Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Vyměna pružin |
martanc |
Zaslal: út duben 07, 2009 8:17 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no jo sem si něak nevšimnul ne konec srandy já sem si jen říkal že ta technologie pružin se nebude tolik lišit ale asi sem se mýlil, takže jako bych nic neřekl |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: út duben 07, 2009 8:37 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
u nas na hradišcku je je kluk kteryý ti utočí pružinu jakou chces hubene,tluste,male ,vysoke, |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út duben 07, 2009 8:58 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
blesk65 napsal: u nas na hradišcku je je kluk kteryý ti utočí pružinu jakou chces hubene,tluste,male ,vysoke, a je to kvalitativně použitelné na auto? |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: út duben 07, 2009 9:03 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
že váháš jen povrchová uprava je nedořešená dodává to bez laku
třeba ložiska se vyrábý ze starých hřebíků a podobného blata ale finální vyrobek je good |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út duben 07, 2009 9:06 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
blesk65 napsal: že váháš jen povrchová uprava je nedořešená dodává to bez laku
třeba ložiska se vyrábý ze starých hřebíků a podobného blata ale finální vyrobek je good no tak v tom případě ty pružiny musí bejt gut když třeba člověk chce něaké neobviklé snížení na zakázku. A povrchová ůprava je prkotina kterou neni problém dořešit. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
KenaD |
Zaslal: st duben 08, 2009 11:34 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
|
Návrat nahoru |
|
Polinius |
Zaslal: st duben 08, 2009 6:44 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 36
Bydliště: Kolín
|
blesk65 napsal: ... třeba ložiska se vyrábý ze starých hřebíků a podobného blata ale finální vyrobek je good
Cože, ložiska z hřebíků ? To jako dělá z hřebíků válečky ? Z hřebíků ? |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Kendaso |
Zaslal: út duben 21, 2009 12:20 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 31. 03. 2009
Příspěvky: 57
Bydliště: Lom - Loučná, Severní čechy blizko Litvínova
|
Ahoj chtel sem se zeptat planuju vymenu pruzin kvuli snizeni ale chtel bych dosahnout i tuhosti.. staci jen pruziny ? prece jenom si do zadu nekdo sedne a auto de pekne dolu tak proto si necham poradit jestli staci snizit vpredu a vzadu skratit torzky a upravit dorazy nebo podobne ? diky |
|
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: út duben 21, 2009 1:11 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
tuhost = tlmice
pruzinami to iba znizis |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
KenaD |
Zaslal: út duben 21, 2009 1:58 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: út duben 21, 2009 4:06 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
KenaD |
Zaslal: st duben 22, 2009 10:31 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
vtsko napsal: KenaD napsal: Tak mě se povedlo snižít předek... A paráda
vyfucal si gumy??
Ne vyměnil zimni kola za letní
Při jednom sem vyměnil pružiny a tlumiče |
_________________ Vts zlate 1,6 8V - ex
Vts bile 1,6 16V - ex
Saxo Vts r.v. 2002 ; 1,6 16V - LPG, ex
Škoda octavia 1,9tdi 4x4 ex
Seat alhambra 4x4 1.9Tdi
Garage:
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=170 |
|
Návrat nahoru |
|
|