Autor |
Zpráva |
< Ostatní ~ Prosím o radu!SAXO po faceliftu 1999 nebo ne??? |
ondra |
Zaslal: čt říjen 19, 2006 9:10 pm |
|
|
Anonymní
|
Ahoj všem!Vybírám malé,ale svižné auto a Saxo jednoznačně vyhrálo...Mám však dotaz-vyplatí se Saxo po faceliftu z roku 1999 nebo nejsou rozdíly oproti starší verzi (malé šipky,atd.) tak výazné,respektive-jsou nějaké kromě designu???Díky za pomoc, případně i za nabídky ke koupi-1.1 do 90000,- Ondra (0000n@seznam.cz) |
|
|
Návrat nahoru |
|
Crack |
Zaslal: čt říjen 19, 2006 9:38 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
ondra napsal: Ahoj všem!Vybírám malé,ale svižné auto a Saxo jednoznačně vyhrálo...Mám však dotaz-vyplatí se Saxo po faceliftu z roku 1999 nebo nejsou rozdíly oproti starší verzi (malé šipky,atd.) tak výazné,respektive-jsou nějaké kromě designu???Díky za pomoc, případně i za nabídky ke koupi-1.1 do 90000,- Ondra (0000n@seznam.cz) No tak hlavně je silnější a modernější motor,má to digitální tachometr a určitě i spoustu dalších vychytávek který nejsou vidět,ale na který se časem provozu přišlo...jinak tohle je bazar |
_________________ Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0 |
|
Návrat nahoru |
|
couda1 |
Zaslal: pá říjen 20, 2006 10:51 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 10. 2005
Příspěvky: 127
Bydliště: Dubenec u Dvora Králové
|
ondra napsal: Ahoj všem!Vybírám malé,ale svižné auto a Saxo jednoznačně vyhrálo...Mám však dotaz-vyplatí se Saxo po faceliftu z roku 1999 nebo nejsou rozdíly oproti starší verzi (malé šipky,atd.) tak výazné,respektive-jsou nějaké kromě designu???Díky za pomoc, případně i za nabídky ke koupi-1.1 do 90000,- Ondra (0000n@seznam.cz)
mno tak jeslti chces, tak ja toho svyho mazlika prodavam, ptz sem zjistil ze chci neco silnejsiho... (saxo samozrejme)
kdyby si mel zajem tak napis, poslu ti nejaky foto... neco malo je v galerce... |
_________________ 1.1i ... 40kW... no nic moc VTS 1.6 16V to neni no |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: pá říjen 20, 2006 11:39 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
mám r.v. září.2002 a více se u něj při výrobě dbalo na pasivní bezpečnost. Tyhle nový Saxa měli dvojitou tzv, sendvičovou podlahu , silnější výztuhy ve sloupkách a přidané deformační zóny, v podobě harmoniky, které kryjí např. prahy. Bezpochyby to zvýšilo i tuhost kastle a zlepšení jízdních vlastností. Jinak jde spíše o vzhledové doplňky, někdy i výkon ze 40 na 44KW a pár technických vychytávek, jak píšou kluci, ale záleží i na momentální výbavě vozu. Novější slabší saxa mají také 14/165 kola na místo 13/155, což přispívá k lepší trakci. Záruka na kastli 12let nevím kolik měly starší modely. Prej se u nových Saxíků zlepšily brzdy, u starších modelů docházelo k zvlnění kotoučů |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
Crack |
Zaslal: pá říjen 20, 2006 8:36 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
dyk77 napsal: mám r.v. září.2002 a více se u něj při výrobě dbalo na pasivní bezpečnost. Tyhle nový Saxa měli dvojitou tzv, sendvičovou podlahu , silnější výztuhy ve sloupkách a přidané deformační zóny, v podobě harmoniky, které kryjí např. prahy. Bezpochyby to zvýšilo i tuhost kastle a zlepšení jízdních vlastností. Jinak jde spíše o vzhledové doplňky, někdy i výkon ze 40 na 44KW a pár technických vychytávek, jak píšou kluci, ale záleží i na momentální výbavě vozu. Novější slabší saxa mají také 14/165 kola na místo 13/155, což přispívá k lepší trakci. Záruka na kastli 12let nevím kolik měly starší modely. Prej se u nových Saxíků zlepšily brzdy, u starších modelů docházelo k zvlnění kotoučů sem to blbě napsal,u všech se změnil krouták,ne výkon,ten je u nákejch jak píšeš |
_________________ Citroen Saxo VTS 16V ... 1/4 míle za 15,220 http://www.saxoclub.net/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=117&order=&st=0 |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: so říjen 21, 2006 4:51 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
|
Návrat nahoru |
|
Venda |
Zaslal: ne říjen 22, 2006 10:08 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 05. 2005
Příspěvky: 112
Bydliště: Nové Strašecí
|
99 Nm v 1.1? V 1.5D mam 95Nm při 2250ot a 1.1 jak tady koukám do papírů má 87,5Nm při 3800ot. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Crack |
Zaslal: ne říjen 22, 2006 10:21 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
|
Návrat nahoru |
|
couda1 |
Zaslal: ne říjen 22, 2006 11:09 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 10. 2005
Příspěvky: 127
Bydliště: Dubenec u Dvora Králové
|
jj presne tak...
