Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Palivový/olejový filtr |
dyk77 |
Zaslal: pá březen 02, 2007 3:17 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Jak měníte palivový filtr. V knížce je, že se mají použít svorky na přiškrcení hadiček, aby benzín nvytékal. Tak se ptám je to tak nutný, nebo to jde vyměnit rychle i bez přiškrcení hadiček.
Hodil jsem sem pro názornost obrázek palivového a olejového filtru. Zakoupeno dnes v Citroen za :
Olejový - 277,- + 19%DPH
Palivový - 397,- + 19%DPH
Celkem 802,- Kč včetně DPH
|
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
rdandy |
Zaslal: pá březen 02, 2007 4:41 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
|
Já to vyměnil bez svorek, troška benzínu vytekla, ale nebylo to nic hroznýho. Ty hadičky jsou dost tvrdý, docela bych se bál je svorkovat, aby někde nepraskly. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: pá březen 02, 2007 5:25 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
rdandy napsal: Já to vyměnil bez svorek, troška benzínu vytekla, ale nebylo to nic hroznýho. Ty hadičky jsou dost tvrdý, docela bych se bál je svorkovat, aby někde nepraskly.
Taky jsem měnil bez svorek....nafty vyteklo jen to málinko co bylo bezprostředně v hadičce jinak nic....no problémo... |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
p.e.p.e. |
Zaslal: pá březen 02, 2007 6:54 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 07. 01. 2007
Příspěvky: 534
Bydliště: Světla Hora, Přerov
|
taky sem ho menil bez svorek a do ted nam na zahrade neroste trava |
_________________ S-max 2,5 T
Renault Scenic 1.6 8v
Ex-vts 1.6 16V |
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: pá březen 02, 2007 6:58 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
|
Návrat nahoru |
|
zlamos |
Zaslal: pá březen 02, 2007 7:18 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 08. 2006
Příspěvky: 612
Bydliště: Olomouc Dolany
|
[quote="dyk77"]Jak měníte palivový filtr. V knížce je, že se mají použít svorky na přiškrcení hadiček, aby benzín nvytékal. Tak se ptám je to tak nutný, nebo to jde vyměnit rychle i bez přiškrcení hadiček.
Já jsem měnil taky bez svorek. Vytekly asi 2deci benzínu, kterej jsem nachytal do nádobky. Přes palivovy čerpadlo to víc nepustí. Akorát mi trvalo než jsem přišel na to, jak se ten filtr zdělává Dopadlo to dobře. |
|
|
Návrat nahoru |
|
trafikant |
Zaslal: pá březen 02, 2007 9:13 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 26. 05. 2006
Příspěvky: 165
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
|
Ježíši, chlapi všimli jste si? Dykouš má vypulírovaný auto i ze spodu!!! |
_________________ SAXO 1.0i 1999 modrá je dobrá |
|
Návrat nahoru |
|
nik |
Zaslal: pá březen 02, 2007 11:38 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 217
Bydliště: Prostějov
|
Měnit zásadně bez přiškrcení hadiček.Jak už tu někdo podotknul,kámoš ten pakouš si nedal říct a dopadlo to no jak myslíte? ...... Praskla mu a výměna filtru se "trošičku" protáhla |
_________________ 1.1 SX 8V 44kw r.v. 97 - taky řežu zatáčky |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: út březen 06, 2007 3:16 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
trafikant napsal: Ježíši, chlapi všimli jste si? Dykouš má vypulírovaný auto i ze spodu!!!
Hehe to na tý fotce jen tak vypadá. Dneska jsem měnil teda ten palivový filtr, na saxu poprvé. Napřed jsem si zajel k benzínce a vapkou + teplou vodou + šampónem jsem pořádně vypucoval spodek, takže teď se dá mluvit i o vypulírovanym spodku . Nerad dělám něco na zaprasenym.
Šloto krásně i bez těch svorek jak jste říkaly. Ty koncovky co jsou nacvakaný do filtru jsou rutinní, daj se najít na Saxu všude možně, takže demontáž v poho. Jediný nad čím jsem před sundáním filtru chvíli váhal bylo, že jsem nevěděl jak tam ten novej filtr dám, protože na tom starém jsem neviděl šipky směru průtoku. Dal jsem to tam tedy podle tvaru filtru, tj tím rozšířeným koncem filtru směrem k zádi auta. Když jsem si ten starý filtr potom v klidu prohlížel a očistil ho hadrem, tak jsem si všimnul, že vedle vstupní a výstupní trubičky filru, bylo do hliníkového pláště vyraženo IN a OUT, takže jsem to dal na 100% správně.
Co všechno filtr zachytí můžete vidět na obrázku ...
|
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út březen 06, 2007 4:14 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
tak to je docala sila asi ho taky budu mnenit ale saxo mam chvyly tak se chcy zeptat kde ten filtr najdu protozetam kde byl u fava opravdu neni on je nekde u nadrze? a jakej je tam pristu musim s tim na zvedak nebo to zvladnu vleze |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: út březen 06, 2007 6:11 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Nahoře na tom obrázku je vidět palivový filtr na autě. Je umístěn tam, kde já mám u 5dv. Saxa zadní levé dveře. Je umístěn pod práhem, nedá se tam přehlédnout a dá se i nahmatat. bez toho aniž bys lez pod auto.
Měnit se dá v leže pod autem. Já si auto, pro lepší přístup k filtru, dal z levé strany na 2 hevery ( mám dva hevery ) a podepřel auto špalkama, kvůli bezpečnosti. Pak leháro pěkně na krovky a jsi u něj. Dal jsem si pod auto ještě halogen, abych pořádně viděl. Chce to ležet trochu bokem, protože vyteče benzín z fitru.
Jestli jsi filtr ještě neměnil, tak to neodkládej. Není nic divného, když po výměně filtru auto jede o poznání lépe. Mě ten filtr stál cca 450,-Kč , ale viděl jsem ho v AutoKelly i za 160,- tuším, no nevím jaký je v tom rozdíl, možná se ten levnější musí měnit častěji. Já kupoval auto nové a teď byl měněný poprvé po 36.000Km. |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út březen 06, 2007 6:15 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
dik za popis az bude teplejs tak se do toho taky vrhnu protoze nevim kdy byl naposled mnenenej |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
wenca30 |
Zaslal: út březen 06, 2007 7:20 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 11. 2006
Příspěvky: 131
Bydliště: Fýdek-Místek
|
dyku to je pěkný humus z toho filtru,jak jsem to vyděl,hned mě napadla otázka kolik máš nalítáno?těch tvých 36 000 je pro mne výzva já mám 29 000,takže se budu muset taký do toho pustit.
teď jsem čuměl do servisní knížky a je tam interval co 60 000km(při ztížených 45 000km)....já už těm frantíkům nevěřím ani dobrý den
teď už mám jenom dilema.....origo filtr a nebo něco levnějšího? |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út březen 06, 2007 7:33 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no ja az o budu kupovat tak vemu asi origo ti dve stovky mne nevitrhnou jistota je jistota |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
wenca30 |
Zaslal: út březen 06, 2007 7:36 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 11. 2006
Příspěvky: 131
Bydliště: Fýdek-Místek
|
|
Návrat nahoru |
|
|