedou svody a je ohyb tvou trubek smerem dozadu, tak je tam takove plech. Vubec nevim, proc tam je. Jestli na odstineni tepla Kdyz sem ten sroub pritahnul, tak byl klid, ale zase se ty klapavy zvuky ozyvaji, ale vcera sem se uz nestihnul na ten plech podivat, tak dam dneska vedet. Muzu poslat aji fotku. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: út květen 16, 2006 9:40 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
dave_m napsal: Nevim, jak s tim couvanim, ale ten zvuk resim take. Zatim sem prisel na to, ze by to mohlo byt plechem na motoru. Jak vedou svody a je ohyb tvou trubek smerem dozadu, tak je tam takove plech. Vubec nevim, proc tam je. Jestli na odstineni tepla Kdyz sem ten sroub pritahnul, tak byl klid, ale zase se ty klapavy zvuky ozyvaji, ale vcera sem se uz nestihnul na ten plech podivat, tak dam dneska vedet. Muzu poslat aji fotku.
No jestli myslíme ten stejnej plech tak ten je jako odstnínění tepla no ale ten by žádný zvuky snad vydávat neměl |
|
|
Návrat nahoru |
|
AXtuning |
Zaslal: út květen 16, 2006 11:15 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 11. 2005
Příspěvky: 65
Bydliště: NJ
|
Lehni pod auto a jak někde uvidíš černě zakouřené výfukové potrubí (zvenku) tak tam je ta zrada, jinak ti to může blbnout i ve spoji, když ti měnili střední díl, tak to buď blbě nasadili nedo málo dotáhli... |
_________________ AXwebclub - http://ax.tym.cz
Nový Jičín Tuning Club - http://njtc.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: út květen 16, 2006 11:55 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
Ritchma napsal: dave_m napsal: Nevim, jak s tim couvanim, ale ten zvuk resim take. Zatim sem prisel na to, ze by to mohlo byt plechem na motoru. Jak vedou svody a je ohyb tvou trubek smerem dozadu, tak je tam takove plech. Vubec nevim, proc tam je. Jestli na odstineni tepla Kdyz sem ten sroub pritahnul, tak byl klid, ale zase se ty klapavy zvuky ozyvaji, ale vcera sem se uz nestihnul na ten plech podivat, tak dam dneska vedet. Muzu poslat aji fotku.
No jestli myslíme ten stejnej plech tak ten je jako odstnínění tepla no ale ten by žádný zvuky snad vydávat neměl
No, kdyz je povolenej, tak jo ... ale nevim, jestli je to jeho zavada. Jen mi to moje vydavalo, zase vydava, takovy bouchavy zvuky a kdyz sem ho dotahnul, tak prestaly. Ale po jedne jizde je asi zase povolenej. |
|
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: út květen 16, 2006 1:08 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
AXtuning napsal: Lehni pod auto a jak někde uvidíš černě zakouřené výfukové potrubí (zvenku) tak tam je ta zrada, jinak ti to může blbnout i ve spoji, když ti měnili střední díl, tak to buď blbě nasadili nedo málo dotáhli...
Takže to môže byť tá spojovacia súčiastka - má menší priemer než predpísaný , vyzerá že je dotiahnutá ale stále je tam vôľa. Ešte mám na tom konci katalyzátorovej časti hrdzu /rez/ a malú prasklinu, ale až na samotnom konci trubky (samotný spoj je zasunutý v podstate bez prasklín).
Som zvedavý kedy tá trápna časť za 10.000 odpadne. |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: st květen 17, 2006 7:48 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
no pekne, tak už je to tu, dnes som mal na programe dňa racing zvuk...odpadol odhnitý katalyzátor. Ako ho meníte - kupujete nový / kde / cena ? |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: pá říjen 20, 2006 11:06 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
josh napsal: no pekne, tak už je to tu, dnes som mal na programe dňa racing zvuk...odpadol odhnitý katalyzátor. Ako ho meníte - kupujete nový / kde / cena ?
tak nikomu asi nehnijú katalyzátory, odpoveď ktorú som chcel vidieť a aj ju už medzitým poznám je, že treba zabudnúť na predražené katalyzátroy citroen a hladať univerzálne. |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: so říjen 21, 2006 8:35 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Jo inak by ma zaujimala taka cena univerzal KATu,aby pasoval na VTSko 1.6ku 16v. Viete o dajakom? A tiez kolko cca stoji origo? |
|
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: so říjen 21, 2006 9:05 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
DarkMIKE napsal: Jo inak by ma zaujimala taka cena univerzal KATu,aby pasoval na VTSko 1.6ku 16v. Viete o dajakom? A tiez kolko cca stoji origo?
Origo na 1.4 stojí okolo 16.000 Sk plus nejaké okolité súčiastky za asi 1500-2000 a k tomu si prirátajme (origo) prácu a si na cene aj 22000 (keď ti radi vyrátajú normohodinu 800 Sk x 2 akože dvaja na tom robili a to celé čas od brucha trebárs x 2 hodiny). A tu si pozri ceny univerzálnych - uvádzané v SKK http://www.aci.cz/sk/default.asp?cls=spresenttrees&strid=9188 |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: so říjen 21, 2006 12:28 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Tak cena teda neni o com SUPER. Len by som rad vedel ci ten UNI kat aj vpohodke splna ucel na STKcke. Nemate ho dakto na aute? |
|
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: po říjen 23, 2006 6:50 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
mne ten pôvodný ešte drží takže osobnú skúsenosť nemám. ale čo som videl v diskusiách tak v ČR ide asi o dosť rozšírený spôsob výmeny katalyzátorov a zatial sa nikto vyslovene nesťažoval žeby mali neblahý vplyv na emisie (u nás sa totiž skoro všade tvária že sa dodávajú len originálne, alebo priamo na konkrétne auto vyrobené katalyzátory a to sú práve tie nepekne predražené).
Skôr by ma zaujímalo, ktorý potom na ktoré saxo z uni_kat vybrať : priemer, okrúhly alebo plochý. ccm sú jasné
DarkMIKE napsal: Tak cena teda neni o com SUPER. Len by som rad vedel ci ten UNI kat aj vpohodke splna ucel na STKcke. Nemate ho dakto na aute? |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: po říjen 23, 2006 4:45 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Dobry dotaz...ale na tvare by zalezat nemalo si myslim. Ci ? Podstatny je priemer rury a vysledok emisnej skusky |
|
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: čt říjen 26, 2006 9:53 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
keď sa tvar pri súčiastke uvádza , tak asi preto, aby ti sadol "samec a samica" , ja mám tuším okrúhly tvar pri katalyzátorovom spoji.
DarkMIKE napsal: Dobry dotaz...ale na tvare by zalezat nemalo si myslim. Ci ? Podstatny je priemer rury a vysledok emisnej skusky |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
|