ja mam ten starej typ 40kw a ten ma tech 87,5Nm |
_________________ 1.1i ... 40kW... no nic moc VTS 1.6 16V to neni no |
|
Návrat nahoru |
|
Crack |
Zaslal: ne říjen 22, 2006 7:14 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 01. 2006
Příspěvky: 847
Bydliště: Miletín
|
|
Návrat nahoru |
|
Venda |
Zaslal: ne říjen 22, 2006 8:03 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 11. 05. 2005
Příspěvky: 112
Bydliště: Nové Strašecí
|
Těch 87,5Nm ve 3800ot u 1.1 sem vyčetl v prospektu z roku 2001. Bylo to napsaný i v katalogu z roku 2000 a 2002. V těch samejch materiálech bylo u 1.4 111Nm při 3400ot. Pak sem kouknul do dalšího katalogu 02 a tam bylo u 1.1 94Nm při 3500ot a u 1.4 120Nm při 3400ot.
Novej model se začal dělat někdy během roku 1999, neví někdo kterej přibližně měsíc?
Jak to teda je, od kdy se dělaly jaký motory? Když má 1.1 87,5Nm tak má ten motor jiné typové označení než ten s 94Nm, je to tak ne? To samý 1.4. |
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: ne říjen 22, 2006 9:34 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Už jsem to sem dával ... TABULKA
Tady je toč.mom. u 1.1 jen 94Nm ,ale v papírech mám 99. Zajímavý... |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
josh |
Zaslal: pá říjen 27, 2006 8:07 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 27. 05. 2005
Příspěvky: 259
Bydliště: Slovensko, Bratislava
|
na 1.4 si pozri ten link a merania skutočných výkonov v mojom podpise - je to ten istý motor 1.4 čo majú saxá (oni ho merali v Xsare) a údaj citroenu v Nm je len prepísanie čísla IMHO bez zmeny na motore (či 111 alebo 120 nM).
takže namiesto 75k má 69k a namiesto 120 (111) má 109Nm nameraných.
Venda napsal: Těch 87,5Nm ve 3800ot u 1.1 sem vyčetl v prospektu z roku 2001. Bylo to napsaný i v katalogu z roku 2000 a 2002. V těch samejch materiálech bylo u 1.4 111Nm při 3400ot. Pak sem kouknul do dalšího katalogu 02 a tam bylo u 1.1 94Nm při 3500ot a u 1.4 120Nm při 3400ot.
Novej model se začal dělat někdy během roku 1999, neví někdo kterej přibližně měsíc?
Jak to teda je, od kdy se dělaly jaký motory? Když má 1.1 87,5Nm tak má ten motor jiné typové označení než ten s 94Nm, je to tak ne? To samý 1.4. |
_________________ Jozef @ 1.4i SX engine (= PSA motor KFX TU3JP. Normálne max. zrýchlovanie 1.4i má vyzerať takto https://youtu.be/9L0tEJ7Ea1s ; pri pomalšom je niekde zádrhel) |
|
Návrat nahoru |
|
|